kuinka usein kamera/suljin huollossa?

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
mouse

kuinka usein kamera/suljin huollossa?

Viesti Kirjoittaja mouse »

ajattelin kysyy että kuinka usen se sielölä käy? lähinä suljin ongelmia.. ja miksi suljin on mekaaninen? eikö se vois olla digitaalinen. sen ku vaan valitsee sopiva frame ja sillä selvä.
A70 -> Z1 -> 350D -> Alpha 200
http://www.flickr.com/photos/artopiiparinen/
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Mäkinoon ihmetelly: miksi autossa on mekaanise pörät, digitalise olisi hyvä?
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

No se on samast syys ko miksei pyörät oo neliskanttisii. Digitaalisis ois kulmat ja se ois aina joko 0 tai 1 ja sitte se jyskyttäis kauheesti. Paitti tietty, jois ois 12 megapikselin pyörät, ni sitte ei nii hyvin tuntuis paitti nastat
htc

Viesti Kirjoittaja htc »

Päivän kysymys: Kuka edellisistä oli oikeassa tai vakavissaan? Voittaja äänestetään, samoin oikea vastaus ;-)
- htc -
adapteri
Viesti:

Minä en ikinä ole vakavissani. Sitä paitsi vastailen näihin vain siksi, että saisin tuota laite:tta kiinni noissa viestien lukumäärissä. Taitaa kuitenkin jäädä haaveeksi, teemu kirjoittaa tuplaten sen, mitä minä.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

adapteri kirjoitti:Minä en ikinä ole vakavissani. Sitä paitsi vastailen näihin vain siksi, että saisin tuota laite:tta kiinni noissa viestien lukumäärissä. Taitaa kuitenkin jäädä haaveeksi, teemu kirjoittaa tuplaten sen, mitä minä.
haha, kyllä mä vielä joskus joudun tekemään jotain muutakin kuin istumaan koneella ;)
adapteri
Viesti:

Ja silti saat AINA viimeisen sanan
Vastaa Viestiin