Päivän :(
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jaetaan nyt tämäkin kokemus valokuvausveljien kanssa.
Tänään oli vapaapäivä ja aurinkoista oli luvassa. Niinpä päätin lähteä koko päiväksi kuvaamaan, ensin Latokartanonkoskelle ja myöhemmin Teijon kansallispuistoon. Olin juuri saanut joen partaalla kameran jalustalle ja pari kuvaakin räpsäistyä kun alkoi ilmavaivaa pukkaamaan. Ajattelin, että ei moisesta täällä ulkona kosken kohinassa kannata kärsiä ja töräytin oikein kunnolla. Ensimmäinen töräytys sujui mallikkaasti mutta toisella tuli kauhallinen tavaraa. Kummasti kuvausfiilis katosi eikä auttanut muu kuin lähteä ajelemaan 40 km kotia kohti. Seuraavaa aurinkoista vapaapäivää odotellaan. Pitäiskö hankkia vaipat?
Tänään oli vapaapäivä ja aurinkoista oli luvassa. Niinpä päätin lähteä koko päiväksi kuvaamaan, ensin Latokartanonkoskelle ja myöhemmin Teijon kansallispuistoon. Olin juuri saanut joen partaalla kameran jalustalle ja pari kuvaakin räpsäistyä kun alkoi ilmavaivaa pukkaamaan. Ajattelin, että ei moisesta täällä ulkona kosken kohinassa kannata kärsiä ja töräytin oikein kunnolla. Ensimmäinen töräytys sujui mallikkaasti mutta toisella tuli kauhallinen tavaraa. Kummasti kuvausfiilis katosi eikä auttanut muu kuin lähteä ajelemaan 40 km kotia kohti. Seuraavaa aurinkoista vapaapäivää odotellaan. Pitäiskö hankkia vaipat?
-
Pahoittelut vahingonilo, mut sai kyllä aikamoisen naurunpurskahduksen aikaan.
Kyllä sitä aurinkoa nähdään sit viimeistään maaliskuussa seuraavaksi. Kerkeet hyvin pesasee. =)
Kyllä sitä aurinkoa nähdään sit viimeistään maaliskuussa seuraavaksi. Kerkeet hyvin pesasee. =)
Showreel:
https://vimeo.com/814152881
-
- Viesti:
Tähän vanhaan vielä: itse säilytän tällaisia "jemmarahoja" baarikaapissa. Harvemmin tulee viinaa heitettyä roskiin sellaisia määriä, että rahat olisivat samassa yhteydessä vaaravyöhykkeessä. Tosin viinapäissään tulee sitten tehtyä monta muuta mokaa...Gamma kirjoitti:Koko Joulu piloilla, enemmän kuin Päivän :(
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Joo, baarikaapia en omista mutta tuo mainitsemani lipaston kaappi ajaa senkin asian.mremonen kirjoitti:Tähän vanhaan vielä: itse säilytän tällaisia "jemmarahoja" baarikaapissa. Harvemmin tulee viinaa heitettyä roskiin sellaisia määriä, että rahat olisivat samassa yhteydessä vaaravyöhykkeessä. Tosin viinapäissään tulee sitten tehtyä monta muuta mokaa...Gamma kirjoitti:Koko Joulu piloilla, enemmän kuin Päivän :(
Silloin joulun jälkeen soitin paperinkeräykseen ja ystävällinen naisihminen selvitti milloinka molokki oli tyhjennetty. Oli siitä jo niin paljon aikaa, että tyhjennetyt paperit oli jo viety lajittelukeskuksesta paaleina tehtaaĺle. Jos ne olisivat olleet vielä lajittelukeskuksessa olisi ehkä ollut mahdollisuus mennä paperikasoja penkomaan. Jatkuva v**tus on jo hieman hellittänyt.
-
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2 ... 14976.html
"LUONTOKUVAUS on erittäin voimakkaasti suosiotaan kasvattanut harrastus, jossa yhdistyvät nykyisin kalliit laitteet ja vähäinen kokemus ja tietämys luonnosta." :)
"LUONTOKUVAUS on erittäin voimakkaasti suosiotaan kasvattanut harrastus, jossa yhdistyvät nykyisin kalliit laitteet ja vähäinen kokemus ja tietämys luonnosta." :)
-
Windows päivitykset :(
Kannattaa varoa windows päivityksiä 7 ja 8.1
mulla wintoosa 7 päivitys rikkoi emolevyn eikä takuukorjauksen jälkeen hyväksy enään rekisteröintiä...
liittyy todennäköisesti windoussin 10 vakoiluohjelman asenukseen?
No ainakaan nuo päivitykset ei enään onnistu :(
mulla wintoosa 7 päivitys rikkoi emolevyn eikä takuukorjauksen jälkeen hyväksy enään rekisteröintiä...
liittyy todennäköisesti windoussin 10 vakoiluohjelman asenukseen?
No ainakaan nuo päivitykset ei enään onnistu :(
-
- Viesti:
Piti saada uusi reititin ja 4G-tikku eilen, ja viikonloppuna sisäverkko uudelleen konfiguroitua.
Paketti saapuikin, reititin oli oikea (Dovado PRO), mutta nettitikku väärä. Kuinka vaikeaa on katsoa pakettia kootessa, että pakettiin menee oikea tuote? Todella ärsyttävää.
Paketti saapuikin, reititin oli oikea (Dovado PRO), mutta nettitikku väärä. Kuinka vaikeaa on katsoa pakettia kootessa, että pakettiin menee oikea tuote? Todella ärsyttävää.
Sapere aude.
---
flickr
---
flickr
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Vuos sitten keväällä mursin vasemman nilkkani. Nyt oon pikkuhiljaa taas päässy lenkille ja sählyihin. Eilen murtu ehkä sitten oikea nilkka. Toivoa on et olis vaan jotain pienempää, mut ... Voi *sensuroitu* että osaa *sensuroitu*.
Showreel:
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Koitin mitä ponille käy kun sen pudottaa puolestatoistametristä kiveykselle. Rikki meni. Tosin vain akkukotelon kansi antautui kokonaan, mutta nähtäväksi jää, mitä piileviä vikoja siellä vielä on. Kamera kuitenkin toimi vielä tuon jälkeen, eli siitä pisteet ponille. Eikä edes takatöllö hajonnut. Linssistäkään en osaa sanoa tarkempaa, himmennin ja tarkennus toimivat. Kyseessä valitettavasti mun suosikkilasi Sony Zeiss 24/1.8.
No, nyt pääsee kokeilemaan tätä Mafferin kehumaa ponihuoltoa...
No, nyt pääsee kokeilemaan tätä Mafferin kehumaa ponihuoltoa...
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
-
- Viesti:
Joo, eiköhän tuo vakuutukseen mene... Muistaakseni mulla on kahdeksan tonnin raja kameravakuutuksessa.nsamppa kirjoitti:Auts. Vakuutukset?
---
blogi
---
blogi