Mikä näistä?

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
jellona

Mikä näistä?

Viesti Kirjoittaja jellona »

Olen hankkimassa ensimmäistä digikameraa. Tarkoitus olisi kuvata lähinnä liikkuvaa kohdetta (koiria), myös vähän kauempaa. Toivoisin että kuvan laatu riittäisi vähintään A4 -kokoisiin tulosteisiin.

Kävisikö joku näistä: Konica Revion KD420Z, HP Photosmart 935 tai Nikon Coolpix4300?

HP:n suhteen olen hieman skeptinen, mutta siinä vaikutti olevan hyvä varustelutaso. Olisiko kuitenkin jonkin perinteisen kameravalmistajan tuote luotettavampi valinta? Mitä muita vaihtoehtoja olisi, hinta mieluiten alle 500??
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mikko
Viesti:

Re: Mikä näistä?

Viesti Kirjoittaja mikko »

jellona kirjoitti:Mitä muita vaihtoehtoja olisi, hinta mieluiten alle 500??
Noista vaihtoehdoista Nikon 4300, ja jos muita merkkejä saa suositella Canon A80, huippupisteet joka testissä!

Perinteiset kameravalmistajat tekevät hyviä digikameroita.
Gillis

Re: Mikä näistä?

Viesti Kirjoittaja Gillis »

jellona kirjoitti:Olisiko kuitenkin jonkin perinteisen kameravalmistajan tuote luotettavampi valinta?
_olisi_, ainakin minun kokemuksien mukaan hp:t mustekit sun muut logitechit yrittävät kusettaa asiakkaitaan numeroilla. Ainoa valmistaja johon voi luottaa vaikkei se tee perinteisiä kameroita lienee sony.

Mitä muita vaihtoehtoja olisi, hinta mieluiten alle 500??
Canonin a-sarja on aika standardi ja hyvä. minoltan x-sarjassa on se kohdetta seuraava fokusointi, joka voi ehkä jopa toimia koirien kanssa. ja sitten on tuo panasonicin fz2 tjsp. jossa ainakin tele-päätä riittää.
Vastaa Viestiin