Minkä tarjouksen valitsen nikon d50?

Nikon D5500, Nikon D3300, Nikon D5300 jne.
Pexi

Viesti Kirjoittaja Pexi »

Sanottakoon vielä, että meikäläinen on oottanu korttia jo toista kuukautta. No onneksi tehtiin ostopaikan kanssa järjestely, että sain 1Gb:n lainakortin. Nyt ilmeisesti Nikon on saanu ison läjän kortteja (soitin asiasta) ja alkaa purkaa korttia jonottavien jonoa, joka on ilmeisesti aika suuri...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
aristima

Viesti Kirjoittaja aristima »

Jep jep. Pitääkin nyt tarkkaan miettiä mistä hankin tuon kitin. Voipi olla että ostan sen Topshotista; tuleepahan samantien gigan kortti mukaan ja myöskin suomenkielinen ohjekirja, joka ei Verkkokauppa.comin pakettiin kuulu. Muutenkaan ei oikein huvittaisi alkaa lähettelemään Nikonille jotain kuitteja ja odotella sitten kenties parikin viikkoa sitä korttia.

No mutta joka tapauksessa, paljon tässä on saanut vinkkejä ja informaatiota. Kiitos siitä kaikille! Nyt vain puuttuu lopullinen ostopäätös :)
m52

Viesti Kirjoittaja m52 »

Minulle ainakin sanottiin Nikonilla ettei tuo kampanja koske kuin tietyistä kaupoista ostettua kitti, tarkisti siellä ettei verkkokauppa.com:ia ollut niitten listalla. Onko jollain eri tietoa tästä?
Pexi

Viesti Kirjoittaja Pexi »

Juu...pitää olla tosiaan tullut suomen virallisen nikon maahantuojan kautta.
blackcape

Viesti Kirjoittaja blackcape »

Itse olen ajatellut hankkia rajalasta D50 + 18-70mm paketin. Siihen täytyisi sitten muistikortti hommata, niin kannattaako maksaa pari kymppiä enemmän nopeemmasta kortista, vai pärjääkö ihan perus muistilla?
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

blackcape kirjoitti:Itse olen ajatellut hankkia rajalasta D50 + 18-70mm paketin. Siihen täytyisi sitten muistikortti hommata, niin kannattaako maksaa pari kymppiä enemmän nopeemmasta kortista, vai pärjääkö ihan perus muistilla?
http://www.digicamera.net/keskus/viewtopic.php?t=26383

Tuohon viittaus. Kannattaa tsiikata ja funtsia mikä olisi oikea valinta.
Vastaa Viestiin