Nikon D40?
-
Joo, odottelen itsekin. Tilillä ei näy vieläkään mitään. Paperit olen lähettänyt käytännössä heti oston jälkeen. Rekkaukset olen tehnyt kuten ohjeet on annettu. Viimeisin maili kuitenkin sanoo, että "tässä on tunnus millä pääset tarkistamaan submission statuksesi". Kun sinne koittaa kirjautua, niin herjaa vain että "joko tunnus tai salasana väärin, kirjoita ne oikein".saloma-3 kirjoitti:
Jännittyneenä jään odottelemaan... lisää emaileja...
Hienoa. Siellä oli joku palautteenanto-paikkakin. Nakkasin sitä kautta viestin, saas nähdä miten käy. Jos ei tämän kuun lopussa ole tullut rahaa, eikä mistään taholta oteta yhteyttä, tämä asia meneekin kuluttaja-asiamiehen hoidettavaksi. Olen ihan liikaa viettänyt lähiaikoina aikaa jo tapellessa erinäisiä tahoja vastaan. Alkaa jo vähitellen tympästä.
-
Nyt on Anttilassa kova "Pimeä hinta" -tarjous. Salaman kanssa 499e.
Melkein pitää käydä ostamassa. Sitä en tiedä että koskeeko tarjous pelkästään NetAnttilaa vai ihan kivijalkaliikkeitäkin?
E: Itse itselleni vastaten: Tarjous on voimassa vain NetAnttilassa, mutta ainakin Turtolassa suostuivat tänään myymään tarjoushintaan. Kylläpä vaikuttaa hyvältä kameralta 300D:n jälkeen. Varsinkin mukana tulleelle salamalle on paljon käyttöä.
Melkein pitää käydä ostamassa. Sitä en tiedä että koskeeko tarjous pelkästään NetAnttilaa vai ihan kivijalkaliikkeitäkin?
E: Itse itselleni vastaten: Tarjous on voimassa vain NetAnttilassa, mutta ainakin Turtolassa suostuivat tänään myymään tarjoushintaan. Kylläpä vaikuttaa hyvältä kameralta 300D:n jälkeen. Varsinkin mukana tulleelle salamalle on paljon käyttöä.
-
Hankin noin kuukausi sitten ja olen oikein tyytyväinen. Kittizoomi on muuten hyvä, mutta valovoimaa saisi olla enemmän - uuden putken hankinta on edessä ennemmin tai myöhemmin. Luultavasti uusi putki tulee olemaan samanlainen zoomi, mutta valovoimaisempi (f2.8), kenties Sigma. Objektiivivalikoima on hieman niukka tarkennusmoottorin puutteen vuoksi.erde84 kirjoitti:Millais antakaas vähän kommenttia millainen järkkäri on te jotka olette juuri hankkineet tuon D40 ja missä on parhaat hinnat tällähetkellä.
http://picasaweb.google.com/ilkkah/Seka ... 2711083794
-
Kesällä ostettu ja erittäin tyytyväinen olen. "Pimeä kittiputki" riittää hyvin siihen mihin pokkarikin riitti, lisättynä syväterävyydellä ja kuvanlaadulla. Paketissa tullut 55-200 VR on erinomainen putki myöskin, ei sillä juoksevaa koiraa hämärässä syysillassa kuvata, mutta eipä kuvata millään alle tonnin optiikalla.
Pimeiden objektiivien korjaamisen suosittelen erillisen salaman ostamista ja strobistiin tutustumista ennen satojen eurojen putkiostoksia.
Edes se legendaarisen Nikkorin 50mm/1.8 primen puute ei ole haitannut, se kun tuppaa olemaan liian ahdas croppikennolla, 30mm valovoimainen prime olisi optimi ja sen saa Sigmalta HSM:llä varustettuna.
Pimeiden objektiivien korjaamisen suosittelen erillisen salaman ostamista ja strobistiin tutustumista ennen satojen eurojen putkiostoksia.
Edes se legendaarisen Nikkorin 50mm/1.8 primen puute ei ole haitannut, se kun tuppaa olemaan liian ahdas croppikennolla, 30mm valovoimainen prime olisi optimi ja sen saa Sigmalta HSM:llä varustettuna.
-
Ei näy vieläkään rahaa tilillä, vaikka se 20 päivää on jo mennyt (25.8. ostin ja 26.8. lähetin postissa kopiot, rekisteröitymiset hoidin samontein alta pois). Submission statukseen ei pääse mailiin tulleella tunnuksella. Siellä on se linkki mistä voi jättää palautetta submission statukseen, eivät ole vastanneet. Laitoin rekisteröitymistiedot just uudestaan, varmuuden vuoksi.
