Heippa...
Pientä ongelmaa kamerassa. Eli kyseessä 550D kamera.
Kameran etsimestä kun katsoo läpi, niin alhaalla "vihreät tiedot/palkit"(mistä näkyy mm. valotustason ilmaisin, iso-herkkyys,jne) ovat osittain ihan suttuna, tai oikeastaan pikselit ovat "sekaisin". Vaikeasti selitettävä :)
Onko kenelläkään muulla ollu vastaavaa, tai tietääkö mistä johtuu?
Emäntä oli muutama päivä ennen minua kameraa viimeksi käyttänyt. Huomasin itse heti, että kaikki ei ollut normaalia. Emäntä sanoi ettei ole kameraa tiputtanut/ kolhinut...
Runko vika? objektiivi Vika?
Rungon lisäksi mulla on vaan kitti linssi. Paketti ostettu noin 10kk sitten.
EDIT: Kuva etsimestä alla olevasta linkistä
http://aijaa.com/v.php?i=009018793938.jpg
Kiitän etukäteen!
550D Etsimessä vihreät "palkit" suttuna*KUVA*
-
550D Etsimessä vihreät "palkit" suttuna*KUVA*
Viimeksi muokannut klakk, Loka 01, 2011 22 : 43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
No kokeilitko tuota mitä haato sanoi? Nimittäin juuri tuolla pikkuruisella rullalla säädellään sitä "Vihreän tekstin" terävyyttä. Tai oikeastaanha tuolla rullalla voi säätää tuon tekstin näkymään hyvin ilman silmälaseja. Eli ennen kuin emäntää alat syyttämään niin kokeile vielä kerran pyörittää sitä rullaa :)
-
Juu kokeiltu on ja ei vaikutusta.Jumbe kirjoitti:No kokeilitko tuota mitä haato sanoi? Nimittäin juuri tuolla pikkuruisella rullalla säädellään sitä "Vihreän tekstin" terävyyttä. Tai oikeastaanha tuolla rullalla voi säätää tuon tekstin näkymään hyvin ilman silmälaseja. Eli ennen kuin emäntää alat syyttämään niin kokeile vielä kerran pyörittää sitä rullaa :)
Ja ei tässä emäntää syytelläkkään. Ei se valehtelemisesta mitään hyötyisikään :)
Alla olevasta linkistä pääset katsomaan, toisella kameralla otettua kuvaa etsimestä, josta ymmärtää mistä kysymys.
http://aijaa.com/v.php?i=009018793938.jpg
Oli muuten aika haasteellinen kuvattava :)
Varsinkin tuosta valotustason ilmaisimen kohdalta "pikselit" ovat erittäin paljon päin p**settä.
-