CDON.com
Lähetetty: Helmi 24, 2012 20 : 09
Laitetaanpa tämä tänne, koska taitaa olla ruotsalainen firma...
Tilasin CDON.fi:stä elektroniikkaa ja maksaessani firman maksuliittymä kaatui eikä siitä tapahtumasta näyttänyt jääneen tilausta tms. sisälle. No, kun näin kävi kerran, en uusinut yritystäni vaan tilasin tavaran Saksanmaalta. Yllätys olikin kiva kun menin tililleni ja sielläpä olikin katevaraus CDON:lta. Niinpä olinkin sitten maksanut kahdesta tilauksesta.
Mutta tästä hauskuus vasta alkoikin. Koetin purkaa tuota virheellista katetta olemalla yhteydessä ensin Luottokuntaan, sitten omaan pankkiini ja tuohon firman asiakaspalaute-sivustolle. Firmalla ei ole puhelimia ollenkaan asiakaspalautetta varten vaan homma toimii pelkästään nettisivuston palauteosion kautta. Heiltä meni pari päivää löytää tapahtuma, ensin väittivät etten ole tilannut mitään. Sitten kun pyysin heitä purkamaan tilauksen ja palauttamaan katteen tililleni, tämä on osoittautunut heille ylivoimaiseksi tehtäväksi. Kate palautuu takaisin kolmen viikon kuluttua automaattisesti ja ennen sitä ei tapahdu mitään.
Pyysin faksaamaan katteen purun pankkiini ja heiltä tuli vastaus "kysymme talousosastoltamme, voimmeko lähettää tällaisen faksin". Olisko niin, että faksin lähettäminen tulee heille liian kalliiksi.
Nyt heillä on kiinni minun rahojani katevarauksen muodossa ja he eivät ole osoittaneet halukkuutta korjata virhettä.
En siis sydämellisesti voi suositella tilaamaan ko. firmasta yhtään mitään, tai jos tilaat, pidä peukkuja, ettei tapahtuma keskeydy jostain sinusta riippumattomasta syystä. Virheen tapahtuessa asian korjaaminen näyttää heille mahdottomalta tehtävältä.
Tilasin CDON.fi:stä elektroniikkaa ja maksaessani firman maksuliittymä kaatui eikä siitä tapahtumasta näyttänyt jääneen tilausta tms. sisälle. No, kun näin kävi kerran, en uusinut yritystäni vaan tilasin tavaran Saksanmaalta. Yllätys olikin kiva kun menin tililleni ja sielläpä olikin katevaraus CDON:lta. Niinpä olinkin sitten maksanut kahdesta tilauksesta.
Mutta tästä hauskuus vasta alkoikin. Koetin purkaa tuota virheellista katetta olemalla yhteydessä ensin Luottokuntaan, sitten omaan pankkiini ja tuohon firman asiakaspalaute-sivustolle. Firmalla ei ole puhelimia ollenkaan asiakaspalautetta varten vaan homma toimii pelkästään nettisivuston palauteosion kautta. Heiltä meni pari päivää löytää tapahtuma, ensin väittivät etten ole tilannut mitään. Sitten kun pyysin heitä purkamaan tilauksen ja palauttamaan katteen tililleni, tämä on osoittautunut heille ylivoimaiseksi tehtäväksi. Kate palautuu takaisin kolmen viikon kuluttua automaattisesti ja ennen sitä ei tapahdu mitään.
Pyysin faksaamaan katteen purun pankkiini ja heiltä tuli vastaus "kysymme talousosastoltamme, voimmeko lähettää tällaisen faksin". Olisko niin, että faksin lähettäminen tulee heille liian kalliiksi.
Nyt heillä on kiinni minun rahojani katevarauksen muodossa ja he eivät ole osoittaneet halukkuutta korjata virhettä.
En siis sydämellisesti voi suositella tilaamaan ko. firmasta yhtään mitään, tai jos tilaat, pidä peukkuja, ettei tapahtuma keskeydy jostain sinusta riippumattomasta syystä. Virheen tapahtuessa asian korjaaminen näyttää heille mahdottomalta tehtävältä.