Elikkäs tarkistettu/päivitetty taas:
online -kuvanvalmistajien hintatiedot
Fotoyks oli uusinut valikoimaansa, kuvakokoja lisää, lähinnä 2:3 kuvasuhteisia. Oli myös näköjään poistettu hulluhko tietoliikennemaksu ylisuurista tiedostoista (!).
Osuuskaupan hinnastossa koko 20x30 edelleen 2.25€, vaikka tarjouksen piti loppua jo toukokuussa!
Tämähän on varsin edullista silloin, jos tarvitset yhden isomman kuvan, koska S-kaupan tietyistä myymälöistä voit noutaa kuvan, jolloin postimaksuja ei tule.
- Mikäli tiedossasi on tarjoushintoja, ilmoittele ne vaikka tämän viestin jatkoksi, tai minulle yksityisviestinä.
Valokuvatulostushinnat netissä tarkistettu
-
-
- Site Admin
- Viesti:
Lisääpäs listaan http://www.fotokioski.net/
Mikrobitin mainoksessa 6-7/2004 on tarjouskoodi (kampanjakoodi) "REILU11" 30.7.2004 saakka.
Ilmoituksen mukaan "reilumpi kuvakoko 11-koko vain 0,15 e (norm.0.25 e). Kesän reiluin tarjous! Käytä kampanjakoodina: REILU11".
Mikrobitin mainoksessa 6-7/2004 on tarjouskoodi (kampanjakoodi) "REILU11" 30.7.2004 saakka.
Ilmoituksen mukaan "reilumpi kuvakoko 11-koko vain 0,15 e (norm.0.25 e). Kesän reiluin tarjous! Käytä kampanjakoodina: REILU11".
-
Lisätäänpäs tämä tähän jatkoksi:
Matin uutisista tänään: Fotonetista
Kannattaa huomioida, että nykyisin Fotonetista saa tuon koon myös kiiltävänä, toisin kuin ennen.
(Voivoi, käytännössä koko alkuvuoden kesäkuun alkuun astihan Kuvalinjasta sai tuon 20x30 koon 50 sentillä, mutta eipä saa enää.... siihen hintaan kävi jo mattakin...)
Btw:
Hyödynsimme tuttavani kanssa äskenmainitun Kuvalinjan niinsanotun ystäväntarjouksen kuunvaihteessa, eli siis olin aiemman tilaukseni yhteydessä sanut ystävälle annettavan alekoodin, jolla kaikki koot puoleen hintaan toukokuun loppuun asti. Tuttavan tilauksen jälkeen saisin itse 5 € alennuskoodin sähköpostiini.
Sain äsken tiedon, että tuttuni oli tilauksensa jättänyt ma iltana myöhään; vielä nyt pe kuvia ei ollut saapunut. En ole myöskään ko koodia vielä saanut...
- Ehkäpä markkinoita on saatu , ja ylioppilasjuhlien jälkeen ruuhkaa. Oma kokemukseni tuolta on tähän asti ollut aina se, että kuvat tulevat 2 päivässä.
Matin uutisista tänään: Fotonetista
Elikä tuohan tarkoittaa, että kesäkuun ajan Fotonet on 20x30 kuvissa itseasiassa halvin, kunhan tilaat yli 20 kpl kerralla.20x27/20x30 -suurennokset saa jokainen hintaan 0.91 euroa kesäkuun loppuun, kiiltävänä tai mattana (alennuskoodi on ec71e30x20091a)
Kannattaa huomioida, että nykyisin Fotonetista saa tuon koon myös kiiltävänä, toisin kuin ennen.
(Voivoi, käytännössä koko alkuvuoden kesäkuun alkuun astihan Kuvalinjasta sai tuon 20x30 koon 50 sentillä, mutta eipä saa enää.... siihen hintaan kävi jo mattakin...)
Btw:
Hyödynsimme tuttavani kanssa äskenmainitun Kuvalinjan niinsanotun ystäväntarjouksen kuunvaihteessa, eli siis olin aiemman tilaukseni yhteydessä sanut ystävälle annettavan alekoodin, jolla kaikki koot puoleen hintaan toukokuun loppuun asti. Tuttavan tilauksen jälkeen saisin itse 5 € alennuskoodin sähköpostiini.
Sain äsken tiedon, että tuttuni oli tilauksensa jättänyt ma iltana myöhään; vielä nyt pe kuvia ei ollut saapunut. En ole myöskään ko koodia vielä saanut...
- Ehkäpä markkinoita on saatu , ja ylioppilasjuhlien jälkeen ruuhkaa. Oma kokemukseni tuolta on tähän asti ollut aina se, että kuvat tulevat 2 päivässä.
lm
-
Näin viime viikolla Iltalehdessä Fotokioskin koodin KESÄ15D (muistaakseni), mutten muista mitä etua sillä sai. Onko kukaan muu nähnyt sitä ettei jäisi käyttämättä täysimääräisenä? :)MattiH kirjoitti:Mikrobitin mainoksessa 6-7/2004 on tarjouskoodi (kampanjakoodi) "REILU11" 30.7.2004 saakka.
Linkki uuteen päivitykseen (7.9.2004) (Valokuvatulostus hinnat netissä)
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=10123