Olen hankkimassa ensimmäistä digikameraa. Tarkoitus olisi kuvata lähinnä liikkuvaa kohdetta (koiria), myös vähän kauempaa. Toivoisin että kuvan laatu riittäisi vähintään A4 -kokoisiin tulosteisiin.
Kävisikö joku näistä: Konica Revion KD420Z, HP Photosmart 935 tai Nikon Coolpix4300?
HP:n suhteen olen hieman skeptinen, mutta siinä vaikutti olevan hyvä varustelutaso. Olisiko kuitenkin jonkin perinteisen kameravalmistajan tuote luotettavampi valinta? Mitä muita vaihtoehtoja olisi, hinta mieluiten alle 500??
Mikä näistä?
-
- Viesti:
Re: Mikä näistä?
Noista vaihtoehdoista Nikon 4300, ja jos muita merkkejä saa suositella Canon A80, huippupisteet joka testissä!jellona kirjoitti:Mitä muita vaihtoehtoja olisi, hinta mieluiten alle 500??
Perinteiset kameravalmistajat tekevät hyviä digikameroita.
-
Re: Mikä näistä?
_olisi_, ainakin minun kokemuksien mukaan hp:t mustekit sun muut logitechit yrittävät kusettaa asiakkaitaan numeroilla. Ainoa valmistaja johon voi luottaa vaikkei se tee perinteisiä kameroita lienee sony.jellona kirjoitti:Olisiko kuitenkin jonkin perinteisen kameravalmistajan tuote luotettavampi valinta?
Canonin a-sarja on aika standardi ja hyvä. minoltan x-sarjassa on se kohdetta seuraava fokusointi, joka voi ehkä jopa toimia koirien kanssa. ja sitten on tuo panasonicin fz2 tjsp. jossa ainakin tele-päätä riittää.Mitä muita vaihtoehtoja olisi, hinta mieluiten alle 500??