sopiva kameralaukku s7000

Casio-digit, Fuji-digit (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
raze
Viesti:

sopiva kameralaukku s7000

Viesti Kirjoittaja raze »

Tietääks joku sopivaa kameralaukkuu s7000 tai kauppoi/linkkei mis ois kameralaukkui paljon paljon...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
raze
Viesti:

Ja viel pieni lisäys. Mist sais s7000 suomenkieliset manuaalit ku verkkoupasta ei näköjää tullu.
nieppi

Viesti Kirjoittaja nieppi »

Hae Anttilasta Hama
nieppi

raze kirjoitti:Ja viel pieni lisäys. Mist sais s7000 suomenkieliset manuaalit ku verkkoupasta ei näköjää tullu.
Kysy Fujilta sieltä sai ainakin aikasemmin maksua vastaan...
raze
Viesti:

nieppi kirjoitti:Hae Anttilasta Hama
Kävin kattoo noit haman laukkui ja ne tuntu must vähän hepposilta/ohuilta.
Ei muulla väliä, kunhan näyttää hyvältä!
nieppi

raze kirjoitti:
nieppi kirjoitti:Hae Anttilasta Hama
Kävin kattoo noit haman laukkui ja ne tuntu must vähän hepposilta/ohuilta.
Joo, mutta kannattaako noin pieneen kameraan ostaa mitään massiivista laikkua jolloin sen mukana kuljetettavuus kärsii
smark

Viesti Kirjoittaja smark »

nieppi kirjoitti: Joo, mutta kannattaako noin pieneen kameraan ostaa mitään massiivista laikkua jolloin sen mukana kuljetettavuus kärsii
kai se laukku voi olla tukeva vaikka ei olisikaan liian iso? Lowepron nova micro voisi olla yksi vaihtoehto.
bfunk

Viesti Kirjoittaja bfunk »

Itse ostin Lowerpro Nova 1 AW -laukun (http://www.lowepro.com/pages/series/nova/nova1aw.htm) ja olen hyvinkin tyytyväinen. Tilaa on ainakin kaikelle tarpeelliselle. Hintaa laukulle tuli Tampereen Ammattikuvasta ostettuna 40eur.
poppi

Viesti Kirjoittaja poppi »

bfunk kirjoitti:Itse ostin Lowerpro Nova 1 AW -laukun (http://www.lowepro.com/pages/series/nova/nova1aw.htm) ja olen hyvinkin tyytyväinen. Tilaa on ainakin kaikelle tarpeelliselle. Hintaa laukulle tuli Tampereen Ammattikuvasta ostettuna 40eur.
Itse ostin Verkkokaupasta Caselogic DS-3 Photo Bag - laukun. Mielestäni aika hyvän kokoinen ja halpa hinta: 17,4 euroa. Kuva: http://www.verkkokauppa.com/productimag ... 125_01.jpg

Minuakin kiinnostaisi kovasti S7000 -mallin suomenkieliset ohjeet. Osaako joku kertoa paljonko ne Fujilta tilattuna maksaa? Tai muita ehdotuksia...?
raze
Viesti:

Ei kellää ois niit suomalaisii manualeja pdf:nä?
-fotoni-

Eng

Viesti Kirjoittaja -fotoni- »

Englanninkielinen manuaali on parempi.
poppi

Viesti Kirjoittaja poppi »

On varmaan, jos ymmärtäisi englanninkielisestä manuaalista edes puolet siitä kuin mitä suomalaisesta. Mutta aiemmalle kirjoittajalle: tuskin noita suomimanuaaleja pdf:nä on saatavilla. Jos olisi, niin löytyisi varmaan myös Fujin nettisivuilta.
raze
Viesti:

poppi kirjoitti:On varmaan, jos ymmärtäisi englanninkielisestä manuaalista edes puolet siitä kuin mitä suomalaisesta. Mutta aiemmalle kirjoittajalle: tuskin noita suomimanuaaleja pdf:nä on saatavilla. Jos olisi, niin löytyisi varmaan myös Fujin nettisivuilta.
Joops. nii mä vähä pelkäsinkin et ei niit varmaa oo ollenkaa, voi voi voi voi. no, pitänee sitte alkaa harjottelee englanttii.
Vastaa Viestiin