kamera ostoksilla...

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
deme

kamera ostoksilla...

Viesti Kirjoittaja deme »

Juu eli kameraa olen ostamassa, eli pitäisi pystyä, ottamaan tarkkoja kuvia läheltä. En vaadi kovin hyvää kameraa, itse olen aikonut ostaa tämän. olisiko hyvä
Olympus Camedia C-350 Zoom U maksaa noin 250 euroa. Suositelkaa parasta kameraa kun käytettävissä on noin 250 euroa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Reijol

Viesti Kirjoittaja Reijol »

Ihan hyvä, töissä on tuollainen kestänyt kovaa kimppakäyttöä jo jonkin aikaa. Kuvanlaatu näppäilykameraksi riittävä. Myös Canon A60 on varmaankin hyvä, siitä ei ole minulla kokemusta, sen isoveljestä A70:ä kylläkin pääosin positiivisia kokemuksia.
-Reijo-
mr Metsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mr Metsä »

Reijol kirjoitti:Myös Canon A60 on varmaankin hyvä, siitä ei ole minulla kokemusta, sen isoveljestä A70:ä kylläkin pääosin positiivisia kokemuksia.
A60 mahtuu nykyään jo tuohon hintaluokkaan ja kokemukseni siitä kamerasta on aloittelijalle hyvä. Taitojen mukaan riittää vähän pitemmällekin koska siinä on myös mahdollisuus käsisäätöihin.

Keväällä on tulossa uutuuksia, jotka pudottavat mukavasti 'vanhojen' mallien hintoja, joten jos ei ole kiirettä niin ehkä kannattaa seurailla tilannetta. Tosin koskaan ei pääse mukaan jos ei hyppää kyytiin... ;-D

On muistettava, että akut, laturi, suurempi muistikortti jne. nostavat hintaa, mutta näin on tilanne useimmissa muissakin merkeissä, etenkin halvemmissa.
Markku Metsä
Vastaa Viestiin