En viitsi nähdä vaivaa hakea tuota olematonta lakipykälää mistään, se kun ei varmasti löydy vaikka kuinka haksin, mutta sinun on varmaan helppo kerto linkki moiseen pykälään.digikuva81 kirjoitti:Itse asiassa näitä kameratarvikkeiden jälleenmyyjiltä tulleita sähköposteja ei saisi kopioida tänne, koska nuo yritykset ja heidän edustajat eivät saa lain mukaan osallistua näihin foorumikeskusteluihin. Saatte sitten itse etsiä tuon lakipyläkän.Bansku81 kirjoitti:En tiedä onko kukaan muu vaivautunut spekuloinniltaan ja arvailuiltaan kysymään asiaa kyseisestä firmasta, mutta tässä asiakaspalvelun vastaus:
"
Hei!
Olemme Oy Osk. Rajalan omistuksessa, toimimme itsenäisesti omana yksikkönämme ja tarjoamme hieman erilaisen tuotevalikoiman kuin Rajala. Y-tunnuksemme on 0197522-1.
Ystävällisin terveisin
--
Superkuva Verkkokauppa
Puijonkatu 27
70100 KUOPIO
"
Superkuva.fi - huijarifirmako???
-
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
-
mremonen kirjoitti:Jaa, ei kai tuo laissa ole. Ja onhan näitä ollut...digikuva81 kirjoitti:koska nuo yritykset ja heidän edustajat eivät saa lain mukaan osallistua näihin foorumikeskusteluihin. Saatte sitten itse etsiä tuon lakipyläkän.
http://goo.gl/qe9f8
liittyy tähän uutiseenppotka kameralaukku.com kirjoitti:Soitapa Nikonille ja ehdota, että he maksaisivat sinulle Nikonin kehumisesta täällä. Sittenpä näet mikä todellisuus on.
Takanani on mainoskuvaajan ura, jolloin olin töissä kullekin asiakkaalle kerrallaan jokusen tunnin tai päivän kuvaustoimeksiannon mukaan. Joidenkin kanssa studio teki töitä vuosien mittaisilla sopimuksilla. Nyt olen vapaa taiteilija enkä tee kuvaustoimeksiantoja, mutta en viitsisi homehtua kotiinkaan neljän seinän sisään. Siksi tykkään verrytellä tämän valokuvauksen ympärillä edelleen. Täällä Photokinassa olen juuri nyt kevyessä duunissa Canson Infinityn osastolla. Jahka saan tämän naputeltua, vääntäydyn aamiaiselle ja sitten Cansonin osastolle halleille. Saan tottakai korvauksen siitä ajasta, jonka käytän siellä näyttäessäni kuviani messuyleisölle ja kertoessani miksi käytän Cansonin materiaaleja. Kukaan ei kuitenkaan estä minua sanomasta, että Ilford esitteli täällä viisi uutta paperia, joista kaksi mattapintaista on erityisen hienoja. Photokinan jälkeen saan korvauksen kahdesta päivästä Cansonin ja Canonin sponsoroimassa Klik-tapahtumassa Turussa. Tulevassa Digiexpossa Rajala-Camera ja Olympus maksavat siitä, että nousen lavalle.
Kukaan ei kuitenkaan maksa näiden sanojen naputtelusta eikä edellä esiintyneiden brandien nimien mainitsemisesta. Pelaan edelleen sillä periaatteella, että asiakas bookkaa minut etukäteen sovituksi ajaksi ja maksaa siitä sovitun korvauksen. Sen sopimuksen ulkopuolella teen mitä haluan tai olen tekemättä. En myy itseäni, myyn osaamistani, siinä on iso ero. Se, että poistuin digikameranetistä parin arslochin takia, ei vaikuttanut tuloihini millään tavalla. Sinun logiikkaasi mukaanhan olisin siellä edelleen rahan vuoksi. Se, että kirjoitan täällä vain valikoiduista asioista johtuu siitä, että en ylipäätään osallistu mutupohjalta. Kirjoitan mieluummin, jos tiedän asiasta jotain. Kuvaan Olympuksella, ja tämä kontaktihakuinen ja kaikista taustoista kiinnostunut luonteeni vie minut tapaamaan Olympuksen, Cansonin, Canonin, Leican jne johtohenkilöitä. Sekin on kivaa. Ja sitten loppupeleissä se lähdekritiikki kuuluu lukijalle, kuten täällä on jo sanottukin. Jos olet sitä mieltä, että tämäkin teksti oli vain kusettamista, ei ole minun ongelma.
