300d kestävyys
-
300d kestävyys
Moi!
Pitäis ostaa d-järkkäri, että pääsis ottamaan makrokuvia kukista ja kärpäsistä;) Juu-ei, mutta kuitenkin.Yksi vaihtoehto olis käytetty vehje. Mites monta kuvaa tollaiset yleensä kestää ennen kun suljin tai joku muu laukeaa? Ja mitenköhän 300d hinnat liikahtavat nyt kun kaikki hypettää 20d:Tä? Tosin eipä uus 300d paljoa saksassa maksa...että jos ei käytetyistä löydy sopivaa hintaa, niin ostan sitten mielummin uuden.
Pitäis ostaa d-järkkäri, että pääsis ottamaan makrokuvia kukista ja kärpäsistä;) Juu-ei, mutta kuitenkin.Yksi vaihtoehto olis käytetty vehje. Mites monta kuvaa tollaiset yleensä kestää ennen kun suljin tai joku muu laukeaa? Ja mitenköhän 300d hinnat liikahtavat nyt kun kaikki hypettää 20d:Tä? Tosin eipä uus 300d paljoa saksassa maksa...että jos ei käytetyistä löydy sopivaa hintaa, niin ostan sitten mielummin uuden.
-
- Viesti:
-
-
300D laukesi eilen,
mutta niinhän sen pitääkin kun laukaisinta painaa :)
Toivottavasti se laukeaa vielä kymmeniätuhansia kertoja.
Nyt vasta n. 2500 kertaa laukaistu.
Toivottavasti se laukeaa vielä kymmeniätuhansia kertoja.
Nyt vasta n. 2500 kertaa laukaistu.
-
- Viesti:
Olipas vakuuttava perustelu :) Ei huomenna voi sataa, kun tänäänkään ei satanut (vaikka oikeasti satoikin) :)ineb kirjoitti:niin todellakin kestää enemmän ku joku 10K... sillä nyt on kamera ollut noin kuukauden ja jo 1500 kuvaa on räpsitty..
Yli tuhannen sanan tarinoita:
http://huikka.1g.fi
http://huikka.1g.fi
-
hohoh - kyl taas huomaa ettei pitäis mennä töihin ku on ollu eilen ryyppäämässä. mun kuulu tossa kirjottaa että "toivottavasti kestää enemmän..." eikä todellakin :p mitähän mä oon täällä duunissa tehny väärin :D varmaan myyny jotain mailoja ihan pilkkahintaan vahingossa :D
huikka78 kirjoitti:Olipas vakuuttava perustelu :) Ei huomenna voi sataa, kun tänäänkään ei satanut (vaikka oikeasti satoikin) :)ineb kirjoitti:niin todellakin kestää enemmän ku joku 10K... sillä nyt on kamera ollut noin kuukauden ja jo 1500 kuvaa on räpsitty..
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
On. Näytön alapuolelta on kulunut hopeinen maali pois ja hieman vaaleampi hopea on paljastunut alta. Tämä johtunee siitä, että olen kameraa kaulassa kanniskellut aikas lailla ja juuri se kohta hankaa paitaa liikkuessa. Pohjassa oleva canonin metallinen läpyskä on toisesta päästä hieman irti, mutta tämä on oma vikani siinä mielessä, että olen kiristänyt jalustaa liika ja sitten käännellyt sitä. Siinä jalustakiinnikkeessä on semmonen pieni metallinuppi joka raapii pohjaa... Salamassa ja siellä täällä kuorta on pieniä naarmuja. Näistä nyt ei kyllä oikein kameraa vois syyttää, on tätä sentään kuljeteltu vaikka minne ja vaikka missä. Sinne vaan reppuun kamera koulukirjojen sekaan... Pitäsköhän vaihtaa pokkariin. :)Stade kirjoitti:Filvas onko kamerastasi tullut esiin kulumisenmerkkejä??
-