Canon Pixma IP-4000-> Tulostus CD:lle
-
- Viesti:
Canon Pixma IP-4000-> Tulostus CD:lle
Millä ohjelmalla/miten Canon Pixma IP-4000:lla saa (vai saako) tulostettua cd/dvd levyn koko alueelle, kun ei tulosta "keskireijän" raunalle asti vaan siihen jää valkoinen tulostumaton alue, you know :) ???[/b]
Ei muulla väliä, kunhan näyttää hyvältä!
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Mulla ainakin on saanut säädettyä sen pienimmillään 17mm:iin
Ohjelmana Canon Pixma ip 4000 CD-Labelprint, pitää vaan määrittää itse sieltä valikosta se CD:n koko, nin pääsee laittamaan oikeat ympyrän koot!
Ainut puute mielestäni on ettei se ulompi ympyrä tulostu täysin reunaan, vaan jää ohut valkea reuna jäljelle, muttei se niin paljon haittaa.
Ohjelmana Canon Pixma ip 4000 CD-Labelprint, pitää vaan määrittää itse sieltä valikosta se CD:n koko, nin pääsee laittamaan oikeat ympyrän koot!
Ainut puute mielestäni on ettei se ulompi ympyrä tulostu täysin reunaan, vaan jää ohut valkea reuna jäljelle, muttei se niin paljon haittaa.
-
Itse tappelin asian kanssa tovin ennenku tajusin ohjelman typerän logiikan. Eli File - Paper Selection älä valitse sieltä sitä standardia vaan tee oma.
Eli valitset New - sitten annat sille nimen ja määrittelet levyn tulostus alueet ja tadaa sulla on oma pohja nyt jolla tulostaa ihan reunoille asti.
Eli valitset New - sitten annat sille nimen ja määrittelet levyn tulostus alueet ja tadaa sulla on oma pohja nyt jolla tulostaa ihan reunoille asti.
-
- Viesti: