Onnistuu nykylaitteilla melkoisen nätisti
https://www.ursa.fi/blogi/zeniitti/2018 ... etelmilla/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulossa on myös revontulista kertova kirja, bongarin opas
Mukana myös paljon muuta!
https://www.ursa.fi/blogi/zeniitti/" onclick="window.open(this.href);return false;
Revontulien kuvaaminen kännykällä
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Re: Revontulien kuvaaminen kännykällä
Voihan sillä kuvata vaikka linnunrataa nykyään mutta kyllähän se jälki on vielä sen näköistäkin, että on kuvattu sillä kännykällä. Eli ts. vaikka voikin kuvata niin onko mitään järkeä.
-
Jos puhelin ainoa mukana oleva tai ylipäätään kuvaajan ainoa kamera, niin on siinä järkeä.jormaolli kirjoitti:Eli ts. vaikka voikin kuvata niin onko mitään järkeä.
-
- Viesti:
Nimenomaan.
Lisäksi, jutun antina ainakin itse pidän sitä, että jos nykyään kännykät pystyvät tuohon, miltä homma näyttää kymmenen vuoden kuluttua...
Lisäksi, jutun antina ainakin itse pidän sitä, että jos nykyään kännykät pystyvät tuohon, miltä homma näyttää kymmenen vuoden kuluttua...
-
- Viesti:
Mjuuh, ihmeteltiin tota linnunrataa muutama vuosi sitten LG G4:lla.
-
Minun mielestä taas ihan joka ikisestä asiasta ei ole pakko saada kuvaa. Varsinkaan jos se ainoa kuva mitä voi saada on pelkkää mössöä. Yleensä ajattelen, että jos ei voi saada hyvälaatuista kuvaa, mieluummin nautin tilanteesta.Pan kirjoitti:Jos puhelin ainoa mukana oleva tai ylipäätään kuvaajan ainoa kamera, niin on siinä järkeä.jormaolli kirjoitti:Eli ts. vaikka voikin kuvata niin onko mitään järkeä.