Tää on muokattu versio. Se orkkis on käytössä koruliikkeissä ympäri maailman. Noita osumia tulee jonkun verran, mutta mitään järkevää niistä ei löydy. Kävin noita läpi.
White ballroom.
Mulla on nyt ongelma: onko tässä sama kuva, mutta käsiteltynä ja linjat suoristettuna? Verho auki, peilin heijastus yms natsaa ja netissä on paljon samaa kuvaa. On myös eri versioita.
mremonen kirjoitti:Pointti on, että kuvissa ei ole Heran vesileimaa eikä hän väitä tehneensä noita. Eli ei tuhlata ruutia tuohon, kun muutakin matskua on vielä putkessa.
Ja v*tut:
The images were shot with my Lumix GH2... With one studio strobe. Enjoy looking at the rest of "The Bling" shots at my Blog... "Bling" is my new girlie project.
Flippasin ja hain kyllä tuota, mutta en löytänyt. Hyvä juttu kun joku sai sen.
Aavistelikin vähän kuvan alkuperää, tai siis omistajaa, heh.
Sitä rantakuvaa, missä se tukki jojuu rannassa, niin sille en oo kanssa löytänyt paria ja melkein voisin toisesta munuaisesta lyödä vetoa, kenen ottama kuva se EI ole. Kuvan nimi oli joku serenity...
Tämä on yhdessä thephotoforumin säikeessä jossa HB väittää myyneensä seinätauluiksi. Tai siis senhän takia ne tuolla vain on, että kanssafoorumilaisilta saa ihastelevia kommentteja...
Siellä blogeissa oli vielä vaikka kuinka paljon potentiaalista kamaa, mutta en jaksanut linkittää niitä enää, kun niitä olikin niin paljon.
Ne ei vaan löydy muokkaamatta, kun tosi monet on flipattu ja google ainakaan ei tunnista käännettyä kuvaa. Samoin, jos taivaan sävyt tai kuvan yleissävy muuten on muutettu, niin google hakee vain samansävyisiä kuvia.
Eli jos tuo linkki häipyy niin kuin aiempikin, niin kyseessä on tämä kuva, josta HB tiedustelee foorumilaisten mielipidettä. Olisi kuulemma näyttely Montrealissa 4/2010 ja ei ole ihan varma ottaisiko tämän vaiko toisen ehdokkaan. Tästä foorumisivusta mulla on myös ruutukaappaus.
Eli jos tuo linkki häipyy niin kuin aiempikin, niin kyseessä on tämä kuva, josta HB tiedustelee foorumilaisten mielipidettä. Olisi kuulemma näyttely Montrealissa 4/2010 ja ei ole ihan varma ottaisiko tämän vaiko toisen ehdokkaan. Tästä foorumisivusta mulla on myös ruutukaappaus.
Munt kirjoitti:
Tehkää joku ruutukaappaukset noista tädin viesteistä tuolla.
Vinkkaan bloggaajalle, että löytyi taas uutta... :)
(mä en saa photo.net sivuja auki oikein kunnolla. jotain häikkää?)
Joo, sieltä katosi ainakin nuo kaksi säiettä joihin kävin kommentoimassa. Ja heti perään tuli ylläpidolta samansuuntaista viestiä kuin mitä tuolta myyfoorumiltakin on näkynyt. Eli olisi kuulemma suotavaa ettei kaiveltaisi enempää.
Hunajakuvan ruutukaappauksen onnistuin jotenkin rys... sössimään, joten siitä mulla ei olekaan HB:n alkuperäisiä kommentteja. Tuosta jälkimmäisestä näkyykin olevan whotookthisphoto -blogilla kaappaus.
paaton kirjoitti:
Laitattehan te myös kuvaparin löytäessänne aina viestin alkuperäiselle omistajelle? Taas näyttää kuvaaja olevan itä-euroopan suunnalta.
Laitoin kahdesta kuvasta kuvaajille meiliä heti kun olin ne löytänyt, eli pisarakuvan Daniel Wambachille ja hierojakuvan Dean Bertonceljille.
Kumpainenkin viesti taisi mennä suoraan spämmikansioon, kun mitään vastausta ei tullut ja jälkimmäinenkin oli ilmeisesti saanut tiedon vasta Shutterstockin kautta kun tili hyydytettiin.