Uusi D300s pukkaa "err"oria

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
Vastaa Viestiin
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Uusi D300s pukkaa "err"oria

Viesti Kirjoittaja kribe »

Tänään ostettu D300s, sanoo vaan näytöllä "err", eikä mitään voi tehdä. Onko tähän joku helppo ratkaisu vai joudunko heti postittamaan sen takaisin?

Kiitos ja anteeksi.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

"Vika" löytyi. Peili oli jostain syystä jäänyt ylös, eikä etsimen läpi nähnyt mitään. Laukaisin-napin pitkä painallis, ja peili kääntyi takaisin oikeaan asentoon. Nyt voi ihan normaalisti kuvata.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Jaahas.. edelleen jatkuu nuo ongelmat. Nyt ei suostu sammumaan, vaikka kääntää "OFF"-asentoon. Sammuu vasta kun akun ottaa pois, mutta kun sen laittaa takas, niin ylänäyttöön ei tule mitään (SD ja [758] pitäisi lukea, silloinkin kun kamera ei ole päällä).
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
budai
Viestit: 77
Liittynyt: Tammi 24, 2010 19 : 32

Viesti Kirjoittaja budai »

Tuliterän kameran pitää toimia. Takaisin vain.
epertti
Viestit: 1618
Liittynyt: Tammi 24, 2008 14 : 30
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja epertti »

Yleensä ollut C merkin ongelmia nuo, huoltoon vaan. (kai ohjekirja luettu?)
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Ei mitään järkeä tässä hommassa. Olen parin minuutin välein soittanut ostopaikkaan (Sanomatalon Rajala), puolentoista tunnin ajan, eivätkä vastaa puhelimeen. Soittokertoja on siis pari kymmentä. Soitin tampereen rajalaan, josta osattiin kertoa, että Sanomataloon on lähes mahdotonta saada yhteyttä puhelimitse ja sähköposteihin ei ehditä juuri vastaamaan.

Miksi ei palkata enemmän työntekijöitä, jos ei ehditä asiakkaita palvella?
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
epertti
Viestit: 1618
Liittynyt: Tammi 24, 2008 14 : 30
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja epertti »

Sanomataloon on ihan turha soitella, ihan tuurilla saa kiinni. Jas tekniikka niitä takuujuttuja tekee.
Matti_JH
Viestit: 12118
Liittynyt: Tammi 25, 2008 19 : 09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Miksi soittaa? Kun sen kameran joudut joka tapauksessa sinne viemään jos sen huoltoon haluat heidän kautta saattaa.
lumistry
Viestit: 52
Liittynyt: Marras 24, 2008 22 : 46
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja lumistry »

Helpointa on soittaa JAS-tekniikkaan Turkuun tai Helsinkiin sekä varata korjausaika ja lähettää sitten postissa JASin koodia käyttäen ilman kuluja. Korjattuna tulee sitten palautuspostina aikanaan.
keskone
Viestit: 3478
Liittynyt: Kesä 15, 2007 13 : 07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja keskone »

JAS-tekniikka kirjoitti: 1. Täytä ja tulosta huoltolähete
2. Tilaa UPS noutamaan laite huoltoon kotoasi tai työpaikaltasi
http://www.jastekniikka.fi/huolto
Ehkä otin,ehkä en.
kribe
Viestit: 4537
Liittynyt: Loka 07, 2006 18 : 14
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kribe »

Työn alla on. Varaosia ei ollut hyllyssä. Sanoivat, että siitä kun varaosat saapuu, niin menee vielä vähintään kaksi viikkoa. Arvioivat varaosien tulevan 1-2 viikon kuluttua. Eli jos ostan uuden kameran joka on heti rikki, niin joudun odottamaan toista kuukautta, ennen kuin saan sen toimivana käyttöön. Käsittämättömän hidasta toimintaa.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
epertti
Viestit: 1618
Liittynyt: Tammi 24, 2008 14 : 30
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja epertti »

Joskus vielä ennenWanhaan hyvään aikaan antoivat rajalassa rikkinäisen tilalle myymälästä suoraan uuden, ei kyllä enää :(
Vastaa Viestiin