Hello!
Meikäläiseltä löytyis kaapista Pentax K-5 silver runko ja läjä kaiken näkösiä objektiiveja. Itselle niillä ei ole käyttöä joten tarkoitus olisi myydä ne pois. Olen saanut isältäni kaikki kamera kamat ja en tiedä niiden tämän hetkisiä arvoja, saatika sitä missä niitä kannattaisi lähteä myymään.
Löytyisikö tätä kautta kiinnostuneita ostajia, tai edes apua hintojen selvittämiseen ja mihin niitä kannattaa laittaa myyntiin?
Pentax K-5 Silver ja paljon muuta myyntiin?
-
-
Re: Pentax K-5 Silver ja paljon muuta myyntiin?
Itse kamera K-5 silver, on n. 200€ arvoinen, ehkä joku voisi maksaa silver mallista vielä satasen lisää.
Objektiivit voivat olla melkein minkä arvoisia vain , kaikki riippuu mitä objektiiveja ne ovat. Eli niistä täytyy tsekata mallimerkinnät.
Niitä voi myydä esimerkiksi täällä, myydään osiossa.
Sitten kameratori.fi niminen firma ostaa käytettyä valokuvauskalustoa:
https://kameratori.fi/tarjouspyynto/
...Kameratori tosin harvoin maksaa niin hyvää hintaa mitä voit saada jos myyt itse. Firman täytyy saada välistä omansa pois.
Voit myös laittaa minulle YV:tä jos haluat minulta arviota niistä. Tunnen Pentaxit aika hyvin.
Objektiivit voivat olla melkein minkä arvoisia vain , kaikki riippuu mitä objektiiveja ne ovat. Eli niistä täytyy tsekata mallimerkinnät.
Niitä voi myydä esimerkiksi täällä, myydään osiossa.
Sitten kameratori.fi niminen firma ostaa käytettyä valokuvauskalustoa:
https://kameratori.fi/tarjouspyynto/
...Kameratori tosin harvoin maksaa niin hyvää hintaa mitä voit saada jos myyt itse. Firman täytyy saada välistä omansa pois.
Voit myös laittaa minulle YV:tä jos haluat minulta arviota niistä. Tunnen Pentaxit aika hyvin.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
Re: Pentax K-5 Silver ja paljon muuta myyntiin?
Todennäköisesti nopeimmin nuo menevät kaupaksi kansainvälisellä pentaxfoorumilla www.pentaxforums.com
Toki tuolla asiointi on englannin kielellä. Maksujärjestelyt ja toimitukset voivat myös vaatia vähän enemmän työtä.
Toki tuolla asiointi on englannin kielellä. Maksujärjestelyt ja toimitukset voivat myös vaatia vähän enemmän työtä.