Pitkä odotus ...

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
Vastaa Viestiin
pepeu

Pitkä odotus ...

Viesti Kirjoittaja pepeu »

Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta. Tämä taitaa olla "maailman ennätys" hitauden osalta kameran saannissa. Pitäneekö panna kilpailu pystyyn kuka odottaa kaiken pisimmän ajan? Jospa saisi sen ennen kesää ja sitten jospa saisi sen ennen ensi lumia.

Minähän asun täällä kainuun korvessa. Kuulkaamme korpeimme kuiskintaa...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Filvas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Filvas »

Vastahan Kwanon ilmoitti lisäävänsä kameran tuotantoa 25%:lla. Kyllä niitä tippuu pikkuhiljaa kauppoihin ja sinne Kainuun korpeenkin... Kieltämättä vähemmällä olisit ehkä selvinnyt tilaamalla Saksasta. Kannattaa katsella myös Nikon D70 jos sitä saisi nopeammin, kuitenkin lähin vastaava laite (parempikin) jos ei ole linssejä ennestään rasitteena.
jyri81

Re: Pitkä odotus ...

Viesti Kirjoittaja jyri81 »

pepeu kirjoitti:Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta.
Häh? ei oo todellista...
wagner
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wagner »

pepeu kirjoitti:Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta. Tämä taitaa olla "maailman ennätys" hitauden osalta kameran saannissa. Pitäneekö panna kilpailu pystyyn kuka odottaa kaiken pisimmän ajan? Jospa saisi sen ennen kesää ja sitten jospa saisi sen ennen ensi lumia.

Aika outoa. Vaihtaisin tilauspaikkaa. Ac-Foto saksasta, NetAnttila, Rajala etc. Varmasti saat kamerasi.
.Wagner

Balnea, vina, Venus corrumpunt corpora nostra. Sed vitam faciunt bvV.
jaakkoh

Viesti Kirjoittaja jaakkoh »

Joo kyllä tässä näyttää siltä, että ongelma on valitussa jälleenmyyjässä... 300D kun on kuitenkin ainakin täälläpäin useissa kaupoissa ihan hyllytavaraa.
^Nanook^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^Nanook^ »

Rajalassakin on käytettyjä myynnissä. Tilaa jostain muualta. Sinun myyjäsi on ilmeisesti jo unohtanut, että halusit ostaa kameran :D
pepeu

^Nanook^ kirjoitti:Rajalassakin on käytettyjä myynnissä. Tilaa jostain muualta. Sinun myyjäsi on ilmeisesti jo unohtanut, että halusit ostaa kameran :D
Eivät ole vielä unohtaneet. Kysyin myyjältä saatavuudesta. Olivat Canonilta "lupailleet", että saisi toukokuun aikana. Jospa sittenkin ennen kesää...
vnokka

Viesti Kirjoittaja vnokka »

Älä suotta hermostu! Itsekin odottelin sitä ensin kaksi kuukautta, sitten peruin tilauksen ko. liikkeen kanssa ja löysin toisen liikeen joka pystyi sen hankkimaan ja sain kameran noin viikossa!
Silloin Kymenlaaksoon tuli kaksi kameraa ja toinen minulle!

Kannattaa etsiä sellainen liike jolla on arvovaltaa saada niistä muutamista jotka rantautuvat tänne pohjan perille!
niskavaa

Viesti Kirjoittaja niskavaa »

Kannattaa varmaankin tilata Saksasta. Itse tilasin 15.4 ja nyt jo kuvataan ! Hintaa tuli postikuluineen kitille 990 euroa. Itse tilasin pixxass.de nimisestä firmasta. Pitää tehdä tilisiirto (EU maksu) suoraan firmalle, jotta lähettävät. Kuulemma luotettava firma ja itsekkin totesin saman.
ode
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ode »

Itse kyllä tuommosella toimitusajalla vaatisin jo aikamoista hinnanalennusta korvaukseksi. Siinä on jo liikkeessäkin vikaa, jolleivät tuossa ajassa saa käsiinsä yhtään kameraa.

Jos Suomesta ostaa kalliimmalla niin luulisi sitä edes saavansa tavaran nopeammin ja parempaa palvelua...

pepeu kirjoitti:Onko 300d:n valmistus lopetettu?!? Itse tilasin paikallisen kameraliikkeen kautta kameran marraskuun puolivälissä. Siis viime vuoden puolella. Nyt eletään jo huhtikuuta. Aikaa on kulunut tilauksesta kohta viisi kuukautta. Tämä taitaa olla "maailman ennätys" hitauden osalta kameran saannissa. Pitäneekö panna kilpailu pystyyn kuka odottaa kaiken pisimmän ajan? Jospa saisi sen ennen kesää ja sitten jospa saisi sen ennen ensi lumia.

//ode
pepeu

Kiitoksia vinkistä. Pitänee alkaa tinkaamaan kameraa jo puoleen hintaan.

Ihmettelen vain erästä seikkaa. Eikö maahantuojan pitäisi toimittaa kamerat tilausjärjestyksessä asiakkaille. Tuntuu vain, että tämä jakelupolitiikka ei nyt toimi oikein. Joku vetää kamerat välistä.
TPA

Viesti Kirjoittaja TPA »

Ongelma toimituksissa on kuulemma canon gothenburgin vikaa. Itse tilasin maaliskuun puolella EF 50/1.4:n ja soittivat juuri, ettei sitä saa vielä. Samalla kertoivat, että on kuulemma maahantuojalla (suomen canon) vetämässä 300d tilauksia jotka on jätetty elokuussa 2003 ja gothenburg ei toimita. Hyvä tuotetta on tvssä mainostaa, kun sitä ei saa kauppoihin lisää. Harmaa tuontina sitä tietysti saa.
pepeu

Nyt se lopultakin tuli. Ilmoitettiin kameraliikkeestä, että 300D odottaa hyllyssä noutajaansa. Sormet syyhyää jo ...
Vastaa Viestiin