VAROKAA !!
-
VAROKAA !!
Jos jollain on ostoilmoitus ja siihen vastaa J* K* niminen henkilö, on kyseessä huijari. Esittää kuvat myytävästä tuotteesta pyydettäessä, ja käyttäytyy koko kaupanteon aikana asiallisesti. Osoitteekseen ilmoittaa P*, K*. Tilinumerot:Osuuspankki: *86 ja Nordea: *17 joihin voi laittaa maksun. Verkkopankin tiliotteessa saajan nimi on P* L*. Tämä kaveri on varmaan itse huijari tai kumppani. Katoaa heti kaupanteon jälkeen kuin tuhka tuuleen. Rikosilmoitus on tehty !!
Terv. Juha
-
-
Ihme että googlettamalla ei löytynyt mitään kaverista. Onneksi on mansessa tuttuja :)Juffe kirjoitti:Menin itse samaan lankaan. Tai eri lankaan, eli tommosta J* ei ollutkaan.
Nimi on oikein, eli P* L*. Tilinumero on oikein, ja ajokortistakin laittoi mulle kopion sähköpostilla. Asuu oikeasti Tampereella, varastomies muka ammatiltaan. Useita rikosilmoja tehty ja etsintäkuulutus on päällä.
Terv. Juha
-
Re: VAROKAA !!
No voi *****. Ei näin itsenäisyyspäivän tienoilla olisi uskonut, että ihmisiin ei voi pätkääkään luottaa. Väsyneenä oli liikenteessä ja sama kaveri ilmeisesti jälleen kusettamassa ihmisiä. Jos teillä on vielä suoria yhteystietoja, helpottaisi asiaa.
-
-
Re: VAROKAA !!
Onko kyseessä @pekil ?
Tuolla @pekil haulla löytyy monta naamakuvaa, mutta kun niille sivuille yrittää siirtyä, tulee erroria. Ehkä on tuhonnut profiileitaan eri palveluissa, mutta google vielä löytää.
Ikävää tällaiset on kaimoille.
Millä lailla huijaukset tapahtuvat? Toivottavasti tällaiset tapaukset eivät alenna yleistä luottamusta, vaan enemmänkin laittaisivat ihmiset ajattelemaan omaakin käytöstä osto- ja myyntitilanteissa. Hirveän paljon sitä kohtaa sellaista, jossa ei viitsitä tehdä yhtään mitään luottamuksen rakentamiseksi. Luottamus on kuitenkin jokaisen kaupan edellytys.
Jos ei osata edes kysyttäessä kertoilla asioista, omista mietteistä toiselle, jää uusi kontakti tuntemattomaan hyvin heikoksi. Hyvä kommunikointi viestein on alku ja itse usein myös haluan puhelinkeskustelunkin jossain vaiheessa, mikä tuo aina vähän lisää tietoa ihan fiilispohjalta. Toki elämänkokemus auttaa, jotta osaa tulkita aistimaansa.
Tuolla @pekil haulla löytyy monta naamakuvaa, mutta kun niille sivuille yrittää siirtyä, tulee erroria. Ehkä on tuhonnut profiileitaan eri palveluissa, mutta google vielä löytää.
Ikävää tällaiset on kaimoille.
Millä lailla huijaukset tapahtuvat? Toivottavasti tällaiset tapaukset eivät alenna yleistä luottamusta, vaan enemmänkin laittaisivat ihmiset ajattelemaan omaakin käytöstä osto- ja myyntitilanteissa. Hirveän paljon sitä kohtaa sellaista, jossa ei viitsitä tehdä yhtään mitään luottamuksen rakentamiseksi. Luottamus on kuitenkin jokaisen kaupan edellytys.
Jos ei osata edes kysyttäessä kertoilla asioista, omista mietteistä toiselle, jää uusi kontakti tuntemattomaan hyvin heikoksi. Hyvä kommunikointi viestein on alku ja itse usein myös haluan puhelinkeskustelunkin jossain vaiheessa, mikä tuo aina vähän lisää tietoa ihan fiilispohjalta. Toki elämänkokemus auttaa, jotta osaa tulkita aistimaansa.