spege kirjoitti:[Käsitykseni mukaan DC.netissä kuluttaa aikaansa melko paljon eri tason mielenterveyskuntoutujia, joten en pidä sitäkään mahdottomana, ettei sinulla ole kuin paksu pino Sonyn kameraesitteitä! Voin toki olla väärässäkin.
Sen verran tämä asia kuitenkin vaivaa mieltäni, että voisitko arvon temama käydä jossakin valokuvausliikkeessä otattamassa itsestäsi muotokuvan, jossa sinulla on tuo kuuluisa Sony A7rII + 55/1,8 yhdistelmä käsissäsi? Jätät muutaman viinapullon ostamatta, niin rahat riittävät tuon kuvan ottamiseen. Tällä tavoin voisit todistaa minulle ja samalla koko DC.netin kansalle, ettet ole mikään suunsoittaja, vaan ihan oikea Sony-mies! :)
liikaa pyydetty spegeliini. viinapullosta en tingi, se on sentää ainut kemikaalinen ilo mitä täällä saa laillisesti harrastaa. toiseksi. luuletko että todellakin menisin valokuvausliikkeeseen kuvauttamaan itteäni kun pöydällä notkuu saata*an kallis ja hieeno kamera!!??
kolmanneksi. sait minut ärsyyntymään! luuletko ett mua kiinnostaa todistella savolaiselle jotakin , saatika esitellä lärviäni täällä?? nykypänä olen muutenki erittäin varovainen nettimaailman kanssa, kohta enää uskalla stadissa liikkua jos yliinnokkaat teinifanit tunnistavat kadulla saatika DCnetin kaikenmaailman pervospedet!!Noh, mitäs ny sitten?
Oukki, päätin uhontaa sinut pege ja häikäilemättömt vaatimuksesi. pitäkää tunkkinne, funtsailin.
MUTTA, sitten satuin käymään suosikki vaatekaupassani tsekkaamassa kevätmuotia, eli UFF ssä.
Sovittelin juuri hienoa kierrätys rotsia ja uniikkia daviBowie T-paitaa. funtsin, ett ei prkl. otetaan ny se kuva sitten!!
**sensuroitu KUVA**
Pegesetä ei tykääny kuvastani joten otin sen pois. Mitäs vi*tua sitä esittelemään kun pyynnöstä huolimatta ei enää kelpaakaan.
ja loput textistä editoitu helevettiin