Lontoosta ostaminen

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
ksalkola

Lontoosta ostaminen

Viesti Kirjoittaja ksalkola »

Lontoo ja Englanti vaikuttaa kovin kalliilta ostopaikalta, eikö? Mutta kun menee paikan päälle niin hinta saattaa olla toinen.
Ostin Minolta A1:n Lontoon keskustasta kauppaliikkeestä, joka löytyy Oxford Streetin poikkikadulta 200 m Oxford Streetistä: Tottenham Court Road. Siellä on muutamia kauppaliikkeitä, joiden lopullinen hinta selviää vasta kysymällä tiskiltä kahdesti tai kolmasti. Myyjien englannin kielen taito ei ole syntyperäistä - kuten ei suomalaisella ostajallakaan. Tasa-arvo säilyy...
Hintataso oli Saksan luokkaa eli kun maksaa 50 euroa vähemmän, kuin halvin hinta Suomessa, niin mukaan saa laukun, alle kiinnitettävän lisäakkukotelon ja siihen akut.
K Salkola
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
suotila

Viesti Kirjoittaja suotila »

Itse olen tuonne reissaamassa hiihtolomalla. Tekisi mieli ostaa laajis kameralaukkuun ja kysyisinkin paikalla viime aikoina käyneiltä, josko Citystä löytyisi suositeltavaa Sigmaa/Tokinaa/Tamronia myyvää kamerakauppaa.
mmlind

Viesti Kirjoittaja mmlind »

itse olen menossa ensi viikolla ja samoilla linjoilla ollaan eli tarkoitus olisi sigman 30mm/1.4 lontoosta ostaa, mutta kauppoja sieltä en tiedä joten kaikenlaiset ehdotukset ovat tervetulleita
nestafox

Lontoon kamerakaupat

Viesti Kirjoittaja nestafox »

Itse ostelin joulun tienoilla Lontoossa käydessä sekalaisia kameratarvikkeita. Paras kamerakauppakeskittymä on ehdottomasti Tottenham Court Roadin eteläpäässä, lisäksi sen risteyksestä pari korttelia New Oxford Streetiä itään. Hinnat olivat pari astetta Suomea halvemmat ainakin halvan punnan kurssin johdosta.
TTH1

Viesti Kirjoittaja TTH1 »

Kannattaa kysäistä antaako hotelli toimittaa tuolta Warehouse Expressistä tilauksen sinne hotellille, koska luulisin että se olisi halvempi vaihtoehto kuin nuo kivijalkaliikkeet.
Foveon X3
Flickri
Vastaa Viestiin