Nikon D40?

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
Henksu

Viesti Kirjoittaja Henksu »

Robaldor kirjoitti:Kärkkäiseltä tilasin D40'in ja tänään tuli. Kittiputkella(18-55mm)

Flickr'ista voi käydä kuvia kattelemas jos kiinnostaa. Ei niitä montaa ole ja hienoudestakin voi kiistellä. Eipä sitä ihmeitä voi ekalta järkkäripäivältä(ikinä) odottaa :).

Olen tyytyväinen sekä kameraan että putkeen, riittää mulle toistaiseksi ainakin.
Tyytyväinen olen itsekin kittipakettiin, salaman tosin sain vielä kaveriksi. 30mm f1.4 sigma tullee varmaan jossain vaiheessa hankittua kaveriksi, mutta kaikin puolin vehkeisiin tyytyväinen.

Tosi hyviä kuvia mielestäni :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Robaldor kirjoitti:Kärkkäiseltä tilasin D40'in ja tänään tuli. Kittiputkella(18-55mm)

Flickr'ista voi käydä kuvia kattelemas jos kiinnostaa. Ei niitä montaa ole ja hienoudestakin voi kiistellä. Eipä sitä ihmeitä voi ekalta järkkäripäivältä(ikinä) odottaa :).

Olen tyytyväinen sekä kameraan että putkeen, riittää mulle toistaiseksi ainakin.
Et varmaan tänne edes kirjottaisi, jos ensimmäisen päivän jälkeen olisit kovasti pettynyt ;-]

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
saloma-3

Viesti Kirjoittaja saloma-3 »

D40 on ihana kamera. Iso inforuutu takaseinässä, näkee ikääntyvillä silmilläkin hyvin. Ei paina juuri mitään - kuin tehty ilmasta.
Procyon01

Viesti Kirjoittaja Procyon01 »

Ei ole vieläkään rahoja näkynyt tilillä.. huoh.. Huomenna soitan Nikonille ja jos eivät vie välittömästi asiaa eteenpäin tai perustele viivästystä, niin taitaa olla taas kuluttaja-asiamiehelle asiaa. Jos taas aletaan ämpyilemään jostain vääristä toiminnoista yms, niin se on sitten poliisilla. Ei tartte tehdä tuollaisia kampanjoita, jos eivät pysty sen raameissa toimimaan. Hermot menee.
theshrike

Viesti Kirjoittaja theshrike »

Procyon01 kirjoitti:Ei ole vieläkään rahoja näkynyt tilillä.. huoh.. Huomenna soitan Nikonille ja jos eivät vie välittömästi asiaa eteenpäin tai perustele viivästystä, niin taitaa olla taas kuluttaja-asiamiehelle asiaa. Jos taas aletaan ämpyilemään jostain vääristä toiminnoista yms, niin se on sitten poliisilla. Ei tartte tehdä tuollaisia kampanjoita, jos eivät pysty sen raameissa toimimaan. Hermot menee.
Tämä on täysin normaalia toimintaa cashback-kampanjoissa. Koko cashbackin idea pyörii sen pohjalla että kaikki eivät jaksa/viitsi/ehdi/muista lähettää kuponkia ajoissa perille oikein täytettynä ja eivät viitsi muistutella firmaa kuukausia myöhemmin rahojen maksusta.

Amerikassa huomattavan yleinen tapa, onneksi ei meillä Suomessa ole yleistynyt tämän enempää.
Procyon01

Viesti Kirjoittaja Procyon01 »

Hehee.. On siellä tilillä nyt 90e tullut. Turhaan menetin tänään hermot tuon kanssa. Jees, nyt vain nautiskelemaan valokuvauksesta (tosin vähän risoi se citymarketin 499e + salama -kampanja)...
Robaldor

Viesti Kirjoittaja Robaldor »

Juu näyttääpä Citymarketila taas olevan salamatarjous käynnissä. Itse maksoin 450e pelkästä kitistä joten kai siinä vähän takkiin menee mutta itse olen tyytyväinen ja se on pääasia, salamalle kuin ei vielä suurempaa käyttöä kuitenkaan olis.
Jos hinnoista aina murehtii ei koskaa tule mitään ostetuksi, aina löytyy nurkan takaa halvemmalla :).
jani86

Viesti Kirjoittaja jani86 »

Itse lähetin kaikki paperit 31.08.2007 eikä mitään rahoja vielä ainakaan ole tullut. Eikä kyllä mitään viestejäkään nikonilta päin.
haavija

Viesti Kirjoittaja haavija »

Nämä tällaiset "käspäkit" , jossa asiakkaan pitää kopioida/liimailla/lähetellä kaikennäköisiä lappusia pitkin maailmaa, on kyllä täysin p*rseestä.

Miksei tuota voisi tehdä esim. niin ,että myyjä vähentää suoraan siinä ostotilanteessa tuotteen hinnasta tuon vastaavan summan?
OskuK

haavija kirjoitti:Nämä tällaiset "käspäkit" , jossa asiakkaan pitää kopioida/liimailla/lähetellä kaikennäköisiä lappusia pitkin maailmaa, on kyllä täysin p*rseestä.

