Mitkä ovat arvostettuja kuvatoimistoja?

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
dille

Viesti Kirjoittaja dille »

jari siren kirjoitti:Vielä dille oletko jotenkin katkera vai mikä on hätänä,
se että olen kärjessä kuukaudenkuvassa,
se että minulla on hyvät arvostelut photonetistä,
se että minulta on tilattu näyttely,
se että kuviani on ostettu printeinä ja tauluina,
se että mulla oli 350 hyväksyttyä kuvaa vastavalossa ja lähes joka kategoriassa top 20 joukossa mun kuva.
Nyt mielestäsi yhden kuvatoimiston taso laskee kun ne ottaa mun kuvia sinne:D
Laitoin toiseen isoon kuvatoimistoon kanssa tiedostelun ja hekin olisivat ottanut mun kuvia, mutta valitsin tuon Suomen kuvatoimiston.
Onko mun kuvat siis huonoja, kun sä niin haluat tuntea?
Puuh. En ole katkera, kateellinen tai kuullut koko kuukauden kuvasta ellet sitten puhu Photo.netin sellaisesta. Monet kahvilat ottavat näyttelyitä vastaan suorastaan ilmaiseksi. Sinähän ne kaikki viulut maksat.

Kyllä se taso laskee kun katsoo heidän nykyistä yleislinjaa, ja siihen liittyvää sinun linjaasi(tyyliäsi). Minä en vaan ole oppinut pitämään sinun tyylistäsi. Katsoin noiden kuvapalvelun sivustojen ja vertasin niitä sinun kuviisi. Löydätkö lähellekkään samanlaisia photoshop-irvityksiä tai muuten vaan valmiiksi muokkauksella pilattuja kuvia? Ihmettelen kyllä suuresti, jos kuvapalvelu ottaa esim. kaikki ihmiskuvat mitä sinulla on esillä photo.netissä. En käy kieltämään etteikö tuolta muutama hyvä löytyisi, mutta kun seassa on täyttä höttöä ei minulle synny mielikuvaa, että sinulla olisi kovinkaan laaja skaala laatukuvia.

Voin valmiiksi pistää pari, joista pidän. 1,2 ja 3. Tässä taas on kuva, minkälaisia en haluaisi nähdä missään.

On sitä varmaan kiva elvistellä omilla saavutuksillaa, mutta minua nuo tiedot eivät kiinnosta kun katson kuvia. Vai pitäsikö minun pitää kuvistasi, koska olet lähettänyt 350 kuvaa vastavaloon? Tuskinpa.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Säälitäviä luusereita olette:D
Kahvila taideamanuenssi sen näyttelyn multa tilasi urpo, viraliseen taidenäyttely tilaan ja Porvoon näyttely on pääkirjaston aulassa.

Kun kerron missä Helsingissä mun näyttely tulee olemaan niin itku tulee.
Siis nämä phoshop sotkut:D

"Me urpot ollaan päätetty kameralaukussa että Siren on *sensuroitu* kuvaaja sanoo kuka muu mitä tahansa:D"

No kuvatoimistoon menee kuvatoimistokuvat:D

Kyllä dille sä oot dille.

Edit ei vastavaloon vaan lähetetä kuvia ne hyväksytään sinne, siis vähän yli 400 lähetin ja 350 meni läpi, siellä oli silloin yleinen hylkäys prosentti yli 30%:D
Viimeksi muokannut jari siren, Tammi 19, 2007 22 : 54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Parta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Parta »

mun ei tarvi ees Salkkareita katsoa enään.

Avaan toisen sen kunniaksi.

Go Big J!!!!! Kiasmaan vaan!!!
Meikä heittää parasta shittiä kun istun kakalla
Flickr galleria
Karvakuono

Viesti Kirjoittaja Karvakuono »

jari siren kirjoitti:Säälitäviä luusereita olette:D
Kyllä dille sä oot dille.
Hetkinen, toinen vastaa sun heittämään kommenttiin asiallisesti, perustelee kantansa esimerkein ja sä alat nimittelemään? Etkö oikeesti kestä kritiikkiä tuon paremmin? On hyvä jos olet saanut kuviasi esille. On hienoa jos olet saanut kuviasi myytyä. Koettaisit nyt kuitenkin pitää tennarit maassa edes hetkittäin. Mutta kuten aiemmin kirjoitin, pidä toi asenne, sus on tyyliä, olet Kurko.
Sähkö on johdoissa kulkevaa harmaata tai sinistä savua. Jos savu pääsee ulos, ei sähkölaite toimi...
Vemppu

Viesti Kirjoittaja Vemppu »

----------- GONE WITH THE WIND ---------
Viimeksi muokannut Vemppu, Helmi 10, 2007 18 : 36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jari siren
Viesti:

Vemppu kirjoitti:Piru kun työt kutsuu niin ehdi tätä seuraamaan ;-)

Kun voi niin ottas muutaman oluen ja alkais tuottamaan... Tässä ketjussa Jartsa on heittänyt todella potentiaalista tavaraa joka suorastaan "vaatisi" kevyttä vastavoimaa :-D

Loistomatskua Jartsa, loistomatskua...
Sur rur:D
jari siren
Viesti:

Katkeraa on porukka, on se ikävää että asiantuntijat ymmärtää hyvän päälle, vaikka nämä wannabe kuvaajat on eri mieltä.
Mistä kukin on pahoitanutkin mielensä, en ehkä ole tykänyt kuvistanne ja käytätte ressukat perjantai iltanne kuitailemassa ihan asialliseen ketjuun.

