Mafferin kamerakaluston tulevaisuus

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
mremonen
Viesti:

Re: Mafferin kamerakaluston tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja mremonen »

moonshine kirjoitti:Olen mielelläni väärässä ja otan linkkejä vastaan horne-tyyppiseen meininkiin, joka on digillä tehty. :-)
No, 500px:ssähän noita on kuvavirta väärällään. Mulle ei tämä Horne nyt auennut. Jos itse puhun filkalla kuvatusta, niin se pitää olla jotain tyyliin Nick Brandt.

Tosin aika paljonhan on noita kuvaajia siirtynyt filmiin. Tiistaina olin TSL:n valokuvalinjalla oli Akseli Valmunen kertomassa omista projekteistaan kolmen tunnin ajan. Kuvaa nykyään pääosin keskikoon rullafilmille prosessin hitauden vuoksi. Ei niinkään sen vuoksi, etteikö digillä saisi. Enemmän huoli siitä, että digillä saa liikaa.
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
moonshine

Viesti Kirjoittaja moonshine »

Toki prosessilla ja tarinalla on merkitystä (ja myös vaikutusta sisältöön). Mutta. :-)

Brit Floyd on varmasti kova. Mutta se ei ole Pink Floyd, vaikka useimmille menisikin täydestä, ainakin 'teknisesti'.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Remonen tuossa sanoi sen perimmäisen syyn: Prosessin hitaus. Mun digikuvaus on jo hidastunut siihen pisteeseen että otan sen 1-5 kuvaa per reissu joten miksei sitten hyödyntäisi suurempaa "kennoa" ja samalla saisi käyttöön hieman lisäsäätöjä kuvan luomiseksi?

Tekninen laatu tässä kärsii, minkä jo totesinkin, mutten enää välitä. Ehkä paras fiilis digilaitteilla oli vuonna 2011 kun käytössä oli 1Ds3, 24mm TS-E mk2 ja 70-200. Sit tuli kauhee paniikki vaihtaa Nikoniin koska sen sanottiin olevan teknisesti niin mahtava...voi voi. VMP.
poweri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja poweri »

Tuolla on näyttelykuvia palkkikameralla, turistiin kyseisen herran kanssa, kun kuvasin Tampereen yössä vesivoimalaitosta sadesumussa, oli mielenkiintoisaa. Hänellä oli päällään musta nahkatakki, jossa oli Kodak logo jonka heti huomattuani rupesi kiinostamaan....

http://www.valokuviatenhunen.fi/ajankoh ... a-mantassa" onclick="window.open(this.href);return false;
kuka ampus? Who's shooting?

6D&EosM|EF 100 IS L F2,8|EF 16-35 F4 IS|EF 24-105 L|EF 50/1.4|EF 70-200 2,8 L II |HELIOS|EF Extender X2 III|EX 580 II|EX 430 II|YN 560|YashicaFX-D|Yashica FX-3|Benro|Mannfrotto|Sirui|And a bunch of other sh*t....
Vastaa Viestiin