-p-
http://yle.fi/uutiset/jopa_15_prosentti ... ja/6297831
-
- Viesti:
Tämä on kyllä uskomatonta touhua;-)digikuva81 kirjoitti:mremonen kirjoitti:Jaa, ei kai tuo laissa ole. Ja onhan näitä ollut...digikuva81 kirjoitti:koska nuo yritykset ja heidän edustajat eivät saa lain mukaan osallistua näihin foorumikeskusteluihin. Saatte sitten itse etsiä tuon lakipyläkän.
http://goo.gl/qe9f8liittyy tähän uutiseenppotka kameralaukku.com kirjoitti:Soitapa Nikonille ja ehdota, että he maksaisivat sinulle Nikonin kehumisesta täällä. Sittenpä näet mikä todellisuus on.
Takanani on mainoskuvaajan ura, jolloin olin töissä kullekin asiakkaalle kerrallaan jokusen tunnin tai päivän kuvaustoimeksiannon mukaan. Joidenkin kanssa studio teki töitä vuosien mittaisilla sopimuksilla. Nyt olen vapaa taiteilija enkä tee kuvaustoimeksiantoja, mutta en viitsisi homehtua kotiinkaan neljän seinän sisään. Siksi tykkään verrytellä tämän valokuvauksen ympärillä edelleen. Täällä Photokinassa olen juuri nyt kevyessä duunissa Canson Infinityn osastolla. Jahka saan tämän naputeltua, vääntäydyn aamiaiselle ja sitten Cansonin osastolle halleille. Saan tottakai korvauksen siitä ajasta, jonka käytän siellä näyttäessäni kuviani messuyleisölle ja kertoessani miksi käytän Cansonin materiaaleja. Kukaan ei kuitenkaan estä minua sanomasta, että Ilford esitteli täällä viisi uutta paperia, joista kaksi mattapintaista on erityisen hienoja. Photokinan jälkeen saan korvauksen kahdesta päivästä Cansonin ja Canonin sponsoroimassa Klik-tapahtumassa Turussa. Tulevassa Digiexpossa Rajala-Camera ja Olympus maksavat siitä, että nousen lavalle.
Kukaan ei kuitenkaan maksa näiden sanojen naputtelusta eikä edellä esiintyneiden brandien nimien mainitsemisesta. Pelaan edelleen sillä periaatteella, että asiakas bookkaa minut etukäteen sovituksi ajaksi ja maksaa siitä sovitun korvauksen. Sen sopimuksen ulkopuolella teen mitä haluan tai olen tekemättä. En myy itseäni, myyn osaamistani, siinä on iso ero. Se, että poistuin digikameranetistä parin arslochin takia, ei vaikuttanut tuloihini millään tavalla. Sinun logiikkaasi mukaanhan olisin siellä edelleen rahan vuoksi. Se, että kirjoitan täällä vain valikoiduista asioista johtuu siitä, että en ylipäätään osallistu mutupohjalta. Kirjoitan mieluummin, jos tiedän asiasta jotain. Kuvaan Olympuksella, ja tämä kontaktihakuinen ja kaikista taustoista kiinnostunut luonteeni vie minut tapaamaan Olympuksen, Cansonin, Canonin, Leican jne johtohenkilöitä. Sekin on kivaa. Ja sitten loppupeleissä se lähdekritiikki kuuluu lukijalle, kuten täällä on jo sanottukin. Jos olet sitä mieltä, että tämäkin teksti oli vain kusettamista, ei ole minun ongelma.
-p-
http://yle.fi/uutiset/jopa_15_prosentti ... ja/6297831
Meinaatko kuitenkin että nämä rehellisten yrittäjien mustamaalaajat on kilpailijoiden maksamia?
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Minä lainaan tämän, tässä tiedon annon julkaisimisessa ei ole mitään laitonta, enkä usko että superkuvakaan tykkää pahaa.malmar kirjoitti:En viitsi nähdä vaivaa hakea tuota olematonta lakipykälää mistään, se kun ei varmasti löydy vaikka kuinka haksin, mutta sinun on varmaan helppo kerto linkki moiseen pykälään.digikuva81 kirjoitti:Itse asiassa näitä kameratarvikkeiden jälleenmyyjiltä tulleita sähköposteja ei saisi kopioida tänne, koska nuo yritykset ja heidän edustajat eivät saa lain mukaan osallistua näihin foorumikeskusteluihin. Saatte sitten itse etsiä tuon lakipyläkän.Bansku81 kirjoitti:En tiedä onko kukaan muu vaivautunut spekuloinniltaan ja arvailuiltaan kysymään asiaa kyseisestä firmasta, mutta tässä asiakaspalvelun vastaus:
"
Hei!