Minkä luokan ääliö/typerys pitää olla, että väitää muo valehtelijaksi asiossa jotka on todettavissa lähiaikoina.

On tyhmiä ja sitten on vielä erikoisen .....
Parta
Viesti:

Tornado spin slap kaikkille wannabeille!!!

With Pro you can´t go wrong!
Flickr galleria
Karvakuono

jari siren kirjoitti:Katkeraa on porukka, on se ikävää että asiantuntijat ymmärtää hyvän päälle, vaikka nämä wannabe kuvaajat on eri mieltä.
Mistä kukin on pahoitanutkin mielensä, en ehkä ole tykänyt kuvistanne ja käytätte ressukat perjantai iltanne kuitailemassa ihan asialliseen ketjuun.

Minkä luokan ääliö/typerys pitää olla, että väitää muo valehtelijaksi asiossa jotka on todettavissa lähiaikoina.

On tyhmiä ja sitten on vielä erikoisen .....
"Asiallinen ketju" = kysyt kuvatoimistoja ja sitten ilmoitat "menneesi" yhteen? Ok. Asiaahan tuo on. Joku suhtautuu hieman epäillen, mutta pidät pintasi, kuten pitääkin. Asiaa edelleen. Porukka keskustelee kuvatoimistoista ja niiden tasosta. Asiaa. Et pidä siitä että joidenkin mielestä kuvasi eivät kaikilta osin yllä kuvatoimistojen tasolle. Asiaa. Suutut ja alat haukkumaan kirjoittajia jotka ovat kanssasi eri mieltä. Asiaa.
Hei, oikeesti, pidä toi asenne, sä oot Kurko!
Sähkö on johdoissa kulkevaa harmaata tai sinistä savua. Jos savu pääsee ulos, ei sähkölaite toimi...
jari siren
Viesti:

On tää komeeta, ihan asiallisesti ilmoitan minne menin kun kerran kyselin ja kauhe kettuilu ja syytely päälle.
Pitäiskö ylläpidon harkita sanktioita ihmisille joiden ainoa tarkoitus on häiriköidä?
Parta
Viesti:

Sanktio on niin subjektiivinen käsite...
Flickr galleria
Karvakuono

jari siren kirjoitti:On tää komeeta, ihan asiallisesti ilmoitan minne menin kun kerran kyselin ja kauhe kettuilu ja syytely päälle.
Pitäiskö ylläpidon harkita sanktioita ihmisille joiden ainoa tarkoitus on häiriköidä?
Joo, pitäis ehdottomasti. Perustelluille mielipiteille pitäisi antaa tilaa ilman tyhjänpäiväistä urputtamista, häiriköintiä ja henkilökohtaisuuksiin menemistä. Kannatan häiriköiden poistamista foorumilta lämpimästi.
jari siren
Viesti:

Parta kirjoitti:Sanktio on niin subjektiivinen käsite...
Niin no onhan varmaan jo se että olet sinä riittävä rangaistus:(
jari siren
Viesti:

Karvakuono kirjoitti:
jari siren kirjoitti:On tää komeeta, ihan asiallisesti ilmoitan minne menin kun kerran kyselin ja kauhe kettuilu ja syytely päälle.
Joo, pitäis ehdottomasti. Perustelluille mielipiteille pitäisi antaa tilaa ilman tyhjänpäiväistä urputtamista, häiriköintiä ja henkilökohtaisuuksiin menemistä. Kannatan häiriköiden poistamista foorumilta lämpimästi.
Sinäkin unohdat että 99% lukijoista kyllä näkee missä mennään, ei asiat muutu toiseksi, eikä kuvat huonoiksi vain että toivot niin:D
jari siren
Viesti:

No niin seuraavaksi nanook.

Olisikohan sieltä nuijanetistä vielä muita?
Parta
Viesti:

Man this is so good shit!!!!

TARJOILIJA!!! VIELÄ YKSI!!!
Flickr galleria
Karvakuono

jari siren kirjoitti: Sinäkin unohdat että 99% lukijoista kyllä näkee missä mennään, ei asiat muutu toiseksi, eikä kuvat huonoiksi vain että toivot niin:D
a) uskon että tämän foorumin lukijoista valtaosa todellakin näkee missä mennään
b) tiedän hyvin että toiveeni harvoin toteutuvat
c) en tietääkseni ole toivonut kenenkään kuvista huonoja missään vaiheessa, omat kuvani täyttävät maailman huonojen kuvien kiintiön vallan mainiosti, kiitos vaan.

Mutta edelleen pidä asenteesi, olet Kurko.

edit: yks perkuleen pilkku erehty väärään paikkaan.
Viimeksi muokannut Karvakuono, Tammi 19, 2007 23 : 31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Parta
Viesti:

Sussa on tyyliä hei!
Flickr galleria
^Nanook^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^Nanook^ »

jari siren kirjoitti:No niin seuraavaksi nanook.

Olisikohan sieltä nuijanetistä vielä muita?
You Called me my Lord?

Ei oo mun viestit selkeestikään menneet ohi silmien jos kerran nickinkin vielä muistat =) Olen otettu.
Vastaa Viestiin