Puuh. En ole katkera, kateellinen tai kuullut koko kuukauden kuvasta ellet sitten puhu Photo.netin sellaisesta. Monet kahvilat ottavat näyttelyitä vastaan suorastaan ilmaiseksi. Sinähän ne kaikki viulut maksat.jari siren kirjoitti:Vielä dille oletko jotenkin katkera vai mikä on hätänä,
se että olen kärjessä kuukaudenkuvassa,
se että minulla on hyvät arvostelut photonetistä,
se että minulta on tilattu näyttely,
se että kuviani on ostettu printeinä ja tauluina,
se että mulla oli 350 hyväksyttyä kuvaa vastavalossa ja lähes joka kategoriassa top 20 joukossa mun kuva.
Nyt mielestäsi yhden kuvatoimiston taso laskee kun ne ottaa mun kuvia sinne:D
Laitoin toiseen isoon kuvatoimistoon kanssa tiedostelun ja hekin olisivat ottanut mun kuvia, mutta valitsin tuon Suomen kuvatoimiston.
Onko mun kuvat siis huonoja, kun sä niin haluat tuntea?
Kyllä se taso laskee kun katsoo heidän nykyistä yleislinjaa, ja siihen liittyvää sinun linjaasi(tyyliäsi). Minä en vaan ole oppinut pitämään sinun tyylistäsi. Katsoin noiden kuvapalvelun sivustojen ja vertasin niitä sinun kuviisi. Löydätkö lähellekkään samanlaisia photoshop-irvityksiä tai muuten vaan valmiiksi muokkauksella pilattuja kuvia? Ihmettelen kyllä suuresti, jos kuvapalvelu ottaa esim. kaikki ihmiskuvat mitä sinulla on esillä photo.netissä. En käy kieltämään etteikö tuolta muutama hyvä löytyisi, mutta kun seassa on täyttä höttöä ei minulle synny mielikuvaa, että sinulla olisi kovinkaan laaja skaala laatukuvia.
Voin valmiiksi pistää pari, joista pidän. 1,2 ja 3. Tässä taas on kuva, minkälaisia en haluaisi nähdä missään.
On sitä varmaan kiva elvistellä omilla saavutuksillaa, mutta minua nuo tiedot eivät kiinnosta kun katson kuvia. Vai pitäsikö minun pitää kuvistasi, koska olet lähettänyt 350 kuvaa vastavaloon? Tuskinpa.