Mullapas ei ole pipoa ;-)R300R kirjoitti:Niin ja tietsikan käyttiksenä teillä Win? Laumasieluja vielä enemmän kuin Nokian tai Canonin omistajat;)OskuK kirjoitti:Se on sitä ennakkoluulotonta individualismia ;-)JuhaM kirjoitti: Kai se on että kokee olevansa jotenkin huonompi jos ei ole jotain kun "kaikilla" muillakin on?!... :|
Minulla on nuo Nokia ja Canon, mutta tietsikkana Macci;)
Canon 350D ensikokemuksia
-
Re: Canon 350D ensikokemuksia
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Pakko sanoa vaikkei tämä valokuvaukseen liitykään. Ainoat puhelimet mitkä minulla on toimineet ovat olleet Nokialaisia. Ericssonit, siemensit yms. ei ole ollut mitään muuta kuin ongelmia - paluu taas nokiaan kun seuraavaksi vaihdan puhelinta.artur kirjoitti:Se on sama Nokian kännyjen kanssa. Leluja ja pelkkää skeidaa koko firman tuottama kännytuotanto, mutat 9/10 vastaantulevalla on Nokian känny. Jopa itsellänikin.
Niin naurettavalta kuin se kuulostaa, olen harkinnut tässä megapikselin kamerapuhelinta. Hah! ei se laatu, mutta tulispahan kannettua edes jonkinlaista kameraa AINA mukana.
Onks tää Valokuva?
http://is-this-photography.blogspot.com/
http://is-this-photography.blogspot.com/
-
Hetkinen, ei siis ole pipoa, aika rohkeaa;) Minulla on useitakin, voisin lahjoittaa;)OskuK kirjoitti: Mullapas ei ole pipoa ;-)
-
Nokia, Canon tulossa ja pc+win :)R300R kirjoitti:Niin ja tietsikan käyttiksenä teillä Win? Laumasieluja vielä enemmän kuin Nokian tai Canonin omistajat;)OskuK kirjoitti:Se on sitä ennakkoluulotonta individualismia ;-)JuhaM kirjoitti: Kai se on että kokee olevansa jotenkin huonompi jos ei ole jotain kun "kaikilla" muillakin on?!... :|
Enkä ole laumasielu vaan kaikkiin tyytyväinen.
Paitsi windowsiin aina sillointällöin.
-
Hoo, minullapa Siemens, Panasonic ja Linux. Mutta ehkäpä joskus myös tuo 350D...R300R kirjoitti:Niin ja tietsikan käyttiksenä teillä Win? Laumasieluja vielä enemmän kuin Nokian tai Canonin omistajat;)
Pysyykö 350D tukevasti käsissä ilman akkukahvaa jos on iso salama (580EX) kengässä vai rupeaako jo tuntumaan kiikkerältä?
-
Hmm, 20 D taitaa pysyä suunitelmissa sittenkin vaihtoehtona:ltuuri kirjoitti:Mutta ehkäpä joskus myös tuo 350D...
http://www.luminous-landscape.com/revie ... 350d.shtml
-
Moro!
Tässä tämän päivän kun on testaillut, niin kyllä itse ainakin odotan tuon akkukahvan saapumista. 350n koko on kyllä aika pieni, jos nokalla on 70-200 linssi, ja saati sitten 550ex salama päällä. Kyllä alkaa sormet rasittumaan. Keposemman esim. 17-40 linssin kanssa pelkkä runko on ihan toimiva.
Mutta luulen, että akkukahva tasoittaa hommaa aika merkittävästi, tottunut kun on kahvaan myös edellisessä 300Dssä.
Huomenna toivottavasti pääsee testailemaan hieman tuonne ulos, varsinkin noiden vaudikkaiden koirien kuvaamista Servolla. Sitten nähdään mihin siitä on ..
Tässä tämän päivän kun on testaillut, niin kyllä itse ainakin odotan tuon akkukahvan saapumista. 350n koko on kyllä aika pieni, jos nokalla on 70-200 linssi, ja saati sitten 550ex salama päällä. Kyllä alkaa sormet rasittumaan. Keposemman esim. 17-40 linssin kanssa pelkkä runko on ihan toimiva.
Mutta luulen, että akkukahva tasoittaa hommaa aika merkittävästi, tottunut kun on kahvaan myös edellisessä 300Dssä.
Huomenna toivottavasti pääsee testailemaan hieman tuonne ulos, varsinkin noiden vaudikkaiden koirien kuvaamista Servolla. Sitten nähdään mihin siitä on ..
-
http://www.qstone.info/picture_library/ ... index.html
Tuossapa noita 350llä otettuja on, 6 ekaa kuvaa.
Hyvin toi servo nakuttaa..
Tuossapa noita 350llä otettuja on, 6 ekaa kuvaa.
Hyvin toi servo nakuttaa..
-
Canon 350D on minun ensimmäinen digi järkkäri, joten en voi verrata sitä
muihin, kuin Canon S1 kompaktiin ja jossain määrin filmi järkkäriini Nikon EM,
joka on ollut minulla vuodesta 1980 lähtien. Nikon EM on n.5mm leveämpi, mutta
muutoin hieman pienempi kuin 350D.
Ruusuja, sekä hieman risuja Canon 350D + 18-55 Kit.