Olemme Oy Osk. Rajalan omistuksessa, toimimme itsenäisesti omana yksikkönämme ja tarjoamme hieman erilaisen tuotevalikoiman kuin Rajala. Y-tunnuksemme on 0197522-1.
Ystävällisin terveisin
--
Superkuva Verkkokauppa
Puijonkatu 27
70100 KUOPIO
"
Varmasti moni on googlannut tuon superkuvan ja huomannut rajala yhteyden, näin ainakin luulisi tapahtuneen.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Nyt mä vasta alan hiffaamaan tuon http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... t=12657665 , sillä jos moiseen uskaltaa lähteä, kun on 99% varmuus tulla huijatuksi. Niin kyllä moisesta uhkapelistä voi ilmoitaa julkisesti\0/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
jari siren kirjoitti:
Varmasti moni on googlannut tuon superkuvan ja huomannut rajala yhteyden, näin ainakin luulisi tapahtuneen.
Vähän viestiä siivoten, kyselen nyt sitten Jari, missä kohtaa on Rahalaa mustamaalattu? Onko se mustamaalaamista, kun vaaditaan asianmukaista ilmoitusta sivustossa siitä, kenen firma on ja yhteystiedot?
Eikö Rahala itse mustamaalaa itseään jättäessään ostajakunnan epätietoiseksi, kenen kanssa on kauppoja tekemässä?
-
Aivan. Lisäksi Superkuva-Rajala yhteys ei ihan heti googlaamalla aukea.malmar kirjoitti:Vähän viestiä siivoten, kyselen nyt sitten Jari, missä kohtaa on Rahalaa mustamaalattu? Onko se mustamaalaamista, kun vaaditaan asianmukaista ilmoitusta sivustossa siitä, kenen firma on ja yhteystiedot?jari siren kirjoitti: Varmasti moni on googlannut tuon superkuvan ja huomannut rajala yhteyden, näin ainakin luulisi tapahtuneen.
Eikö Rahala itse mustamaalaa itseään jättäessään ostajakunnan epätietoiseksi, kenen kanssa on kauppoja tekemässä?
Domainin omistajan kautta itse arvelin tuota kuviota.
Se on edelleen epäselvää onko tästä pelleilystä vastuussa Rajala vai ei. Tämä tosin lienee tarkoituskin...
Toivottavasti asia johtaa siihen, että yhteystiedot ilmestyvät sinne sivuille.jari siren kirjoitti: No luultavasti tämä ketju on yrityksen tiedossa ja laittavat tiedot sivulleen.
Jos olisi minun yritys harkitsisin vakavasti oikeustoimia tästä ketjusta.
Kerrataanpa vielä, että on helpompi nostella niitä oikeustoimia...
Mielestäni on kusipäistä, jos verkkokauppa ei tahallaan ja tarkoituksella ilmoita y-tunnustaan, yrityksen virallista nimeä ja osoitetta, jotta ostaja ei voi todeta:
- onko myyjä virallinen yritys
- onko myyjä luotettava.
- onko myyjä menossa konkurssiin.
- saako myyjää kiinni reklamaatiotilanteessa.
- missä maassa yritys toimii.
..
-
- Viesti:
digikuva81: (en jaksa tällä iPadilla muokata tuota lainausta)
Kuka uskoo mihinkin. Mulla on pari kaveria Microsoftilla duunissa. Ei heidän työsopimuksessaan, eikä missään muussakaan paperissa, lue että heidän tulee vapaa-aikanaan buffata ko. firman tuotteita. Eikä työnantaja sitä myöskään seuraa. Ainakaan aktiivisesti.
No, nyt molemmat veijarit ovat kehuneet w8:n maasta taivaaseen. Kumma yhteensattuma. Muutenkin heiltä pukkaa pro-m$ -tarinaa facebookissa ja twitterissä.
Luuletko muuten, että herra 47 olisi kutsuttu digiexpoon luennoimaan kamerasta x, jos hän olisi tunnustettu sen merkin haukkuja? Tai todennut, että itse asiassa NEXit on parempia kaikn puolin.
Jos olet myynyt itsesi, olet myynyt. Selitellä voi vaikka kuinka. Ja vedellä palkokasveja hengityselimiin.
