ZoomBrowser ei löydä kuvia
-
- Viesti:
ZoomBrowser ei löydä kuvia
Jostain kummansyystä Canonin softa ei tykkää 256 MB korteista. Verbatimin 256 kortista se ei koskaan löydä yhtään kuvaa. Kortti on siis kiinni kamerassa. Downloader Pro:n kanssa ei ole mitään ongelmia, mut en ole ajatellut ostaa tätä softaa :-|
Sandisk ultra II kortin kanssa kävi niin, että ensimmäinen tyhjennuskerta onnistui ilman mitään ongelmia. Toisella kertaa ZoomBrowser ilmoitti ettei kortilla ole kuvia. Downloader Prolla piti tyhjentää kortti.
Mulla on vielä pari 128 megan korttia eikä niiden kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia. Kaikki kortit olen formatoinut ennen käyttöön ottoa jne
Onko kellään muulla tullut vastaavia ongelmia? Vissiin sitten pakko ostaa kortinlukija :-/
Sandisk ultra II kortin kanssa kävi niin, että ensimmäinen tyhjennuskerta onnistui ilman mitään ongelmia. Toisella kertaa ZoomBrowser ilmoitti ettei kortilla ole kuvia. Downloader Prolla piti tyhjentää kortti.
Mulla on vielä pari 128 megan korttia eikä niiden kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia. Kaikki kortit olen formatoinut ennen käyttöön ottoa jne
Onko kellään muulla tullut vastaavia ongelmia? Vissiin sitten pakko ostaa kortinlukija :-/
-
Re: ZoomBrowser ei löydä kuvia
Tuo zoombrowser on kyllä sellainen maailmanlopun softa, että se kannattaa poistaa kovalevyltä ensitilassa. Itse tappelin muutamia kuukausia sen kanssa S40:n hankittuani, jonka jälkeen ohjelma sai poistua koneeltani lopullisesti. Downloader Pro on ihan hyväksi havaittu, mutta USB2.0 kortinlukija on ehdottomasti parhaaksi todettu (etenkin 300D:n RAW-kuvien kanssa).
-
- Viesti:
Vekkuli homma, olen onnistunut juuri päinvastoin. Osa kuvista käytettäessä muuta, kun Canonin omaa Zoom Broseria ei löytynyt 512 Mb Kingstonin CF:ltä. Eli kun yritin normaali lukijalla etsiä kuvia, osaa kuvista ei näkynyt missään, totesin vain itsekseni että vanhassa vara parempi.
Hidas tuo on kun mikäkin, mutta minulla se on toiminut kun junanvessa. Käytän sitä erityisesti mukavan ominaisuuden, kuvat kuvanottopäivänmukaan hakemistoihin systeemillä, enkä parempaakaan ole keksinyt.
Hidas tuo on kun mikäkin, mutta minulla se on toiminut kun junanvessa. Käytän sitä erityisesti mukavan ominaisuuden, kuvat kuvanottopäivänmukaan hakemistoihin systeemillä, enkä parempaakaan ole keksinyt.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Pottuilun syynä voi joskus olla, myös ettei CF tai Microdrive ole alustettu kamerassa vaan muualla, sellaisessa tilanteessa yhdistelmä ei aina ole luotettava.
Kun otan uuden median käyttöön alustan sen aina kamerassa, en koneessa. Ainoa kerta kun olen alustukset tehnyt muussa koneessa, media ei ole toiminut luotettavasti.
Kun otan uuden median käyttöön alustan sen aina kamerassa, en koneessa. Ainoa kerta kun olen alustukset tehnyt muussa koneessa, media ei ole toiminut luotettavasti.