Minulla on tilaus vetämässä Digitale-Weltissä. Tein tilauksen 2.3.2004 ja maksoin sen seuraavana päivänä. Nyt olen parin päivän ajan yrittänyt tiedustella tilauksen kohtaloa sähköpostitse englanniksi ja saksaksi, mutta kauppa ei ole vielä vastannut.
Kun olin maksamassa tilaustani, tiedustelin sähköpostilla, miksi kaupan omilla sivuillaan ilmoittama IBAN-tilinumero tuottaa virheilmoituksen. Tuohon kysymykseen sain vastauksen (ja oikean tilinumeron) kahdessa minuutissa. Samankaltaisesta kokemuksesta kerrotaan oheisella sivulla:
http://forum.geizhals.at/t233794.html
Tänään osa palvelun sivuista tuottaa Server error -ilmoituksen, ei ainakaan herätä luottamusta.
Joten kannattaa miettiä tilaamista Digitale-Weltistä
-----------------------------------------------------------------
Jatkettu 23.3.
Tilaukseni tuli perille
Sain tilaamani tavarat tänään, 23.3. ja lähetys oli tilauksen mukainen.
Ainoiksi moitteiksi Digitale-Weltiä kohtaan jäävät näin ollen heidän www-sivulla oleva tilinumerovirhe sekä asiakkaaksi rekisteröitymislomakkeen kotimaavalikko, jossa oli valittavissa ainoastaan Saksa. Sen lisäksi jäin kaipaamaan aktiivisempaa tiedottamista tilauksen käsittelyn tilanteesta. Paketin seurantanumeron sain erikseen pyytämällä.
Asiointikielenä saksa tuntui toimivan paremmin: kysymykseeni tilauksen käsittelyn tilasta sain vastauksen vasta saksankieliseen kysymykseen.
Hinnat Digitale-Weltissä ovat havaintoni mukaan edullisia.