Eli tilaan tuossa ensviikolla Canon A80 kameran tuolta http://www.netsson.com/index.php?hakusana=a80
jos joku nyt ei tiedä huomattavasti halvempaa kauppaa. Muistikortin aattelin ottaa tuon 32Mb kortin lisäksi 128MB kortin... riittääkö tämmöselle tavalliselle räpsiälle? Kuinka paljon nuihin korteille mahtuu kuvia? esim 128Mb kortille? Entäs tuo laukku ku tuolla ei ole kuvaa tuosta... kannattaako tilata jostain muualta vai minkähänlainen tuo on? Sitte siihen kannattaa varmaan ottaa tuo
"Ansman Digicam ChargerSet" Ajastimella varustettu akkulaturi ja 4 kpl 1800 NiMH ladattavia akkuja??? Mitä muuta? onko jotain mitä vielä tarvin jotta pääsen alkuun?
Kameraa ostamassa... lisätietoja hieman?
-
Jonkinmoinen suojapussi kannattaa kameralle vielä ostaa. Ja tuosta muistista vielä sen verran, että itse otin aikoinaan a80 mukaan 128 megasen kortin. Kotona kuvaillessa se riittää, kun pääsee aina välillä tyhjentämään (noin 60-70 kuvaa parhaimmalla laadulla), mutta kun lähtee jonnekkin vähän pidemmälle alkaa muisti loppumaan. Laatua kun kumminkaan ei viitsi huonontaa, kunnei tiedä mikä niistä on se "mestariotos" :-D
512 megasen olen todennut melkosen passeliksi, kun joka kuvan ei voi olettaa onnistuvan.
512 megasen olen todennut melkosen passeliksi, kun joka kuvan ei voi olettaa onnistuvan.
-