EF 70-200mm f/4L USM 300D:n kanssa?

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
Vekku

EF 70-200mm f/4L USM 300D:n kanssa?

Viesti Kirjoittaja Vekku »

Kenelläkään kokemuksia kyseisestä objektiivista 300D:n kanssa? Itselläni vastassa uuden objektiivin hankinta ja polttoväliltään tuo olisi melko sopiva ja valovoimakin mitä luultavimmin riittäisi. Itse kuvaan paljon eläimiä, etenkin hevosia, liikkeessä, joten melko nopea objektiivi on haussa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Clio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clio »

Mua kiinnostaa ihan sama.
Kuvaan paljon autoja liikkeessä, tuo varmaan soveltuu täydellä telepäälläkin pannaukseen ihan hyvin eikä tarvitse olla se IS malli?
migguli

Viesti Kirjoittaja migguli »

mää tulin hankkineeni kyseisen objektiivin tossa syksyllä ja oon tosi tyytyväine siihe. 300D on siis mullakin kamerana..
Ja tarkennus on suht. koht. hiljasta ja nopeaa.
Hyvä linssi kaikin puolin.
Itse en tosin autoja kuvaa vaan suurimmaksi osaksi rullalautailua tai laskettelua + jotain luontoo tulee sillo tällö kuvailtua. Ja eiköhän tuo autojenkin kuvaukseen sovellu..?
kohan

Re: EF 70-200mm f/4L USM 300D:n kanssa?

Viesti Kirjoittaja kohan »

Vekku kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia kyseisestä objektiivista 300D:n kanssa? Itselläni vastassa uuden objektiivin hankinta ja polttoväliltään tuo olisi melko sopiva ja valovoimakin mitä luultavimmin riittäisi. Itse kuvaan paljon eläimiä, etenkin hevosia, liikkeessä, joten melko nopea objektiivi on haussa.
Aivan loistava valinta, kevyt, nopea tarkennus ja piirto/kontrasti huippua. Ellet sitten osta uutta IS mallia... voisi olla tarpeen nelosen max aukolla.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
Raimo350D

Viesti Kirjoittaja Raimo350D »

Clio kirjoitti:Mua kiinnostaa ihan sama.
Kuvaan paljon autoja liikkeessä, tuo varmaan soveltuu täydellä telepäälläkin pannaukseen ihan hyvin eikä tarvitse olla se IS malli?
Tuolla tältä syksyltä kuvia juurikin vastaavista tilanteista. No, kamerana 350D.
musti

Viesti Kirjoittaja musti »

maikku

Re: EF 70-200mm f/4L USM 300D:n kanssa?

Viesti Kirjoittaja maikku »

Vekku kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia kyseisestä objektiivista 300D:n kanssa? Itselläni vastassa uuden objektiivin hankinta ja polttoväliltään tuo olisi melko sopiva ja valovoimakin mitä luultavimmin riittäisi. Itse kuvaan paljon eläimiä, etenkin hevosia, liikkeessä, joten melko nopea objektiivi on haussa.
Toimii loistavasti 300D:n kanssa. Terävät kuvat ja riittävä valovoima.
Vastaa Viestiin