Sivu 1/1

Kehuja Epson asiakaspalvelusta

Lähetetty: Maalis 12, 2004 12 : 23
Kirjoittaja mitts
Mulla on halpis Epson printteri ("tyyppiä" 99Euroa). Jokin aikaa sitten siihen tuli ongelma eli tulostus suttasi eikä suuttimien puhdistus tuntunut auttavan.

Siispä soitin Epsonin tekniseen tukeen ja pyysin apua. Hetken keskustelun jälkeen tukihenkilö totesi, että ongelmaa ei voi korjata eli kone menee vaihtoon jos takuun piirissä. Kaivoin ostotiedot ja toteisin, että takuuta oli tasan 1 päivä jäljellä. Toisella soitolla totesivat että koska takuun piirissä niin homma selvä, kone tullaan vaihtamaan. Itse vaihto sitten kesti hetken kun konetta ei enää ollut maassa, mutta nyt tuo uusi kappale killittää tossa pöydällä.

Ei voi kun kiittää Epsonin palvelun tason. Ensinnäkin tekn tuki ei mitenkään yrittänyt kaataa vikaa mun niskoille, ei mitään epäilyjä käyttövirheestä tms, hyvin asiallisesti käytiin läpi mitä olin kokeillut ja mitä siitä oli seurannut. Tästä 10+, asiointi oli erittäin miellyttävää!

Kun sitten kone meni vaihtoon, niin homma toimi hienosti, toimitus valitsemaani osoitteseen ja se oli siinä!

Tän kokemuksen perusteella ei voi kun suositella Epsonia, erinomaista asiakaspalvelua!

Lähetetty: Maalis 12, 2004 13 : 39
Kirjoittaja keppana
Vähän vastaava tilanne oli Epson C80 -tulostimen kanssa. En löytänyt heti edes ostokuittia, mutta takuuseen meni silti. Tulostin oli muistaakseni lähes vuoden vanha ongelmahetkellä. Piti muistaakseni lähettää PowerMilliin tjsp. Sitten kuriiri kiikutti korjatun tulostimen takaisin.

Lähetetty: Maalis 30, 2004 0 : 03
Kirjoittaja bse
Epsonin tuki toimii hyvin, mutta heidän päässä puhelimissa tai jossain on pahasti mätää, sillä luulisi, että he käyttävät jotain posliinipuhelinta 50-luvulta.