Suostelkaa firmaa digikuvien tulostukseen!

Printterit, skannerit, online-tulostukset
PAP

Suostelkaa firmaa digikuvien tulostukseen!

Viesti Kirjoittaja PAP »

aiemmin olen käyttänyt onnistuneesti Colormaileria ja Ifiä, kumpaakaan en suuremmin moiti mutta kehuakkaan ei pahemmin voi (laatu vaihtelee)
tarkoitus olisi saada hieman parempaa laatua joten ihan halvimmat/huonoimmat voinee unohtaa...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
paulas

Viesti Kirjoittaja paulas »

Olen viime aikoina käyttänyt eFotoa ja olen ollut laatuun tyytyväinen.
luola

Viesti Kirjoittaja luola »

eFotosta olen saanut viallisia/raidallisia (vaakasuora ohut valotusvirheraita), tosin vain kerran, muistaakseni ei niin erikoisen ihmeellisiä muuten,
Fotonettia täällä useat kehuu, toisaalta todella moni on saanut sieltä liian tummia kuvia, myös minä, ja myös valkoisia kapeita reunoja usein,
Kodakin kuvat mielestäni varsin hyviä, mutta rajaus todella rajua,
Kuvalinjasta olen saanut omasta mielestäni hyviä kuvia (mutta vain mattapintaisia valitettavasti saatavana), sitä taas useimmat taitaa "haukkua",
IFI taas on täällä yhtäkuin paras kuvanlaatu useimmille, mutta sinä itse taas "et sitä kehu"...
.. joten valitse sitten tuosta.....
- Siitä vain reippaasti itse kokeilemaan, jos ei IFI ole sinua miellyttänyt. Sitä näet uskoisin tietävimmän pään täällä suosittavan. (Itse en ole vielä kokeillutkaan, koska muualta on saanut niin rajusti halvemmalla.)
- Huom! Olethan varmasti kokeillut IFI:ssä pro-kuvia, niitä parempia/kalliimpia!?
lm
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

Itse olen kuullut paljon negatiivista palautetta IFIn (filmi)kymppikuvista(ei omaa kokemusta) mutta pari 75x50 pro tulostetta tilanneena voin sanoa että olen todella tyytyväinen laatuun. Myös Kallionimeltä olen tilannut digitulosteita ja ne kyllä olivat samasta kuvasta huomattavasti erilaatuisia eri tilauskerroilla.
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
PAP

Viesti Kirjoittaja PAP »

toden totta; IFI:n Pro-kuvat ovat kokeilematta (tuote lienee uusi tai on sitten vain jäänyht huomaamatta)
trombi

Viesti Kirjoittaja trombi »

IFIn kuvat ovat mulla aina onnistuneet hyvin, sillä
a) teen kuvat tarkasti oikeaan kokoon
b) terävöitän hiukan
c) näyttöni on kalibroitu
d) käytän profiileja
joten lopputiulos on varsin hyvin ennakoitavissa.

Fotonetin kuvia on tilattu 2 kertaa, nyt en enää sitä virhettä tee:
a) vain 10-kuvia saa kiiltävinä, muut koot sitä karseaa mattaa
b) kuvat liian tummia
c) korkeat lähetyskulut
paulas

[quote="luola"]eFotosta olen saanut viallisia/raidallisia (vaakasuora ohut valotusvirheraita), tosin vain kerran, muistaakseni ei niin erikoisen ihmeellisiä muuten,

quote]

Valititko kuvista, jos kyllä, saitko uudet tilalle?
luola

Viesti Kirjoittaja luola »

En, laiskuuttani. Se vain jäi. Luulisin kuitenkin, että olisin toki uudet saanut ?
Samoin kävi Fotonetin valkoreunaisten kanssa, joita oli jo enemmän. Ja tässä tapauksessa asia pääsi vanhenemaan itseasiassa siksi, ettei heillä ole sähköpostiosoitetta (Online-kuvavalmistamolla !!! !!! ) ja puhelin on vain kännykkään... ja minua kertakaikkiaaan potutti soittaa euron puhelu heidän virheensä vuoksi.
Mutta niinpä sitten on jo puoleksi vuodeksi jäänyt tilaaminenkin sieltä.
lm
paulas

Täällä on kehuttu Ifin Pro-kuvia, mutta onko kenelläkään kokemusta Ifin halvemmista ei-Pro-kuvista? Entäpä lähetystohjelman toimivuudesta? Minulla ohjelma tökki viime kesänä lähetysvaiheessa sen verran, että en ole sen koommin tullut tilanneeksi Ifiltä, vaikka kuvat sinänsä olivat olleet hyviä. Olisiko ollut jokin tilapäinen toimintahäiriö kenties.
Vastaa Viestiin