400d RAW ei löydy
-
400d RAW ei löydy
Tyhmä(n) kysymys: kuinka saan vaidettua kuvaformatin raw-muotoon 400d-mallissa?
Ohjeista tulkitsin, että raw ja erikseen raw+jpeg olisivat vaihtoehtona menu>kuvan laatu valinnan jälkeen jälkeen, mutta ruudulle tulee vain kuusi erilaista jpeg-vaihtoehtoa.
Ohjeista tulkitsin, että raw ja erikseen raw+jpeg olisivat vaihtoehtona menu>kuvan laatu valinnan jälkeen jälkeen, mutta ruudulle tulee vain kuusi erilaista jpeg-vaihtoehtoa.
-
- Viesti:
Re: 400d RAW ei löydy
Ohhoh,fisasy kirjoitti:mutta ruudulle tulee vain kuusi erilaista jpeg-vaihtoehtoa.
Kyllä siinä pitäisi näkyä myös nuo kaksi uupuvaa, eli "RAW" ja "RAW + JPG" vaihtoehdot...
Ensimmäisenä, asiasta mitään tietämättömänä kurkkaisin muistikorttia ja katsoisin sen kapasiteettia, eli koko ja kuinka täynnä se kuvia on. Voisko olla niin, että 10 meganen raw-kuva ei kortille mahdu, tjsp.
Mullon mun luonne.
-
- Viesti:
-
-
raaka kiitos
Kiitos kaikille. En tosiaan huomannut vaihtaa tilaa valintakiekosta.
-
- Viesti:
Niijjust, tyhymä minä.olli R kirjoitti:Raw tallettuu vain M, Av, Sv ja P -tiloissa.
Mut eihän tuotakaan voinu tietää, ku ei oo tullunna koskaan niitä tytönkasvo, vuoristo, kukka, juoksu-ukko, tähti ja meripoika, sekä salaman päällä viiva -moodia käytettyä.
Aina sitä jottain uutta oppii, joka päivä.
Mullon mun luonne.
-
- Viesti:
Eikö kukaan kehtaa tunnustaa... =)Vanhamies kirjoitti: Käyttääkö joku niitä?
Ei minulla muuta tule mieleen, kuin että automagiikkamoodeissa ei voi ottaa kuvaa ilman salamaa, mikäli kamera niin automaagisesti päättää.
Ei auta, vaikka teippaisi build-in flashin runkoon kiinni, sen ylösnousua estämään, ei.
Paitsi tietenkin se salamanesto -moodi
Mullon mun luonne.