... jatkuu tällä palstalla
Eli oliskos se sittenkin tuo Fuji FinePix 7000 hyvä, nykyaikainen kaveri tuolle "vanhalle, arvokkaalle herralle" (Canon A1 ). Toinen vaihtoehto olis ilm. Canon S1.
Kommentteja,
+/-,
tarvittavat ja suositeltavat lisävarusteet, ... ...
terv
MytY
Kaveri Caono A1:lle
-
- Viesti:
-
Juuh eilen luovuin omasta S7000:( ja Järkkärin hankinta olis edessä, mutta noin puolen vuoden kokemuksella kyseinen kamera oli hintaansa nähden todella positiivinen yllätys, mitään muuta valittamista ei oikeastaan ilmennyt paitsi, että kuvissa tuota kohinaa on jonkin verran, mutta toisaalta sen tiesin jo ostaessa joten ei siitäkään passaa valittaa. Itse käytin kameraa viime talvena pää asiassa Lumilautailun kuvaukseen jossa, kamera joutuu välillä todella vaikeisiin valaistus olosuhteisiin, mutta silti liki 90% kuvista oli onnistuneita.
Varusteina oli:
-2.2 giganen microdrive.
-Kaksi akku sarjaa (Yksilläkin pärjää päivän jos ei mahdottomasti kuvaile)
-Laturina oli joku halppis hidas laturi(14h) jolla pärjäsi, mutta jos olisi kamera olisi ollut mulla yhtään pidempään olisi kyllä hommannut pika laturin.
-Laukkuna toimi World:in kamera reppu jonne kyllä mahtui tuon kameran lisäksi vielä videokamera.
Varusteina oli:
-2.2 giganen microdrive.
-Kaksi akku sarjaa (Yksilläkin pärjää päivän jos ei mahdottomasti kuvaile)
-Laturina oli joku halppis hidas laturi(14h) jolla pärjäsi, mutta jos olisi kamera olisi ollut mulla yhtään pidempään olisi kyllä hommannut pika laturin.
-Laukkuna toimi World:in kamera reppu jonne kyllä mahtui tuon kameran lisäksi vielä videokamera.
Minäkö muka osaisin käyttä kameraa siinähän on yli kaksi liikkuvaa osaa.