Miksei tuota voisi tehdä esim. niin ,että myyjä vähentää suoraan siinä ostotilanteessa tuotteen hinnasta tuon vastaavan summan?
...yhtä hyvin voi kysyä miksei hinta vain ole halvempi? ;-D

Waldo's Peoplen Waldo:

haavija

Viesti Kirjoittaja haavija »

OskuK kirjoitti:
Kyllä,noinhan sen pitäisi olla.

Luulen,että tätä on joku markkinoinnin neropatti tutkinut,ja tullut siihen tulokseen,että näillä tallaisilla " käspäkeillä" saadaan kuluttajat paremmin ostamaan se tuote,verrattuna siihen ,että hyvitys olisi jo suoraan myyntihinnassa.
OskuK

haavija kirjoitti:
OskuK kirjoitti:
Kyllä, noinhan sen pitäisi olla.

Luulen, että tätä on joku markkinoinnin neropatti tutkinut ja tullut siihen tulokseen, että näillä tallaisilla "käspäkeillä" saadaan kuluttajat paremmin ostamaan se tuote -verrattuna siihen, että hyvitys olisi jo suoraan myyntihinnassa.
Juu, kalliimpi tuote alennuksen kanssa nostaa tavaran arvoa, sen sijaan halpa tuote on vain halpa.

Waldo's Peoplen Waldo:

Robaldor

Viesti Kirjoittaja Robaldor »

Juu ja sit osa porukoista unohtaa aina sen lappusen lähettämisen, hävittää sen tms joten kai ne tolla voittoa tekee. Toi tuotteen arvohan siinä kuitenkin se suurin syy taitaa olla.

Korvaako se sitten ne tuhannet vihaiset asiakkaas jotka spammii maileja viikkokausia rahojensa perässä? Enpä usko :P.
telegram

Viesti Kirjoittaja telegram »

OskuK kirjoitti:
haavija kirjoitti:Nämä tällaiset "käspäkit" , jossa asiakkaan pitää kopioida/liimailla/lähetellä kaikennäköisiä lappusia pitkin maailmaa, on kyllä täysin p*rseestä.

Jälleenmyyjä ei siihen varmaan suostuisi, kun se olisi katteesta pois. Nikon voisi tietysti myydä jämyille vastaavasti halvemmalla, mutta sitten väliportaat söisivät alennuksesta leijonanosan.
NikonD40

Viesti Kirjoittaja NikonD40 »

Moro,oon ostamassa ekaa järkkäriä ja ajattelin ostaa tämän paketin:
http://www.kuvamestari.fi/verkkokauppa/pakett...

Vaihdoin tohon 2Gb muistikortin,onko hyvä ostos alottelijalle? Mikäs toi käspäk juttu on?
jani86

Viesti Kirjoittaja jani86 »

Se cash back on mennyt jo ohi. Eli ei enään ostetuista saa sitä 90e takaisin.
NikonD40

Viesti Kirjoittaja NikonD40 »

No ei se haittaa,aika hyvä tarjous toi vai onko?
Jax_KiBez

Viesti Kirjoittaja Jax_KiBez »

Kertokaas nyt joku, että mitä mun pitäis tehdä. Eli mulla on ollut vuoden Fuji Finepix S5000 SLR-like-pokkari ja olen sillä harjoitellut kuvaamista, enimmäkseen kuvailen autourheilua ja toisekseen luontoa sun muuta.

Ja alkanut kiinnostaa D40, mutta tuo 18-55mm tuntuu niin järjettömän turhalta, toki minulle kelpaa tuo 18mm, mutta 55mm tuntuu niin pieneltä kun nykyisessä Fujissa on 37-370mm. Joten onnistuuko millään autourheilun kuvaus kittilinssillä kun tarvitsee välillä sitä jonkunmoista zoomiakin?

Olisko jollain esimerkkikuvia tosta D40 zoomin ääriasennoista.
Sarpis

Viesti Kirjoittaja Sarpis »

Jax_KiBez kirjoitti:Ja alkanut kiinnostaa D40, mutta tuo 18-55mm tuntuu niin järjettömän turhalta, toki minulle kelpaa tuo 18mm, mutta 55mm tuntuu niin pieneltä kun nykyisessä Fujissa on 37-370mm.
Osta toinen lasi, mikään ei ole täydellistä.
Jax_KiBez

Viesti Kirjoittaja Jax_KiBez »

Sarpis kirjoitti:
Jax_KiBez kirjoitti:Ja alkanut kiinnostaa D40, mutta tuo 18-55mm tuntuu niin järjettömän turhalta, toki minulle kelpaa tuo 18mm, mutta 55mm tuntuu niin pieneltä kun nykyisessä Fujissa on 37-370mm.
Osta toinen lasi, mikään ei ole täydellistä.
Mutta ongelma on siinä että minulla on tällä hetkellä varaa pistää kameraan vain max. 400€ ja löysin D40 myytävän käytettynä siinä 300€ tienoilla, mutta paljonko maksaa uudet objektiivit?
Vastaa Viestiin