Kuka uskoo mihinkin. Mulla on pari kaveria Microsoftilla duunissa. Ei heidän työsopimuksessaan, eikä missään muussakaan paperissa, lue että heidän tulee vapaa-aikanaan buffata ko. firman tuotteita. Eikä työnantaja sitä myöskään seuraa. Ainakaan aktiivisesti.
No, nyt molemmat veijarit ovat kehuneet w8:n maasta taivaaseen. Kumma yhteensattuma. Muutenkin heiltä pukkaa pro-m$ -tarinaa facebookissa ja twitterissä.
Luuletko muuten, että herra 47 olisi kutsuttu digiexpoon luennoimaan kamerasta x, jos hän olisi tunnustettu sen merkin haukkuja? Tai todennut, että itse asiassa NEXit on parempia kaikn puolin.
Jos olet myynyt itsesi, olet myynyt. Selitellä voi vaikka kuinka. Ja vedellä palkokasveja hengityselimiin.
-
Itse sain sähköpostiini tällaisen viestin:mremonen kirjoitti:digikuva81: (en jaksa tällä iPadilla muokata tuota lainausta)
Kameravalmistajan edustaja: "Meillä ei ole mahdollisuutta osallistua verkkokeskusteluihin suoraan tai epäsuorasti."
Päättelin tästä, että tuo mahdollisuus puuttuu nimenomaan jonkun lakipykälän vuoksi, mutta en nähnyt tarpeelliseksi etsiä sitä, kun asia ei itseäni koske.
Luotan tässäkin enemmän sähköpostin lähettäjään kuin johonkin foorumilla diipadaapaa spämmäävään.
-
Missä kohtaa tuossa sanotaan, että olisi lakiin perustuva? Kyseessä on luultavasti firman kanta, ettei sen sisäisistä asioita saa vaitilololupauksen mukaan kertoa ulkopuolisille mitään. Tällöin tavallinen myyjä on enemmänkin puun ja kuoren välissä, kun mahdollisesti tietää, että laki pakottaisi laittamaan nuo tiedot esiin, mutta ei voi siitä mitään kirjoittaa julkiseen foorumin kalossin kuvatusta peläten..digikuva81 kirjoitti: Itse sain sähköpostiini tällaisen viestin:
Kameravalmistajan edustaja: "Meillä ei ole mahdollisuutta osallistua verkkokeskusteluihin suoraan tai epäsuorasti."
Päättelin tästä, että tuo mahdollisuus puuttuu nimenomaan jonkun lakipykälän vuoksi, mutta en nähnyt tarpeelliseksi etsiä sitä, kun asia ei itseäni koske.
Luotan tässäkin enemmän sähköpostin lähettäjään kuin johonkin foorumilla diipadaapaa spämmäävään.
-
Kaikenlaisia kuvitelmia ihmiset saavat sähköposteista???digikuva81 kirjoitti:Itse sain sähköpostiini tällaisen viestin:
Mikään laki ei kiellä ketään osallistumasta verkkokeskusteluihin.
Monessa firmassa on tehty linjaus, että keskusteluihin ei mennä mukaan kun se on loputon työ vääntää keskustelupalstoilla joka asiasta. Asiat joista on tarvetta tiedottaa tiedotetaan virallisesti firman virallisten kanavien kautta ja se riittää.
-
Voisiko olla kyse foorumin säännöistä?Jappee kirjoitti:Monessa firmassa on tehty linjaus, että keskusteluihin ei mennä mukaan kun se on loputon työ vääntää keskustelupalstoilla joka asiasta. Asiat joista on tarvetta tiedottaa tiedotetaan virallisesti firman virallisten kanavien kautta ja se riittää.
Muistan meinaan tämmöisen keskustelun:
Että miten tällä foorumilla? Kieltääkö foorumin säännöt samanlaisen toiminnan, jota expert.fi suomi 24 sen sivuilla?muualta kirjoitti:expert.fi kirjoitti: "..."
luvattt... kirjoitti: "Hei Janne onko luvat kunnossa.
Suomi24-palveluissa ei saa: Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai käyttää palvelua kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa"
kaipa on kirjoitti: " http://www.suomi24.fi/yhteis%C3%B6/expert.fi
Luulis olevan..."
-
- Viesti:
-
Olisiko kuitenkin niin, että laki velvoittaa foorumin ylläpitäjää kertomaan foorumin säännöt. Ja sitten säännöt sanoo:Jappee kirjoitti:Mikään laki ei kiellä ketään osallistumasta verkkokeskusteluihin.
