Tervehdys.
En löytänyt tältä foorumilta tyhjentävää vastausta muistikortti kysymykiselleni.
Nikonin sivuilta jostain löysin listan kameran "tukemista" muistityypeistä, mutta siinä nyt ei otetan kantaa uudempiin muistkortteihin.
Mistään en myöskään ole löytänyt tietoa millä nopeudella kamera kykenee tietoa muistikortille maksimissaan syöttämään.
Eli kannattaako ko. kameran kaveriksi hankkia esim. 2GB Ultimate Secure Digital (SD) muistikortti, 120X Highspeed Write 18MB/s.
Tai muita nopeampia kortteja?
Niin ja luulisi kameran nyt ymmärtävän vielä 2GB:n korttia vaikka tuettujen listalla eiole kuin gigasia.
Eli meneekö nämä kolme numeroiset X luvut hukkaan kameran kanssa vai ei.
Nikon D50 tukemat muistit
-
Mulla on 2G Sandisk Extreme III ja joku hitaampi Transcend 2G pelannut hienosti. Mahtaakohan 4G kortit toimia? SDHC-kortit ei toimi, sen tiedän, mutta tollanen Transcend 4G tavallinen SD-kortti oli Verkkokauppa.com:ssa 58 euroa. Olisi lomareissulla ihan kivan kokoinen. Tsekkasin itse jo tuosta edellisen vastauksen linkistä ja tuo 4G kortti toimii, pitää vaan alustaa ensin muualla, D50 ei siihen pysty.
-
OK.
Kiitos vastauksista ja pitääpä sitten tyytyä vähän hitampiin muisteihin, tuota mainitsemaani Kingstonin korttia on ollut äärettömän huonosti saatavillakin ainakin mitä olen muutaman kotimaisen nettikaupan saldoja seuraillut.
Joten jos vihdoin saisi laitettua isomman kortin ja laukun kameralle tulaukseen.
Kiitos vastauksista ja pitääpä sitten tyytyä vähän hitampiin muisteihin, tuota mainitsemaani Kingstonin korttia on ollut äärettömän huonosti saatavillakin ainakin mitä olen muutaman kotimaisen nettikaupan saldoja seuraillut.
Joten jos vihdoin saisi laitettua isomman kortin ja laukun kameralle tulaukseen.