Sivu 1/1

Uusi D300s pukkaa "err"oria

Lähetetty: Kesä 16, 2011 20 : 01
Kirjoittaja kribe
Tänään ostettu D300s, sanoo vaan näytöllä "err", eikä mitään voi tehdä. Onko tähän joku helppo ratkaisu vai joudunko heti postittamaan sen takaisin?

Kiitos ja anteeksi.

Lähetetty: Kesä 16, 2011 20 : 21
Kirjoittaja kribe
"Vika" löytyi. Peili oli jostain syystä jäänyt ylös, eikä etsimen läpi nähnyt mitään. Laukaisin-napin pitkä painallis, ja peili kääntyi takaisin oikeaan asentoon. Nyt voi ihan normaalisti kuvata.

Lähetetty: Kesä 16, 2011 21 : 23
Kirjoittaja kribe
Jaahas.. edelleen jatkuu nuo ongelmat. Nyt ei suostu sammumaan, vaikka kääntää "OFF"-asentoon. Sammuu vasta kun akun ottaa pois, mutta kun sen laittaa takas, niin ylänäyttöön ei tule mitään (SD ja [758] pitäisi lukea, silloinkin kun kamera ei ole päällä).

Lähetetty: Kesä 16, 2011 21 : 42
Kirjoittaja budai
Tuliterän kameran pitää toimia. Takaisin vain.

Lähetetty: Kesä 16, 2011 22 : 01
Kirjoittaja epertti
Yleensä ollut C merkin ongelmia nuo, huoltoon vaan. (kai ohjekirja luettu?)

Lähetetty: Kesä 17, 2011 11 : 11
Kirjoittaja kribe
Ei mitään järkeä tässä hommassa. Olen parin minuutin välein soittanut ostopaikkaan (Sanomatalon Rajala), puolentoista tunnin ajan, eivätkä vastaa puhelimeen. Soittokertoja on siis pari kymmentä. Soitin tampereen rajalaan, josta osattiin kertoa, että Sanomataloon on lähes mahdotonta saada yhteyttä puhelimitse ja sähköposteihin ei ehditä juuri vastaamaan.

Miksi ei palkata enemmän työntekijöitä, jos ei ehditä asiakkaita palvella?

Lähetetty: Kesä 17, 2011 17 : 05
Kirjoittaja epertti
Sanomataloon on ihan turha soitella, ihan tuurilla saa kiinni. Jas tekniikka niitä takuujuttuja tekee.

Lähetetty: Kesä 23, 2011 9 : 30
Kirjoittaja Matti_JH
Miksi soittaa? Kun sen kameran joudut joka tapauksessa sinne viemään jos sen huoltoon haluat heidän kautta saattaa.

Lähetetty: Kesä 23, 2011 17 : 45
Kirjoittaja lumistry
Helpointa on soittaa JAS-tekniikkaan Turkuun tai Helsinkiin sekä varata korjausaika ja lähettää sitten postissa JASin koodia käyttäen ilman kuluja. Korjattuna tulee sitten palautuspostina aikanaan.

Lähetetty: Kesä 23, 2011 18 : 41
Kirjoittaja keskone
JAS-tekniikka kirjoitti: 1. Täytä ja tulosta huoltolähete
2. Tilaa UPS noutamaan laite huoltoon kotoasi tai työpaikaltasi
http://www.jastekniikka.fi/huolto

Lähetetty: Kesä 23, 2011 20 : 17
Kirjoittaja kribe
Työn alla on. Varaosia ei ollut hyllyssä. Sanoivat, että siitä kun varaosat saapuu, niin menee vielä vähintään kaksi viikkoa. Arvioivat varaosien tulevan 1-2 viikon kuluttua. Eli jos ostan uuden kameran joka on heti rikki, niin joudun odottamaan toista kuukautta, ennen kuin saan sen toimivana käyttöön. Käsittämättömän hidasta toimintaa.

Lähetetty: Kesä 24, 2011 21 : 56
Kirjoittaja epertti
Joskus vielä ennenWanhaan hyvään aikaan antoivat rajalassa rikkinäisen tilalle myymälästä suoraan uuden, ei kyllä enää :(