+ Nopea tarkennus myös hämärässä
+ Nopea käynnistyminen
+ Hillitty suljin ääni (Nikonissa melkoinen rämähdys + tärähdys)
+ Koko ja paino
+ Istuu ainakin minun pienen puoleisiin käsiin hyvin
+ Kirkas etsin, tosin saisi olla suurempikin. (Nikonissa isompi mutta himmeä ja samea)
+ Kuvan laatu ja värit
+ Vaikka on muovikuorinen ei paha vs. Canon S1, joka on sileä, liukas ja natiseva.
+ Pieni LCD näkyy hyvin kirkkaassakin valossa.
- Etsimen tiedot liian himmeät, ei näy kunnolla ulkona auringon valossa. (pääsee hajavaloa, kun on silmälasit).
- Ison LCD:n kirkkaus saisi olla suurempi kuin max. asento, siis auringon valossa.
- Kameran oma salama valottaa n. 1 aukkoa ali vakio asetuksella +/-0, tosin salamansäätö +1 korjaa (vertasin Canon S1 salamaan, molemilla kameroilla oli sama kuvausetäisyys, ISO 100 ja salaman säätö +/-0)
Tässäpä näitä kokemuksia lyhyesti ja ytimekkäästi muutamien päivien ajalta.
muihin, kuin Canon S1 kompaktiin ja jossain määrin filmi järkkäriini Nikon EM,
joka on ollut minulla vuodesta 1980 lähtien. Nikon EM on n.5mm leveämpi, mutta
muutoin hieman pienempi kuin 350D.
Ruusuja, sekä hieman risuja Canon 350D + 18-55 Kit.
+ Nopea tarkennus myös hämärässä
+ Nopea käynnistyminen
+ Hillitty suljin ääni (Nikonissa melkoinen rämähdys + tärähdys)
+ Koko ja paino
+ Istuu ainakin minun pienen puoleisiin käsiin hyvin
+ Kirkas etsin, tosin saisi olla suurempikin. (Nikonissa isompi mutta himmeä ja samea)
+ Kuvan laatu ja värit
+ Vaikka on muovikuorinen ei paha vs. Canon S1, joka on sileä, liukas ja natiseva.
+ Pieni LCD näkyy hyvin kirkkaassakin valossa.
- Etsimen tiedot liian himmeät, ei näy kunnolla ulkona auringon valossa. (pääsee hajavaloa, kun on silmälasit).
- Ison LCD:n kirkkaus saisi olla suurempi kuin max. asento, siis auringon valossa.
- Kameran oma salama valottaa n. 1 aukkoa ali vakio asetuksella +/-0, tosin salamansäätö +1 korjaa (vertasin Canon S1 salamaan, molemilla kameroilla oli sama kuvausetäisyys, ISO 100 ja salaman säätö +/-0)
Tässäpä näitä kokemuksia lyhyesti ja ytimekkäästi muutamien päivien ajalta.
-
- Viesti:
Omaan käteeni ainakin 350D tuntui aivan liian pieneltä ja huteralta. Pääsin myös kokeilemaan kyseistä vehjettä 70-200/2.8L linssin kanssa. Yhdistelmä oli melko huvittava =)qstone kirjoitti: Tässä tämän päivän kun on testaillut, niin kyllä itse ainakin odotan tuon akkukahvan saapumista. 350n koko on kyllä aika pieni, jos nokalla on 70-200 linssi, ja saati sitten 550ex salama päällä. Kyllä alkaa sormet rasittumaan. Keposemman esim. 17-40 linssin kanssa pelkkä runko on ihan toimiva.
Dan Silfvast
http://tooga.dyndns.org/~dna
http://tooga.dyndns.org/~dna
-
Verrattavissa yhdistelmään eos-300+70-200. Ei kiva kädessä.dsilfvas kirjoitti:Omaan käteeni ainakin 350D tuntui aivan liian pieneltä ja huteralta. Pääsin myös kokeilemaan kyseistä vehjettä 70-200/2.8L linssin kanssa. Yhdistelmä oli melko huvittava =)qstone kirjoitti: Tässä tämän päivän kun on testaillut, niin kyllä itse ainakin odotan tuon akkukahvan saapumista. 350n koko on kyllä aika pieni, jos nokalla on 70-200 linssi, ja saati sitten 550ex salama päällä. Kyllä alkaa sormet rasittumaan. Keposemman esim. 17-40 linssin kanssa pelkkä runko on ihan toimiva.
http://kotisivu.mtv3.fi/mjalka/crw_7738t.jpg (huono kuva)
-
Juu, kyllähän toi ilman akkukahvaa on varsin hassun näköinen, ja aika tasapainoton, mutta niin kyllä oli 300D myös. Mutta akkukahvan kanssa homma sitten jo rokkasikin hyvin.dsilfvas kirjoitti:Omaan käteeni ainakin 350D tuntui aivan liian pieneltä ja huteralta. Pääsin myös kokeilemaan kyseistä vehjettä 70-200/2.8L linssin kanssa. Yhdistelmä oli melko huvittava =)qstone kirjoitti: Tässä tämän päivän kun on testaillut, niin kyllä itse ainakin odotan tuon akkukahvan saapumista. 350n koko on kyllä aika pieni, jos nokalla on 70-200 linssi, ja saati sitten 550ex salama päällä. Kyllä alkaa sormet rasittumaan. Keposemman esim. 17-40 linssin kanssa pelkkä runko on ihan toimiva.
Eiköhän se 350:n kahvakin tuo alas sen verran painoa, että alkaa tasapainottumaan homma. Varsinkin kun laittaa 6xaa akkuja. Aika kepoisia ja nuhaisia tehoiltaan noi 2LH akut .. mutta hyvät tehot saa 6x 2500mAh akuilla jo.