Pitkä odotus ...
-
Pitkä odotus ...
Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta. Tämä taitaa olla "maailman ennätys" hitauden osalta kameran saannissa. Pitäneekö panna kilpailu pystyyn kuka odottaa kaiken pisimmän ajan? Jospa saisi sen ennen kesää ja sitten jospa saisi sen ennen ensi lumia.
Minähän asun täällä kainuun korvessa. Kuulkaamme korpeimme kuiskintaa...
-
- Viesti:
Vastahan Kwanon ilmoitti lisäävänsä kameran tuotantoa 25%:lla. Kyllä niitä tippuu pikkuhiljaa kauppoihin ja sinne Kainuun korpeenkin... Kieltämättä vähemmällä olisit ehkä selvinnyt tilaamalla Saksasta. Kannattaa katsella myös Nikon D70 jos sitä saisi nopeammin, kuitenkin lähin vastaava laite (parempikin) jos ei ole linssejä ennestään rasitteena.
-
Re: Pitkä odotus ...
Häh? ei oo todellista...pepeu kirjoitti:Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta.
-
- Viesti:
Aika outoa. Vaihtaisin tilauspaikkaa. Ac-Foto saksasta, NetAnttila, Rajala etc. Varmasti saat kamerasi.pepeu kirjoitti:Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta. Tämä taitaa olla "maailman ennätys" hitauden osalta kameran saannissa. Pitäneekö panna kilpailu pystyyn kuka odottaa kaiken pisimmän ajan? Jospa saisi sen ennen kesää ja sitten jospa saisi sen ennen ensi lumia.
.Wagner
Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
-
- Viesti:
-
Eivät ole vielä unohtaneet. Kysyin myyjältä saatavuudesta. Olivat Canonilta "lupailleet", että saisi toukokuun aikana. Jospa sittenkin ennen kesää...^Nanook^ kirjoitti:Rajalassakin on käytettyjä myynnissä. Tilaa jostain muualta. Sinun myyjäsi on ilmeisesti jo unohtanut, että halusit ostaa kameran :D
-
Älä suotta hermostu! Itsekin odottelin sitä ensin kaksi kuukautta, sitten peruin tilauksen ko. liikkeen kanssa ja löysin toisen liikeen joka pystyi sen hankkimaan ja sain kameran noin viikossa!
Silloin Kymenlaaksoon tuli kaksi kameraa ja toinen minulle!
Kannattaa etsiä sellainen liike jolla on arvovaltaa saada niistä muutamista jotka rantautuvat tänne pohjan perille!
Silloin Kymenlaaksoon tuli kaksi kameraa ja toinen minulle!
Kannattaa etsiä sellainen liike jolla on arvovaltaa saada niistä muutamista jotka rantautuvat tänne pohjan perille!
-
-
- Viesti:
Itse kyllä tuommosella toimitusajalla vaatisin jo aikamoista hinnanalennusta korvaukseksi. Siinä on jo liikkeessäkin vikaa, jolleivät tuossa ajassa saa käsiinsä yhtään kameraa.
Jos Suomesta ostaa kalliimmalla niin luulisi sitä edes saavansa tavaran nopeammin ja parempaa palvelua...
Jos Suomesta ostaa kalliimmalla niin luulisi sitä edes saavansa tavaran nopeammin ja parempaa palvelua...
pepeu kirjoitti:Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta. Tämä taitaa olla "maailman ennätys" hitauden osalta kameran saannissa. Pitäneekö panna kilpailu pystyyn kuka odottaa kaiken pisimmän ajan? Jospa saisi sen ennen kesää ja sitten jospa saisi sen ennen ensi lumia.
//ode
-
-
Ongelma toimituksissa on kuulemma canon gothenburgin vikaa. Itse tilasin maaliskuun puolella EF 50/1.4:n ja soittivat juuri, ettei sitä saa vielä. Samalla kertoivat, että on kuulemma maahantuojalla (suomen canon) vetämässä 300d tilauksia jotka on jätetty elokuussa 2003 ja gothenburg ei toimita. Hyvä tuotetta on tvssä mainostaa, kun sitä ei saa kauppoihin lisää. Harmaa tuontina sitä tietysti saa.