Hoho, on kyllä aikamoista viihdettä. :)tareone kirjoitti:Jaahas, se on perjantai-ilta. Sipsit ja kaljat on esillä, joten jatkakaa ;).
Pointia kuvaamiselle hakusessa edelleen!
-
Re: Pointia kuvaamiselle hakusessa edelleen!
Toiseen pilkkuun asti pysyin mukana mutta sitten putosin..jari siren kirjoitti: No jotta kuvaamisella olisi jotain merkitystä, niin pitää Pyrkiä johonkin!
Lähtökohtaisesti katsojan pitää kokea jotain, se että miksi tämä kuva on julkaistu ei ole kokemista siten kuin sen tarkoitan.
Reproja järvistä yms. on riitävästi, joyain omaa pitäisi hakea?
"se että miksi tämä kuva on julkaistu ei ole kokemista siten kuin sen tarkoitan."
?
Kaduttaa jo että lähdin taas tähän ralliin mukaan, mutta Jari sinun tarkoitusperäsi ovat jääneet ainakin minulle hämärän peittoon.
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
-
- Viesti:
Sami pääsääntöisesti osallistumissasi on ollut joku pointi!SamiN kirjoitti:Toiseen pilkkuun asti pysyin mukana mutta sitten putosin..jari siren kirjoitti: No jotta kuvaamisella olisi jotain merkitystä, niin pitää Pyrkiä johonkin!
Lähtökohtaisesti katsojan pitää kokea jotain, se että miksi tämä kuva on julkaistu ei ole kokemista siten kuin sen tarkoitan.
Reproja järvistä yms. on riitävästi, joyain omaa pitäisi hakea?
"se että miksi tämä kuva on julkaistu ei ole kokemista siten kuin sen tarkoitan."
?
Kaduttaa jo että lähdin taas tähän ralliin mukaan, mutta Jari sinun tarkoitusperäsi ovat jääneet ainakin minulle hämärän peittoon.
No jos on vaikea käsitää se että, kuvilla pitäisi olla jotain kerrottavaa että ne voi julkaista, nin ok.
Nyt kuvalle annetaan arvoja sen teknisen onistumisen kautta, sisälöstä välittämättä!
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
On mota tapaa kieltää!Z00M kirjoitti:Ehkä sun pitäs ilmottautua tuohon ensi vuoden bigbrotheriin niin siellä sulla ois aikaa pohtia näitä maailman suuria kysymyksiä.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Tilanteesta riippuen esim.jari siren kirjoitti:Mikä on sinun pointisi kuvata?
- oppiminen
- kuvamateriaalin toimittaminen pyynnöstä jollekulle
- muistot itselle/perheelle
- hauskanpito
- rajojen etsintä
- rentoutuminen
Pitkän ajan tavoitteena voisi olla esim. vakavamielisempi positiivinen vaikuttaminen tärkeiksi koettuihin asioihin, mutta se vaatii vielä paljon oppimista.
-
Rentoutuminen ja uppoutuminen. Kuvatessa unohdan automaattisesti kaiken muun ja keskityn kuvaamiseen ja nautin siitä, tuon kummempaa pointtia en tarvi.jari siren kirjoitti:Mikä on sinun pointisi kuvata?
-
No onneksi sinä viisaampana tulit tänne ja vaivauduit nostamaan keskustelun tasoa.AnttiRR kirjoitti:fiddu täällä on tyhmiä ihmisiältuuri kirjoitti:Tilanteesta riippuen esim.jari siren kirjoitti:Mikä on sinun pointisi kuvata?
- oppiminen
- kuvamateriaalin toimittaminen pyynnöstä jollekulle
- muistot itselle/perheelle
- hauskanpito
- rajojen etsintä
- rentoutuminen
Pitkän ajan tavoitteena voisi olla esim. vakavamielisempi positiivinen vaikuttaminen tärkeiksi koettuihin asioihin, mutta se vaatii vielä paljon oppimista.
-
Öymh. Aivan kuin juorulehdestä. Annettu kommentille aivan uusi perspeksiivi liittämällä se toiseen kommenttiin.
Jari Sirenille: Olisi ollut mukavampi jos itse olisit avausviestissä viitsinyt nähdä sen vertaa vaivaa että olisit kertonut oamt motiivisi kuvaukseen.
Omat motiivini kuvaamiselle on hetken vangitseminen ja luonnon monimuotoisuuden kuvaaminen ja yritän löytää itseäni kuvistani.
Siihen on vielä matkaa. En kuvaa rahasta, kuvaan sydämestä.
Jari Sirenille: Olisi ollut mukavampi jos itse olisit avausviestissä viitsinyt nähdä sen vertaa vaivaa että olisit kertonut oamt motiivisi kuvaukseen.
Omat motiivini kuvaamiselle on hetken vangitseminen ja luonnon monimuotoisuuden kuvaaminen ja yritän löytää itseäni kuvistani.
Siihen on vielä matkaa. En kuvaa rahasta, kuvaan sydämestä.
Ethän arvostele kuviani linssin perusteella?
___Antti________
___Antti________
-
-
Mitäs taas höpiset?saltikov kirjoitti:Upeaa oivaltamista!OskuK kirjoitti:?? Sitähän hän on on juuri kysymässä: miksi hän kuvaa?AnttiRR kirjoitti:Jari Sirenille: Olisi ollut mukavampi jos itse olisit avausviestissä viitsinyt nähdä sen vertaa vaivaa että olisit kertonut oamt motiivisi kuvaukseen.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Oivaltanut? En minä mitään oivaltanut. Sitähän se kysyi. Mitä järkeä on kuvata? Sitähän se hokee päivästä päivään.saltikov kirjoitti:Ihan sitä samaa että olit mielestäni oivaltanut topicin hyvin.... tais olla vahinko.OskuK kirjoitti:Mitäs taas höpiset?saltikov kirjoitti:Upeaa oivaltamista!
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Anteeksi vaan, mutta anatoomikot ja patologit eivät kysy.saltikov kirjoitti:Kysymisen anatomia muistuttaa kovasti vastaamisen anatomiaa - tässäkin tapauksessa.OskuK kirjoitti:Oivaltanut? En minä mitään oivaltanut. Sitähän se kysyi. Mitä järkeä on kuvata? Sitähän se hokee päivästä päivään.saltikov kirjoitti:Ihan sitä samaa että olit mielestäni oivaltanut topicin hyvin.... tais olla vahinko.
-
- Viesti:
Laitetaas tää vielä kerran - on niin komia nuolenpää. Miten niin patologit eivät kysy? Askartelevat kuolleiden kanssa? Voivathan ne silti kysellä, esim. ruokatunnin jälkeen: mihin v*****n mä jätin hanskani?reksi kirjoitti:Anteeksi vaan, mutta anatoomikot ja patologit eivät kysy.saltikov kirjoitti:Kysymisen anatomia muistuttaa kovasti vastaamisen anatomiaa - tässäkin tapauksessa.OskuK kirjoitti:Oivaltanut? En minä mitään oivaltanut. Sitähän se kysyi. Mitä järkeä on kuvata? Sitähän se hokee päivästä päivään.
spesialisti
gmail(at)sakari.fi
spesialisti
gmail(at)sakari.fi