En kyllä muuta sano, että alkaa pinna vähitellen kiristyä. Olen jotenkin tottunut monimutkaisiin lirpakkeisiin ja sen sellaisiin, joten tällaisten täyttely menee rutiinilla. Mutta jos nyt joku taho Nikonin päässä vetoaa siihen, että joku/jokin osa tästä sälästä ei ole mennyt oikein tai ajallaan, niin alkaa päitä katkeilla. Ovat rakentaneet tuosta sellaisen systeemin, joka ei näytä toimivan kunnolla. Nyppii kun muutenkin on saanut kuluttaja-asiamiehen kanssa asioida koko ajan, niin nytkö TAAS sinne?
Miten teillä muilla? Onko rahoja näkynyt? Onko muita, joilla ei kuulu eikä näy?
En kyllä muuta sano, että alkaa pinna vähitellen kiristyä. Olen jotenkin tottunut monimutkaisiin lirpakkeisiin ja sen sellaisiin, joten tällaisten täyttely menee rutiinilla. Mutta jos nyt joku taho Nikonin päässä vetoaa siihen, että joku/jokin osa tästä sälästä ei ole mennyt oikein tai ajallaan, niin alkaa päitä katkeilla. Ovat rakentaneet tuosta sellaisen systeemin, joka ei näytä toimivan kunnolla. Nyppii kun muutenkin on saanut kuluttaja-asiamiehen kanssa asioida koko ajan, niin nytkö TAAS sinne?
Miten teillä muilla? Onko rahoja näkynyt? Onko muita, joilla ei kuulu eikä näy?
-
No lähinnä vain sillä, että se 20 päivää oli se luvattu palautusaika ja jos tämä ylittyy niin sitten sitä submission statusta voi kysellä loggautumalla sinne sivuille. Mutta kun sinne ei pääse kirjautumaan annetulla tunnuksella. Ja jos menee omiin rekisteröitymistietoihin mailissa tulleella linkillä, niin sieltä puuttuu monista annetuista kentistä tiedot. Liekkö nekään tallentuneet sitten?
-
Juu, salama korvaa valovoiman, varsinkin luonnossa.theshrike kirjoitti: Pimeiden objektiivien korjaamisen suosittelen erillisen salaman ostamista ja strobistiin tutustumista ennen satojen eurojen putkiostoksia.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Juu ihan sama juttu täällä. Soittelin Nikonillekkin jo ja setä kertoi, että mun rekisteröityminen näkyy kyllä ihan oikein, mutta ei osannu kertoa miksi rahoja ei ole vielä tullut. Sanoi "eskaloivansa" asian eteenpäin (ei ollut suomi ihan täysin hallussa asiakaspalvelijalla muutenkaan). Tämä tapahtui viime viikolla ja tällä viikolla lupasi yhteydenottoa mutta eipä ole mitään kuulunut.Procyon01 kirjoitti:Ei näy vieläkään rahaa tilillä, vaikka se 20 päivää on jo mennyt (25.8. ostin ja 26.8. lähetin postissa kopiot, rekisteröitymiset hoidin samontein alta pois). Submission statukseen ei pääse mailiin tulleella tunnuksella. Siellä on se linkki mistä voi jättää palautetta submission statukseen, eivät ole vastanneet. Laitoin rekisteröitymistiedot just uudestaan, varmuuden vuoksi.
-
Miksei pystyisi?erde84 kirjoitti:No täytyypäs katsellas sit sellanen D40 kitti paketti jostain itselle kans. :) Mut millais kun näkee noita pimeäl otettuja salama kuvia niin mitä vaaditaan et sellasia pystyy ottamaan onnistuuko se tuolla d40?
Kamera vaan jalustalle valottamaan vaikka puoli minuuttia ja toivomaan että salamoisi.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
OskuK kirjoitti:Miksei pystyisi?erde84 kirjoitti:No täytyypäs katsellas sit sellanen D40 kitti paketti jostain itselle kans. :) Mut millais kun näkee noita pimeäl otettuja salama kuvia niin mitä vaaditaan et sellasia pystyy ottamaan onnistuuko se tuolla d40?
Kamera vaan jalustalle valottamaan vaikka puoli minuuttia ja toivomaan että salamoisi.
Spede:)