Vesku_1 kirjoitti:Itseäkin kiinnostaisi tuo D40 näin eka järkkäriksi vai kannattaako ennemmin ostaa Canon eos350??
350D on vanhaa vuosikertaa (2005), moderni malli samasta sarjasta on 400D (2006). Nikonin vastaava malli olisi joko D50 (2005) tai D70 (2004/2005 (s-malli)).
400D taas on lähempänä D80:tä ominaisuuksiltaan, D40:n suoraa kilpailijaa ei oikein ole Canonilla.
D40 on hyvä valinta digipokkarista siirtyville, rajoituksia* ei juurikaan huomaa , filmistä siirtyville siirtyy paremmin joku muu.
Vesku_1 kirjoitti:Itseäkin kiinnostaisi tuo D40 näin eka järkkäriksi vai kannattaako ennemmin ostaa Canon eos350??
350D on vanhaa vuosikertaa (2005), moderni malli samasta sarjasta on 400D (2006). Nikonin vastaava malli olisi joko D50 (2005) tai D70 (2004/2005 (s-malli)).
400D taas on lähempänä D80:tä ominaisuuksiltaan, D40:n suoraa kilpailijaa ei oikein ole Canonilla.
D40 on hyvä valinta digipokkarista siirtyville, rajoituksia* ei juurikaan huomaa , filmistä siirtyville siirtyy paremmin joku muu.
Vesku_1 kirjoitti:Taitaa olla paras tarjous tämänhetkinen anttilan 499e vai onko muualla halvemmalla?
En usko että on. Cashbackien toimivuuden voit tarkistaa ketjun aiemmista kirosanoja sisältävistä viesteistä :)
Tuohon pakettiin kaivelet sopivan zoomin ja ebaystä Nikonin vanhemman malliston salaman (SB-26/28/80) niin pärjää pitkälle. Ja ehkä sitä Sigman 30mm HSM primeäkin voi testailla jos tarvetta on.
theshrike kirjoitti:
En usko että on. Cashbackien toimivuuden voit tarkistaa ketjun aiemmista kirosanoja sisältävistä viesteistä :)
No kyllähän se muuten menee siten, että jos ei rahoja kuulu, niin silloin tuo täyttäisi petoksen tunnusmerkit ja se olisi poliisin juttuja siitä eteenpäin. Vaan jotenkin uskoisin, että kun syyskuu on vielä aikaa toimitella kuitteja, niin vasta sen jälkeen alkaa rahoja näkyä tileillä.
Jep, mulle oli näköjään kanssa tänään CashBack tullut. Hieno homma. Eivät kyllä ikinä yhteyttä ottaneet vaikka lupailivat pari viikkoa sitten kun soitin.
Samalla tuli muuten joku hämärä sähköpostiviesti submissionstatus.com:sta, jonka sisällössä ei ole mitään järkeä: vain numeroita ja kirjaimia pötkössä sekaisin.
EDIT: Noniin, sain tolkun siitä viestistä, kuhan kiittivät ja ilmoittivat rahojen siirrosta. Viesti oli jostain kumman syystä base64-koodattu?
Jep, sähköposti tuli, että 25.9. on CashBack maksettu. Vilkaisin tänään tililtä, niin siellähän nuo makasi. Ei muuta kuin kiertoon :-). (siis rahat kiertoon, kameran ajattelin kuluttaa itse puhki - uutta kehiin vasta kun entinen lakkaa valottamasta).
Kärkkäiseltä tilasin D40'in ja tänään tuli. Kittiputkella(18-55mm)
Flickr'ista voi käydä kuvia kattelemas jos kiinnostaa. Ei niitä montaa ole ja hienoudestakin voi kiistellä. Eipä sitä ihmeitä voi ekalta järkkäripäivältä(ikinä) odottaa :).
Olen tyytyväinen sekä kameraan että putkeen, riittää mulle toistaiseksi ainakin.