Digikamerat kääntyvällä näytöllä ?

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
Vastaa Viestiin
kat_ariina

Digikamerat kääntyvällä näytöllä ?

Viesti Kirjoittaja kat_ariina »

Kamerani (Powershot G1) sanoi sopimuksensa irti ja olen ostamassa uutta kameraa jossa ensimmäisenä vaatimuksena on kääntyvä näyttö joita yllätys kyllä tuntuu olevan aika harvoissa kameroissa.
Mitä digikameroita tiedätte (hintaluokassa 300-450€) joissa on kääntyvä näyttö ?

Kiitos !
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Lauriham

Viesti Kirjoittaja Lauriham »

Mitä itsellä ekana tulee mieleen on Canon A80, sitä osaat käyttää hyvin jos on ollu G1 aikasemmin. Jos on vähän enemmän sijoitusvaraa niin G1:n isoveli G5 vois olla pop.
pahvi

Viesti Kirjoittaja pahvi »

G3 vois olla kova vaihtoehto kanssa.
-
Janne Kotka
kat_ariina

pahvi kirjoitti:G3 vois olla kova vaihtoehto kanssa.
Ehdottomasti ! Vaan mistä löytää G3 ?
majesty

Viesti Kirjoittaja majesty »

Ehdottomasti ! Vaan mistä löytää G3 ?
Uutena G3:sta tuskin enää saa, mutta huuto.net ja keltainen pörssi voi olla hyvä paikka etsiä käytettynä.
Itse ostin pari kuukautta sitten G3:sen vuoden verran käytettynä Bittipörssistä. Tyytyväinen olen hankintaani ollut kaikin puolin.

-Kai
trombi

Viesti Kirjoittaja trombi »

Nikon 5400 ja 5700.
kat_ariina

Itse vastaa tuli eilen Pentax Optio 33L
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Canon G5 sen saat uutena suomesta hintaan 599,00 www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=15250 saksassa ei ole kuin muutaman kympin halvempi.

G3 on paljon kalliimpi? 729,00.

Mutta kyllä tuo A80 on varmasti yksi hyvä vaihtoehto www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.asp?TID=16623 halvin hinta 337,00 tässähän on melkein samat säädöt, irtosalamaa ei voi käyttää, valovoima hiukan huonompi, mutta onhan halvempikin.

En kyllä pysynyt sinun hinta haarukassa, mutta eikö noitakin ole käytettyinä vähän väliä.
*Pro Mikko Laakso*
Zenny

canon powershot g3

Viesti Kirjoittaja Zenny »

Olis myytävänä canon powershot g3 ja siihen vielä 256Mt Kingstonin muistari ja Lowepro-kantolaukku
Siitä löytyy kääntyvä näyttö ja on ihan selkeesti parempi ku toi powershot g1
Hintaa pistettäis sellaset 500€, tinkiäkin voi yrittää jos haluaa
Kaikki alkuperänen lähtee mukaan ja kaikki on hyvässä kunnossa, kameraa käytetty vajaa vuosi
Juki

Viesti Kirjoittaja Juki »

Moi Katariina!
Olisin kiinnostunut ostamaan G1 -vainaastasi nimenomaan näytön varaosaksi mikäli se vielä toimii?
Itse päivitin helmikuussa näytön hajottua oman G1:ni G5:een enkä vielä ole valintaani katunut. Nyt olisi tarkoitus laittaa vanha palvelija kuntoon kakkoskameraksi, joten otapa yhteyttä jos kiinnostaa!

Jukka Tuomela, Hki

jukka.tuomela@pp.inet.fi
Vastaa Viestiin