Canon - kampanaja / piirtopöytä
Olen ostanut Canon - tuotteen, jossa luvattiin toimittaa Viacom piirtopöytä veloituksetta tuotteen ostajalle 28 vrk:n kuluessa sen jälkeen kun kuitti ja muut tiedot on toimitettu annettuun osoitteeseen.
Itse olen odottanut piiropöytää nyt 2 kk eli 60 vrk ja piirtopöytää en ole saanut. Olen ottanut yhteyttä useasti Canoniin ja vastaavat vain, että eivät ole saaneet piirtopöytiä ja pahoittelevat asiaa. Suomen Canon pesee kätensä ja vastaavat, että vastuu on Canon Europella.
Näitä samoja piirtopöytiä on ollut myynnissä ja liikkeiden varastoissa Suomessa ja ympäri Eurooppaa.
Soitin myös Canonin tukeen, jossa vastattiin Sakasaa ja sanottiin, että asialle ei voi mitään ja että moni muukin on samassa tilanteessa + että piirtopöytien toimitusten viivästyminen johtuu Viacomin piirtopöytien valmistajasta.
Mitä pitäisi tehdä ?
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?
Canon - kampanaja / piirtopöytä
-
- Viestit: 1199
- Liittynyt: Huhti 11, 2008 17 : 53
- Paikkakunta: Oulu
Itsellä sama homma, kesäkuussa ostettu runko ja edelleen odotellaan piirtopöytää :)
Käyppäs tarkistamassa mitä sinulla lukee tällä sivulla (vaatii tunnukset jotka sai yhdessä sähköpostissa kun oli sen kamppanjahakemuksen lähettänyt canonille)
https://customers.sales-promotions.com/fi/customers/
Itsellä lukee seuraavissa kohdissa:
Tilauksen vaihe: voimassa oleva
Transaktion päivämäärä: 02.09.2015
Siirron status: prosessoitu
Eli minun käsityksen mukaan se olisi nyt jostain päin lähetetty minulle.
Käyppäs tarkistamassa mitä sinulla lukee tällä sivulla (vaatii tunnukset jotka sai yhdessä sähköpostissa kun oli sen kamppanjahakemuksen lähettänyt canonille)
https://customers.sales-promotions.com/fi/customers/
Itsellä lukee seuraavissa kohdissa:
Tilauksen vaihe: voimassa oleva
Transaktion päivämäärä: 02.09.2015
Siirron status: prosessoitu
Eli minun käsityksen mukaan se olisi nyt jostain päin lähetetty minulle.
-
- Viestit: 532
- Liittynyt: Kesä 02, 2009 23 : 36
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: Kesä 14, 2009 9 : 59
En ole saanut mitään asiallista vastausta ja kun kysyn asiaa, niin vastaus on aina ympäripyöreä tai pahoittelut tai " lupaus ", että tulossa pikimmiten. Asiakaspalvelija Sakassa vastasi, että kaikki muutkin ovat samassa tilanteessa. Tässä alkaa hermot mennä tähän Canonin kampanjaan. Täytynee ottaa yhteyttä kuluttajavirastoon ja pyytää heidän lausuntoaan. Kun kerroin tämän Sakasassa olevalle asiakaspalvelijalle, niin hän sanoi, että toki sinulla on siihen oikeus.Veepee82 kirjoitti:Muistaakseni 1.6 ostin ja tänään saapui wacom.
Lisäksi Canon on ilmoittanut, että koska tuotteen saaminen on viivästynyt, niin saan Small - piirtopöydän tilalle Medium - piirtopöydän.
Onneksi tästä on sähköposti tallessa ja Saksassa oleva henkilö sanoi saman asian ja tiedän, että puhelut sinne tallennetaan.
Hoh hoijaa tätä Canonin touhua....
Kysyin tuota seurantatunnusta ja vastaus oli:
Kiitos yhteydenotostasi Canoniin.
Emme voi tällä hetkellä toimittaa seurantanumeroa, koska käytämme sisäistä toimituspalvelua.
Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme napsauttamalla cashback@claim-lookup.com .
Ystävällisin terveisin,
Canon
Toinen vastaus:
Viivästys on kuitenkin lyhytaikainen ja tulet saamaan pakettisi pikimmiten.
Toivomme, että maltat odottaa vielä hetken, pidämme sinut ajan tasalla toimituksen edistymisestä.
Kiitämme kärsivällisyydestäsi ja pahoittelemme viivästyksestä mahdollisesti aiheutunutta haittaa.
Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme napsauttamalla cashback@claim-lookup.com .
Ystävällisin terveisin,
Canon
Kolmas vastaus:
nglish
Thank you for contacting Canon,
We have now received your enquiry and will endeavour to respond to you within the next 3-5 working days.
Best Wishes,
Canon
Français
Merci d’avoir contacté Canon.
Nous avons bien reçu votre demande et nous nous efforcerons de vous répondre sous 3-5 jours ouvrables.
Cordialement,
Canon
Nederlands
Dank u wel dat u contact heeft opgenomen met Canon.
Wij hebben uw vraag ontvangen en zullen ons uiterste best doen deze binnen 3 tot 5 werkdagen te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Canon
Deutsch
Vielen Dank für Ihre Email.
Je nach Anzahl der zu bearbeitenden Anträge kann unsere Antwort bis zu 3-5 Werktagen auf sich warten lassen.
Mit freundlichen Grüßen,
Canon
Italiano
Grazie per aver contattato Canon.
Abbiamo appena ricevuto la sua richiesta e faremo il possibile per risponderle entro 3-5 giorni lavorativi.
Cordiali saluti.
Canon
Magyar
Köszönjük megkeresését a/az Canon részéről.
Igényét megkaptuk és arra törekszünk, hogy a következő 3-5 munkanap során megválaszoljuk azt.
Üdvözlettel:
Canon