Kannattaako ostaa Casio EXILIM EX-FH100
-
Kannattaako ostaa Casio EXILIM EX-FH100
Kysyn vaan että onko kyseinen kamera hyvä nopeiden tilanteiden tallentamiseen.
-
- Viesti:
-
http://www.dpreview.com/reviews/Q210grouptravelzoom/Pyrtsi kirjoitti:onko tuolla kameralla oikeasti ihan hyviä peruskuvia ja onko siinä paljon säätöjä?
Siitä kun luet :)
Siellä on testattu juurikin saman tyyppisiä kameroita yhdessä kasassa ja tuo casiokin mukana!
-
- Viesti:
-
Minäkin olen Casion FH-100 ostamassa. Ensi kesäksi. Ellei Casiolta tule vielä jotan parempaa. juurikin tuo nopea fps ;) oli minun ostopäätöksen takana. Ja toki 1000 fps vaatii paljon valoa, siksi ensi kesäksi ;)
normikamerana mulla palvelee Nikon D700 ja pari zoomia.
normikamerana mulla palvelee Nikon D700 ja pari zoomia.
Viimeksi muokannut Diuuh, Elo 24, 2010 11 : 45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Olen tässä nyt pari päivää tällä kuvaillut ja ei mulla oo ollu ikinä näin hauskaa pokkarin kans. Toi high-speed video on kyllä huonolaatuista, mutta sen katsominen on aina hauskaa ja siellä Best Shot tilassa löytyy ihan näppäriä apuvälineitä mm. kuvaan tulevien tai siitä poistuvien kohteiden automaattiseen kuvaukseen.
Miinuksia on aivan jär-kyt-tä-vän hidas RAW tallennus (kuvan prosessointi kestää ~15 sekuntia) ja valikkorumba.
Vallan jännä peli kyseessä ja vastaavia ominaisuuksia ei kyllä mistään tähän hintaan saa. Toivottavasti Casio saa petrattua tätä HS sarjaansa eteenpäin.
Miinuksia on aivan jär-kyt-tä-vän hidas RAW tallennus (kuvan prosessointi kestää ~15 sekuntia) ja valikkorumba.
Vallan jännä peli kyseessä ja vastaavia ominaisuuksia ei kyllä mistään tähän hintaan saa. Toivottavasti Casio saa petrattua tätä HS sarjaansa eteenpäin.
-
Kiitos mielipiteistä =)
Nyt olen jo aika lähellä sitä että tilaan tuon kyseisen kameran gigantin nettikaupasta koska käyttäjiltä on tullut hyvää palautetta =)
Mutta olen silti hieman epävarma kameran kestävyydestä ja, että tekeekö casio oikeasti kestäviä ja laadukkaita kameroita joiden pitäisi kestää pari kolme vuotta. En haluaisi ostaa sellaista muovilelua joka hajoaa pulen vuoden sisällä. =(
Nyt olen jo aika lähellä sitä että tilaan tuon kyseisen kameran gigantin nettikaupasta koska käyttäjiltä on tullut hyvää palautetta =)
Mutta olen silti hieman epävarma kameran kestävyydestä ja, että tekeekö casio oikeasti kestäviä ja laadukkaita kameroita joiden pitäisi kestää pari kolme vuotta. En haluaisi ostaa sellaista muovilelua joka hajoaa pulen vuoden sisällä. =(
-
no eiköhän kaikki tuon hintaluokan pokkarit kestä sen pari vuotta jos et sitä sateessa kastele tai tiputtele sitä käsistä.Pyrtsi kirjoitti:Kiitos mielipiteistä =)
-
Kuvailinpa musavideon mokomalla: http://www.youtube.com/watch?v=l2XlX4wgn_U
-
Eipä ollut kovin valokuvauksellinen :DTerjay kirjoitti:Kuvailinpa musavideon mokomalla: http://www.youtube.com/watch?v=l2XlX4wgn_U