Ymmärrän oikein hyvin tämän. Me rujot taitelijasielut tarvitsemme kirvoitinta maailman kovassa menossa turtuneille aivosoluillemme! Sieltä se nerous on yhä heräteltävissä. Meikä lopetti röökaamisen jokunen vuosi sitten, mutta nikotiinimälliä tulee keskittymisen kriittisillä hetkillä vielä jauhettua.spege kirjoitti:
Sen sijaan minun on hyvin vaikeaa kuvitella luontokuvausretkeä ilman tupakkaa! Olen mieltynyt erityisesti hollantilaisiin Ritmeester Moods-filtterisikareihin ja perinteiset Camel-savukkeet riittävät pienempään tupakantuskaan. Vakavahenkinen valokuvaustyö on henkisesti hyvin vaativaa ja välillä fyysisestikin raskasta. Kunnon hermosavut ovat työn lomassa paikallaan ja auttavat kestämään raskaan työn rasitukset sekä antamaan uusia valokuvaideoita.
Vielä kysyt! En keksi mitään syytä miksi tätä pitäisi epäillä. Olen itseasiassa melko vaikuttunut shooting bagpackistäsi. Minusta arsenaalisi on nyt täysin kunnossa, jopa näin Sony-vinkkelistä katsottuna.spege kirjoitti: Mutta toveri temamalta, joka on siellä Etelä-Suomessa vähintään majurin arvoinen valokuvavaikuttaja, haluaisin kysyä rehellistä mielipidettä uudesta taistelupakkauksestani. Henkilökohtaisena tavoitteena minulla on kohota tämän bägin avulla korkealle muiden DC.netin luonnonvalokuvaajien yläpuolelle ja voittaa Vuoden Luontokuva-kisa vähintään 10 kertaa peräkkäin.
Uskotko temama, että tämä on mahdollista nykyisellä, korkealaatuisella ja kaikenkattavalla luontokuvausrepullani, liikkuvan MB SL-piilokojuni avulla sekä rautaisella ammattitaidollani?
Juuh, tämän päivän reissu otti kyllä koville. 10 km metsässä tarpomista. Sellaista en ole pitkään aikaan tehnyt.
Tässä kuvassa harvinaislaatuinen selkäselfieni! Aurinko painui pikkuhiljaa taivaanrannan taakse. Luonnonkaunis avosuo avautui kuin luontoäidin tarjoamana puhdistuksen alttarina edessäni. Valehtelematta seisoin muutaman minuutin siinä ja imin luonnon voimaa itseeni. Tämän jälkeen siemaisin loput aromikkaasta Karhu-oluestani, pakkasin huolellisesti Sony kamerani reppuun, vilkaisin vielä olan yli auringon laskua, huokaisin ja lähdin kiitollisena kotitaipaletta kohti.