EOS 400d hintakehitys?
-
EOS 400d hintakehitys?
Olen tässä ensimmäistä digijärkkäriä ostelemassa ja Canonit ovat jo valmiiksi tuttuja kameroita, joten Canonleirissä olisi tarkoitus myös pysyä. Tuota 400d:tä olen tässä katsellut, mutta mieltäni askarruttaa, että tuleeko tämän mallin hinta putoamaan merkittävästi lähitulevaisuudessa vai onko kyseinen 450d:stä johtunut hinnan alennus jo tapahtunut? Jos siis tällainen on on edes tapahtumassa. Itse en ole juurikaan hintoja seuraillut aktiivisesti, mutta luonnollisesti näin ostoa harkitessa, tuokin asia alkaa äkkiä kiinnostamaan.
Hyvä kysymys :). Oikeastaan jätän vastaamatta, koska jaksan uskoa jotain eroa löytyvän, muuta kuin huononnuksia...evss kirjoitti:Onko toi 1000D sitte parempi kuin 400D?
Jos ei oteta huomioon Liveviewiä (joka on Canonin järkkäreissä kuulemma täysin hyödytön), niin mitä parempaa tonnisessa muka on?
.... no ISO-arvon näkee etsimestä ja automaattinen ISOn säätö sekä suurten ISOjen kohinanpoisto. Ja toki etsimen suurennus on 1.25% suurempi. Lisäksi kevyempi ja pienempi + SD muistikortti.
...niin ja vähemmän tarkennuspisteitä sekä surkea 1,5fps 5X raw-sarjakuvaus.
http://www.dpreview.com/previews/canon_1000d/page2.asp
-
Kuka onkin noin mennyt sanomaan Canonin Live View:stä ei ole koskaan kokeillut ko. toimintoa tai sitten ei vaan tiedä kameroista mitään... Itse olen ollut *erittäin* tyytyväinen 40D:n Live View:hin.evss kirjoitti:Onko toi 1000D sitte parempi kuin 400D?
Jos ei oteta huomioon Liveviewiä (joka on Canonin järkkäreissä kuulemma täysin hyödytön), niin mitä parempaa tonnisessa muka on?