Kiitoksia vastauksista. Kuvanlaatu se on, mitä minä jään miettimään. Toisaalta vaikuttaa olevan minulle kiinnostavia ominaisuuksia kuten hyviltä vaikuttavat sarjakuvaus mahdollisuudet. Kaikkein todennäköisintä onkin ehkä, että tilaan tuon s7000:n heti ensi tilassa ;-)
Mietin seuraavaa vaihtoehtoa: 515+14e postikulut (Saksa) lienee ihan käypä hinta saksalaisittain ja halpa suomalaisittain. Halvemmankin löytäis, mutta maksaminen vaikutti tuossa putiikissa järkevältä ja toimitukset nopeilta ja tämän foorumin perusteella luotettavikltakin. Eli pixmania.comista puhun.
Kiitoksia vastauksista
-
Argh
Tässäkin olen näköjään sählännyt+vielä vastatessani lopulta alkuperäiseen threadiin. Ilmeisesti on vaikea painaa oikeaa linkkiä tuolta alhaalta!
Noh. Poistun nolona paikalta ja palaan mahdollisesti jonkin päivän päästä kokeilemaan uudestaan lupaavalta vaikuttavaa palstaa ;-)
Noh. Poistun nolona paikalta ja palaan mahdollisesti jonkin päivän päästä kokeilemaan uudestaan lupaavalta vaikuttavaa palstaa ;-)
-
Tahdon kameran mahdollisimman pian ;-) Verkkokauppa toimittaa hitaammin kuin veikkaan eli arvaan tuon saksalaisen tekevän. Toinen vaihtoehtohan on netsson, joka on melkein yhtä halpa, kunhan vain saisin vahvistuksen, että tavaraa on. Myös maksutavalla on osuutta harkintaan, vaikkakaan ei ratkaisevaa. Ja olen valmis ottamaan riskin ja uskon, että en itke myöskään jos riski toteutuu.