nsamppa kirjoitti:rarehanu kirjoitti:
No vastaan ainakin osaan väitteistäsi, joista osa todella typeriä ja taas kerran osoittaa ette joko ymmärrä tai et halua ymmärtää.
Veikkaisin jankutuksesta päätellen vaihtoehtoa 1.
1. Olen varma ettet edes tunne valtavasti ihmisiä, puhumattakaan videoiden teosta samassa yhteydessä.
Kun alkaa olemaan mielipidekysymys onko edes koko järkäreiden ostakunta valtava, verrattuna joitain vuosia taaksepäin.
Tai sinulla on ihan oma käsitys mitä valtavasti tarkoittaa.
2. 1 SD kortti tarkoitti sitä, että pitäisi olla joku nopeampi kortti (+suurempi kapasiteetiltaan), jos yksi korttipaikka tai 2 korttipaikkaa joista toinen nopeampi kuin SD.
Et ymmärtänyt liian vaikeaa.
3. Miten videokuvaus on onnistunut ennen ibistä, ihan hyvin, kun ei tee turhasta turhaa ongelmaa.
Ei se että joku aneemisesti helpotta elämää tee siitä tarpeellista, esim. sähköveitsi, ibis yms.
Autopuolella hyvä esimerkki on DSG-sähköinen vaihteisto, noitten hilavitkuttimien lisääminen vain lisää vikaantumisriskiä.
Noh. Typeryydestä tiedä jos vastaavasti ehdotuksesi vakaajan korvaajaksi on rautatanko takapuoleen. Halu on kyllä ymmärtää muttei se vaan mun mielestä toimi. Toki jos asiasta on kokemusta, kuten annat ymmärtää, voi asia olla toisin.
Mutta vastaanpa nyt noihin kommentteihisi mitä minä puolestani pidän melko typerinä.
1. Niin. Mieti nyt ihan tovi onko tuo teksti asiallista. Sen jälkeen ota mietintään minkä takia kirjoituksesi voidaan ymmärtää väärin. Esim. et taida tuntea mua ollenkaan, joten miten voit olla varma yhtään mistään muhun liittyvästä. Se siitä.
2. Mikä estää ostamasta toisen kortin? Tai kolmannen? Ehkä järkevintä olisi ostaa kuitenkin ulkoinen näyttö missä on tallennin. Siten saa tuosta kamerasta sen 10bit videon irti mikä on tuon merkittävin speksi. Tuossa vastaavassa kohdassa viimeinen lause. Mieti onko se provosoiva? Mieti tovi.
3. Miten puhelut on onnistunut ennen kännyköitä? Miten pyykinpesu ilman pyykinpesukoneita? Jne. Ymmärtänet pointin. IBIS helpottaa tekemään asioita laadukkaammin ja halvemmin mistä aiemmin ollaan vain haaveiltu. Ei se että ”kyllä sitä ennenkin osattiin” poista sitä että tossa kamerassa ei ole IBIS:tä. Siinä ei ole sitä niin siinä ei ole sitä. Se ilmestyy tulevissa malleissa siihen ja taas tapahtuu (R)evolution ja kassa koneet kilisee.
Taitaa olla niin ettet ymmärrä myöskään huumoria, olen pahoillani että yritin sitä kömpelösti sitä asiaan laittaa.
1. Asiallista, sen varmaan päättä jokainen kohdallaan, mielestäni rajoilla pitää/voi mennä muuten on liian bliisua ja varsinkin kun siihen on aihetta.
Enkä mä oo pyrkimässä teidän pieneen kuplaan.
Toisaalta olet ihan itse antanut siihen hyvän syyn.
2. Tottakai voi ostaa kaikkea lisää, muttei se tee 256GB SD kortista nopeampaa kuin mitä vastaava CF korttia saa ja onhan nää loppujen lopuks pers` aukisten ratkaisuja.
3. Suurin syy on että ihminen oppinut ajattelemaan on, laiskuus, kohta ei pysy edes *sensuroitu* kädessä.