Laitoin näytille musavideoita. Näytelmä on asia erikseen. Musavideot yleistyivät siinä 90-luvulla.jari siren kirjoitti:Herran jumala sentään, laitat näkyville näytelmän ja sanot että ei saa arvostella näyttelijä suorituksia ja ohjausta???? Valokuvauksen puolella epäasiallinen arvostelu koski mallin ulkonäön arvostelua, mutta jos malli kaivoi nenää kuvassa, eikä se sopinut kuvan viestiin niin siitä sai kai mainita?
Ohjaajalla, käsikirjoittajalla ja leikkaajalla on tosiaan se vastuu.
En siis nähnyt pointtia katsoa enempään otoksiasi ja pahoitit mielesi, seuraavaksi olen varmaan huuhaa ukko ja *sensuroitu* kuvaaja?
Sanoin että nimenomaan ohjausta pitää kritisoida. Samoin tässä kontekstissa pitää kritisoida käsikirjoittajaa ja leikkajaa, koska ne ovat mun tekemiä, mun vastuulla ja näin ollen vapaata riistaa. Mutta näyttelijöiden kritisointi on edelleen mun mielestä mautonta. Kaikki noissa videoissa esiintyvät ihmiset ovat rohkeasti laittaneet itsensä likoon ja sen arvosteleminen tuolla tavallasi osoittaa aika huonoa makua.
Enkä pahoittanut mieltäni. Jos kaikista huuhaa huutelijoista pahoittaisin mieleni, en näissä hommissa ehtisi oikein muuta tekemäänkään. Kyllä niitä on nähnyt, näkee parhaillaan ja tulee näkemään tulevaisuudessakin. Huutelijat huutelee, tekijät tekee.
Enkä ole vielä nähnyt videoitasi, joten mahdotonta sanoa tasostasi yhtään mitään.