D40 ja hihnan kiinnitys
-
D40 ja hihnan kiinnitys
Ostin eilen Nikon D40 kameran ja mulla on pieni probleema. Kuinka mukana tullut kaulahihna kiinnitetään kameraan? En löytänyt siihen ohjeita ja olen aina ollut käsi tällaisissa jutuissa. :)
Mukana tuli tietämättäni harmaa Coolpix "kylmäreppu" tms.. Mulle ei vaan ole selvinnyt, että kuinka sitä kannetaan. Siinä on yksi kantohihna, jossa on pieni tasku. Siitä päättelin, että kyseessä on olkareppu. Koitin sitä sitten pitää kuten olkareppua, mutta se on todella epäkäytännöllinen. Koitin pistää sinne kamerani, mutta en uskaltanut enää nostaa reppua selkään, kun kamera liikkui siellä. Ostan kyllä kunnon kassin kameralle, mutta tuli vain mieleeni, että onko joku keksinyt kyseisen kassin salaisuuden?
Mukana tuli tietämättäni harmaa Coolpix "kylmäreppu" tms.. Mulle ei vaan ole selvinnyt, että kuinka sitä kannetaan. Siinä on yksi kantohihna, jossa on pieni tasku. Siitä päättelin, että kyseessä on olkareppu. Koitin sitä sitten pitää kuten olkareppua, mutta se on todella epäkäytännöllinen. Koitin pistää sinne kamerani, mutta en uskaltanut enää nostaa reppua selkään, kun kamera liikkui siellä. Ostan kyllä kunnon kassin kameralle, mutta tuli vain mieleeni, että onko joku keksinyt kyseisen kassin salaisuuden?
Viimeksi muokannut Cressie, Loka 27, 2007 12 : 46. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Manuaalissa pitäisi olla ohje, jos sellainen tuli mukana. Mahdollisesti CD levyllä on se ohjekirja jos ei ollut paperista? Myös googlella saa toisenlaisen kiinnitystavan joka on hiukan tukevampi..
Esim. http://www.warthog.fi/askartelut/pujotu ... kaksi.html
Esim. http://www.warthog.fi/askartelut/pujotu ... kaksi.html
-
-
Jos jos teit tuolla tukevammalla tavalla, se on hiukan tiukempi homma pujotella. Mutta eipäpähän lähde niin helposti poiskaan. :o)Cressie kirjoitti:Niin, sitä minäkin ajattelen.. mutta huonosti toimiva se kyllä on. Onneksi en siitä mitään maksanut. :)zalma kirjoitti:jos se laukku olisi yksiolkainen reppu ?
Sain muuten pienellä taistelulla kameran hihnan kiinnitettyä.. kiitos ohjeista! :)
-