Monessa firmassa on tehty linjaus, että keskusteluihin ei mennä mukaan kun se on loputon työ vääntää keskustelupalstoilla joka asiasta. Asiat joista on tarvetta tiedottaa tiedotetaan virallisesti firman virallisten kanavien kautta ja se riittää.
armih kirjoitti:Keskustelualueen käyttö mainontaan tai omiin tarkoitusperiin
Keskusteluun osallistutaan yksityishenkilönä, ei jonkin firman edustajana. Firmojen harjoittama mainonta keskustelualueella on ehdottomasti kielletty. Foorumille ei tule laittaa mainoksia myytävistä tuotteista tai palveluista (lukuun ottamatta tietenkin yksityishenkilöille tarkoitettua Myydään-palstaa). Foorumilla ei myöskään ole tarkoitus lähteä kehittelemään käyttäjien omia tai muiden yhteisöjen projekteja (esim. muiden foorumien kokoontumisia). Jos joku asia tuntuu epäselvältä, aina voi kysyä ylläpidon mielipidettä. Jonkinlaisena mittarina kannattaa myös käyttää omaa itseään: sallisinko minä omilla sivuillani vastaavaa? Haluaisinko itse lukea tällaista? Jne.
-
Mitenkähän sitten laitetaan Spege ja Jari, jotka ei osaa olla hetkeäkään mainostamasta itseään ja laitteitaan, kyllä senkin jo voi katsoa yritystoiminnaksi? ;) Eikä tuo mainostamisen kieltäminen ja keskustelu foorumeissa on kuitenkin kaksi aivan eri asiaa ja luulen että jos näitä nimimerkkejä alettaisiin kaivelemaan, niin epäilen yhden jos toisenkin nimiemrkin taakse kätkeytyvän yrittäjiä ja jopa ihan kuvausaloilta, miten sitten heidän kohdalla, ei kait löydy ketään, joka estää haluasi heidän kirjoitteluaan, niin miksi sitten jonkun kameraliikkeen myyjän, nimimerkin takaa kirjoitteludigikuva81 kirjoitti:Voisiko olla kyse foorumin säännöistä?Jappee kirjoitti:Monessa firmassa on tehty linjaus, että keskusteluihin ei mennä mukaan kun se on loputon työ vääntää keskustelupalstoilla joka asiasta. Asiat joista on tarvetta tiedottaa tiedotetaan virallisesti firman virallisten kanavien kautta ja se riittää.
Muistan meinaan tämmöisen keskustelun:
Että miten tällä foorumilla? Kieltääkö foorumin säännöt samanlaisen toiminnan, jota expert.fi suomi 24 sen sivuilla?muualta kirjoitti:expert.fi kirjoitti: "..."
luvattt... kirjoitti: "Hei Janne onko luvat kunnossa.
Suomi24-palveluissa ei saa: Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai käyttää palvelua kaupallisiin tarkoituksiin ilman Suomi24:n lupaa"
kaipa on kirjoitti: " http://www.suomi24.fi/yhteis%C3%B6/expert.fi
Luulis olevan..."
Viimeksi muokannut malmar, Marras 08, 2012 21 : 37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Me puhutaan ja kirjoitetaan eri asiasta.digikuva81 kirjoitti:Luotan tässäkin enemmän sähköpostin lähettäjään kuin johonkin foorumilla diipadaapaa spämmäävään.
Mutta ei se mitään. Se, miksi firmat ei yleensä lähde kirjoittelemaan tällaisiin yleisfoorumeihin, on koska siitä ei juurikaan seuraa mitään järkevää. Ennemmin tai myöhemmin homma menee inttämiseksi ja siinä firma häviää aina.
Sen sijaan yhteen merkkiin keskittyneillä foorumeilla, esimerkkinä nyt vaikka audiforum ja saabforum (RIP), maahantuojan edustajat saattavat hyvinkin olla mukana yleisluontoisessa keskustelussa tai buffaamassa uutuuksia.
Joissain foorumeissa valmistajien/maahantuojien/edustajien puheenvuorot on sallittu vain sopimuksen tehneille (lue: maksaneille) ja niillä saattaa olla ihan omat osiotkin näitä varten (esimerkkinä dvinfo.net).
