kameratori.fi
-
- Viesti:
Re: kameratori.fi
Oon myös asioinut pari kertaa kyseisen lafkan kanssa ja pelkkää positiivista. Homma toimii kuten pitää ja suht rivakasti vielä. En tosin oo koskaan koittanut myydä heille mitään mut harvoin omista käytetyistä rojuista saa mistään niin hyvin pelimerkkejä kaupoista et ei kannattaisi myydä ennemmin esim täällä foorumilla.
-
Olen itse myös ollut Kameratorin asiakkaana. Ostanut tavaraa ja myynyt sinne. En vain antanut vaihdossa vaan sain jopa rahaa vaihdossa.
Välillä olen ollut hieman pettynyt vaihtohyvitykseen, välillä yllättänyt positiivisesti.
Ihan asiallinen lafka. Hyvä, että tälläisiä yrityksiä on olemassa. Saisi olla enemmänkin, mutta Suomen markkinat ovat rajalliset, joten ymmärtäähän sen, ettei näitä joka kylässä voi olla...Helsingissä tosin saisi olla joku vastaava. Ennen oli Mr.Kamera, mutta sille tuli taloudellisia vaikeuksia - viimeiseksi toimi sörkassa, piritorin kulmilla.
Välillä olen ollut hieman pettynyt vaihtohyvitykseen, välillä yllättänyt positiivisesti.
Ihan asiallinen lafka. Hyvä, että tälläisiä yrityksiä on olemassa. Saisi olla enemmänkin, mutta Suomen markkinat ovat rajalliset, joten ymmärtäähän sen, ettei näitä joka kylässä voi olla...Helsingissä tosin saisi olla joku vastaava. Ennen oli Mr.Kamera, mutta sille tuli taloudellisia vaikeuksia - viimeiseksi toimi sörkassa, piritorin kulmilla.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viesti:
Hyvin pelaa ja olen tyytyväinen. Maksoi muutaman satasen putkesta selvää rahaa suoralla ostolla satasen enemmän kuin RajalaCamera olisi hyvittänyt vaihdossa reilun kahden tonnin pakettiin. Hyvä palvelu, sähköposteihin vastataan nopeasti, hinta-arvio piti paikkaansa ja rahat tulivat tilille kahdessa päivässä siitä kun paketti oli perillä.
-
- Viesti:
Palvelu on kyllä parantunut Tampereen putiikin kanssa. Kaikenlaista diiliä ollut ja mennyt.
-
Myös varsin positiivisia kokemuksia.
-
Tämän vuoden alusta laitoin Kameratoriin ja Rajaalaan identtiset myyntitarjoukset .Sony 35 1.4 Batis 25
ym 5 kpl alle vuoden käytettyjä huippulinssejä. Kameratorin tarjous oli 66% siitä mitä sain Rajalasta.
Kysyin Kameratorista yksilöidyn tarjouksen ,,sitä en saanut (kun jäi yksi myymättä sillä kertaa.)
Aiemmin olin ostanut Kameratorista yli 12000e edestä mm Leica 50 apo 2.0 ym.Vintage linssejä n 20 kpl ym. Katsotaan montako vuotta menee seuraavaan seur kauppaan ko torilta.Pelkästään 1500e hintaero
ei vienyt hernettä nenään vaan epäasiallinen ja tyly vastailu sp ssa.
Tarv Layman
ym 5 kpl alle vuoden käytettyjä huippulinssejä. Kameratorin tarjous oli 66% siitä mitä sain Rajalasta.
Kysyin Kameratorista yksilöidyn tarjouksen ,,sitä en saanut (kun jäi yksi myymättä sillä kertaa.)
Aiemmin olin ostanut Kameratorista yli 12000e edestä mm Leica 50 apo 2.0 ym.Vintage linssejä n 20 kpl ym. Katsotaan montako vuotta menee seuraavaan seur kauppaan ko torilta.Pelkästään 1500e hintaero
Tarv Layman
-
- Viesti:
Joo ei noita merkkituotteita kannata sinne viedä. Torin kanssa kannattaa asioida jos on jotain filmikamaa kyseessä tai harvinaisempaa merkkiä mitä Rajala ei ota vastaan tai muuten arvosta.
