Nikon D50

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
Jhilliaho

Viesti Kirjoittaja Jhilliaho »

Minä päädyin ostamaan d60:n huuto.netistä 400 eurolla kittilinssin, jonkinlaisen laukun ja sb-400-salaman kanssa. etsiskelin ensin jotain vähän halvempaa, mutta päädyin tuohon kohtuullisen hinnan takia. Meillä on Nikonin filmijärkkäriin ostettu kohtalaisen halpa 70-300mm teleobjektiivi kaapissa pölyttymässä, joten päädyin katselemaan lähinnä Nikoneita. Onnea kameran etsintään! :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
alter ego

Viesti Kirjoittaja alter ego »

Itselläni on ollu D50 käytössä n. 1½ vuotta ja olen ollut melko tyytyväinen sen ominaisuuksiin. Tosin kilpavarustelun sokaisemana olen jo alkanut katselemaan päivitystä "parempiin" laitteisiin. Ongelma on tosin siinä, että maksukyvyn ulottuvissa olevien uudempien(d70, d80, D5000 ym.) laitteiden ominaisuuksien erot eïvät ole tarpeeksi suuria d50 verrattuna, jotta siihen kannattaisi sijoittaa kaikkia rahojansa.

On siis järkevämpää rakentaa ja laajentaa omaa kuvausarsenaalia, kuin pistää kaikkia rahoja hiukan parempaan laitteeseen.
Heinavaasi

Viesti Kirjoittaja Heinavaasi »

Itse aika samoilla linjoilla alter egon kanssa, kohta tulee neljä vuotta täyteen nykyisellä D50. Monesti oon miettiny päivitystä parempaan eri tekosyillä, mutta oon päätynyt aina vaan ostamaan muuta kamaa. Kumminkin hyvät ominaisuudet halvalla hinnalla.
Valtou

Viesti Kirjoittaja Valtou »

Oisko moisesta Jeniksen akkukahvasta kokemuksia?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11224
Vastaa Viestiin