Mun mielestä (aletaan olla aika kaukana ketjun aiheesta) on ihan ok, jos firmat kirjoittelee omalla nimellään. Sen sijaan jos jonkun ihmisen sidonnaisuuksia pitää hakea googlen välimuistista, niin liikutaan ns. harmaalla alueella. Mutta siellähän on jo hiihtoliittokin.
-
En nyt löytänyt hyvää esimerkkiä, mutta ongelma tulee siitä, että joku foorumin käyttäjä kysyy sähköpostilla foorumilla käsiteltävästä asiasta kameravalmistajan edustajalta tai jälleenmyyjältä. Jälleenmyyjä tai kameravalmistajan edustaja sitten vastaa ja vastaus copypastetaan tänne sellaisenaan.mremonen kirjoitti:Me puhutaan ja kirjoitetaan eri asiasta.digikuva81 kirjoitti:Luotan tässäkin enemmän sähköpostin lähettäjään kuin johonkin foorumilla diipadaapaa spämmäävään.
Näin kameravalmistaja tai jälleenmyyjä tulee osallistuneeksi foorumilla käytävään keskusteluun epäsuorasti. Siksi olisi parempi, ettei kameravalmistajan edustajalta tai jälleenmyyjältä saatuja sähköpostivastauksia kopioitaisi sellaisenaan tänne.
-
Joka lainatessaan "aitoa asiantuntijan tekstiä", ei sävellä mitään omia sanoja sinne joukkoon ja näin mahdollisesti asia värittyy, tai muuttaa muotoaan siten, että alkuperäisen tekstin viesti ei olekkaan enää käsitettävissä tekstistä.digikuva81 kirjoitti:En nyt löytänyt hyvää esimerkkiä, mutta ongelma tulee siitä, että joku foorumin käyttäjä kysyy sähköpostilla foorumilla käsiteltävästä asiasta kameravalmistajan edustajalta tai jälleenmyyjältä. Jälleenmyyjä tai kameravalmistajan edustaja sitten vastaa ja vastaus copypastetaan tänne sellaisenaan.mremonen kirjoitti:Me puhutaan ja kirjoitetaan eri asiasta.digikuva81 kirjoitti:Luotan tässäkin enemmän sähköpostin lähettäjään kuin johonkin foorumilla diipadaapaa spämmäävään.
Näin kameravalmistaja tai jälleenmyyjä tulee osallistuneeksi foorumilla käytävään keskusteluun epäsuorasti. Siksi olisi parempi, ettei kameravalmistajan edustajalta tai jälleenmyyjältä saatuja sähköpostivastauksia kopioitaisi sellaisenaan tänne.
Tätä kopiointia on käytetty siitä saakka, kun se on kait ollut mahdollsita ja tullaan käyttämään, koska se ainoa järkevä tapa toimia asiassa. Eikä kyseisen viestin lähettäjä ole millään tavalla mukana itse keskustelussa, vain hänen tekstinsä on siellä kertomassa miten asian pitäisi olla.
-
Itse ymmärsin, että tässä kyseisessä tapauksessa nimenomaan osallistuu.malmar kirjoitti:Eikä kyseisen viestin lähettäjä ole millään tavalla mukana itse keskustelussa, vain hänen tekstinsä on siellä kertomassa miten asian pitäisi olla.
Tässä kyseisessä tapauksessa Superkuvan imagon parantamiseksi on Superkuvan edustaja pyytänyt foorumumilaista Bansku81 kopioimaan Superkuva Verkkokauppaa palvelevan viestin foorumille 5 680 euron palkkiota vastaan, minkä Bansku81 saa käteisenä vielä tämän viikon kuluessa.
Kuten huomaat - asiat on täysin tulkintatavasta kiinni.
-
ihan yhtähyvää näkyy olevan tuo ymmärryksesi, kuin tuossa lakipykälässäkin.......;/digikuva81 kirjoitti:Itse ymmärsin, että tässä kyseisessä tapauksessa nimenomaan osallistuu.malmar kirjoitti:Eikä kyseisen viestin lähettäjä ole millään tavalla mukana itse keskustelussa, vain hänen tekstinsä on siellä kertomassa miten asian pitäisi olla.
Tässä kyseisessä tapauksessa Superkuvan imagon parantamiseksi on Superkuvan edustaja pyytänyt foorumumilaista Bansku81 kopioimaan Superkuva Verkkokauppaa palvelevan viestin foorumille 5 680 euron palkkiota vastaan, minkä Bansku81 saa käteisenä vielä tämän viikon kuluessa.
Kuten huomaat - asiat on täysin tulkintatavasta kiinni.