Lightroom hajosi

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Jupezku

Lightroom hajosi

Viesti Kirjoittaja Jupezku »

Lightroom hajosi ja olen neuvoton. Alustana Win10. Toimi toissapäivään asti moitteetta ja sen jälkeen sakkasi kerrasta. En saa Importattua USB-lähteistä suoraan Lightroomiin. Laite löytyy, mutta Lightroom ei löydä mitään ja ajoittain kaatuukin siihen. Lähteinä koitettu 4 kameraa ja muutamaa puhelinta, kaikilla tekee saman. Resurssien hallinnasta kuvat saa siirrettyä kovalevylle normaalisti, jonka jälkeen myös Lightroom Import onnistuu. Olen koittanut boottia, usb-johdon vaihtoa, eri laitteita, uudelleen asennusta, manaamista, kiroomista ja pahoinpitelyä. Ärsyttää.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Tuliko sulle se uusin päivitys jo? Jos tuli niin voiskohan se rikkoa jotain.

Siis tämä: https://blogs.adobe.com/lightroomjourna ... lable.html
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Joo siihen tuli juuri päivitys. Enpäs olekaan asentanut sitä vielä, parempi näköjään odotella kun kortinlukija on sekin USB:n päässä.
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Tuntui mulla LR 6.7 lukevan kortinlukijan kautta korttia. Tosin alussa oli jotain pientä viivettä, voi olla myös ihan satunnaista ongelmaa, ja puoli sekunti ehti olla LR "Not responding" -tilassakin. Varsinaista Importtia en loppuun asti kokeillut, kun kortin kuvat oli jo importoitu, mutta ihan normaalisti se ne thumbnailit harmaaksi muutti kun samat kuvat löytyi jo librarystä.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Jupezku

Viesti Kirjoittaja Jupezku »

Uusin päivitys löytyy. Voihan se olla, että se on ohjelman särkenyt.

Tällähetkellä työnkulkuun tullut uusi vaihe: siirtää kuvat kamerasta "Import" kansioon kovalevylle, josta Lightroom suostuu Importtaamaan normaalisti. Todella turhauttavaa.
Vastaa Viestiin