-
Se kai lienee markkinoilla ajatus, että jokainen hyvittää/maksaa sen mitä haluaa käytetystä tuotteesta. Ehkä joskus hyvitykset on toisinpäin.Layman kirjoitti:Tämän vuoden alusta laitoin Kameratoriin ja Rajaalaan identtiset myyntitarjoukset .Sony 35 1.4 Batis 25
Tarv Layman
Kun hernettä meni nekkuun, niin mitä epäasiallisuuksia spostissa oli? Haukkuivatko tavaroita pas*****, vihjailivatko ihon väristä ja/tai seksuaalisesta suuntautumisesta vai oliko muita solvauksia?
-
- Viesti:
Mulla meni keväällä hitusen käämit kun vein laitteita Helsingin pisteelle arvioitavaksi - ei kiinnostanut jätkiä siellä tehdä arviota vaikka luvattiin Tampereen suunnalta sellainen nopeasti. Eli pientä sovittamista tuossa laajennuskuviossa on jos halutaan yhtenäinen palvelukokemus kautta linjan.
-
En tietenkään tiedä Laymanin tapausta, mutta voin kuvitella mitä hän saattaisi tarkoittaa.Jappee kirjoitti:
Se kai lienee markkinoilla ajatus, että jokainen hyvittää/maksaa sen mitä haluaa käytetystä tuotteesta. Ehkä joskus hyvitykset on toisinpäin.
Kun hernettä meni nekkuun, niin mitä epäasiallisuuksia spostissa oli? Haukkuivatko tavaroita pas*****, vihjailivatko ihon väristä ja/tai seksuaalisesta suuntautumisesta vai oliko muita solvauksia?
Itse kehuin kameratoria edellä, mutta olen kyllä käynyt heidän kanssaan hieman tylympääkin email keskustelua. Siis heidänpuoleltaan. Ei mitään solvauksia tietenkään, mutta joskus sellaista töksähtelevää viestitystä. Välillä myytävä kama kiinnostaa, välillä ei olevinaan kiinnosta ollenkaan vaikka suunnilleen samantyyppisestä tavarasta kyse.
Yksi esimerkki oli kun yritin myydän Samyang 24 tult&shift (Pentax K) objektiivia sinne. Ei kuulemma kiinnostanut "sellaiset erikoisobjektiivit" ollenkaan. Edes hinnasta ei puhuttu. Kysyin jopa, että eikö edes mihinkään hintaan...Ei, oli vastaus. Että sellaista. Yritin kyllä kertoa, että tälläisiä hyväkuntoisia lähes uusia (takuukin voimassa) tilt&shift objektiiveja ei ole erityisen helppo saada Pentaxin kinoon (tai APS-C), että varmasti kysyntää olisi jos hinta olisi oikea, mutta ei kun ei.
Toisaalta, sitten olen myynyt sinne laseja, jotka varmaan vieläkin notkuvat niiden hyllyssä.Vuodenkin jälkeen.
Samoin tuo mafferin mainitsema yhteistyä eri myyntipisteiden välillä on ontuvaa. Olisin voinut viedä tavaraa Helsingin pisteeseen, mutta he olisivat vain lähettäneet ne Tampereelle, jossa varsinainen arviointi olisi tapahtunut. Parempi oli, että lähetin tavaran itse suoraan Tampereelle, Ja vielä parempi jos käy siellä itse.
Kameratorin kannattaisi totta tosiaan panostaa ainakin Helsingin päähän. Täällä kaivattaisiin tuollaista käytettyjen myyntypaikkaa varmaan enemmän kuin Tampereella.
Viimeksi muokannut aikaarska, Loka 09, 2017 19 : 31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Why should I feel lonely ? is not our planet in the Milky way?'
-
- Viesti:
No jep. Kahtena viikonloppuna ajatellu käyväni treen pisteellä katsomassa x-t2 runkoa ja yhtä fujin obiskaa mutta ei ole kiinnostanut lähteä ajelemaan sinne. Nytkin ajelin korsua nuuhkimaan Virolahdelle. About sama matka.